به دست آوردن دل پسرها

چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود

چگونه با پیامک دلبری کنیم

دلبری با موبایل از راه دور

تلاش برای به دست آوردن دل معشوق

بسیاری از وبسایت ها و مقالاتی که در مورد روابط و توصیه های مربوط به آن وجود دارد دخترها را به تلاش برای به دست آوردن دل پسران و جذب آن ها تشویق می کنند در نتیجه دخترها بیشتر از قبل برای تسخیر قلب پسر مورد علاقه شان تلاش می کنند.

مشکلی که در تلاش برای جذب پسر مورد علاقه وجود دارد برداشت و تصور اشتباهی است که گاهی در دختران ایجاد می شود. مثلا ممکن است اگر پاسخ مورد انتظارش را از آن پسر دریافت نکند با خود فکر کند که هیچ کس او را نمی خواهد و برای دیگران دوست داشتنی نیست.

از سوی دیگر تحقیقات نشان داده اند هر چیزی که کمتر در دسترس قرار بگیرد ارزش بیشتری خواهد داشت و  در دسترس بودن بیش از حد ممکن است ارزش و جذابیت فرد را کاهش کاهش دهد.

پس برای به دست آوردن پسر مورد علاقه چه باید کرد؟ آیا باید همیشه با او مهربان و خطر بی ارزش شدن را پذیرفت یا باید برای به دست آوردن او سخت تلاش کنید و خطر ایجاد تصورات اشتباه را قبول کنید؟

  • تکمیل کننده ی دختر یا پسر مورد علاقه تان باشید: ا گر فردی تصور غلطی نسبت به خود داشته یا از زیبایی ظاهر و اندامش اطمینان نداشته باشد هر بار به او بگویید که از ظاهر فوق العاده و جذابی برخوردار است و این کار باعث می شود به شما علاقه مند شود. اگر تا حدودی بتوانید تکمیل کننده ی فرد مورد علاقه ی خود در حالی که از زخم های احساسی اش رنج می برد، باشید خیلی زود او را تحت تاثیر خود قرار می دهید و می توانید در قلبش نفوذ پیدا کنید.

برای جذب معشوقتان هیچ کدام از اقدامات مطرح شده درست نیست!

وقتی دیگران متوجه شوند فردی به شما جذب شده است جذابیت هایتان برای آن ها آشکارتر خواهد شد.

اگر پسر مورد علاقه یا معشوقتان متوجه شود که دیگران شما را دوست دارند و برای آن ها جذاب هستید علاقه اش نسبت به شما بیشتر می شود.

بهترین برخورد در مقابل پسر مورد علاقه تان این است که به او نشان دهید برای دیگران دست نیافتنی بوده و در این هنگام به طور کامل در کنار او حضور داشته باشید.

بودن در کنار معشوقتان و دوری از هر کس دیگری که به شما علاقه دارد دو پیام مهم به او می دهد؛ اول اینکه شما دختری دست نیافتنی هستید و دوم اینکه به معشوق خود اهمیت می دهید.

تاثیر جذابیت در تسخیر قلب پسران

برخلاف باورهای رایج میزان جذابیت با عوامل زیادی از جمله ظاهر فیزیکی تعیین می شود. حتی اگر قادر به تغییر ظاهر فیزیکی خود نباشید عوامل بسیار زیاد دیگری وجود دارند که کنترل آن ها برای شما آسان خواهد بود.

در این مقاله من به یکی از این عوامل که نظریه ی “عشق سودبخش” نام دارد اشاره کردم. بر اساس این نظریه مردم زمانی که متوجه شوند فردی به شما جذب شده و برای به دست آوردنتان تلاش می کند بیشتر به شما علاقه مند می شوند.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – آشنایی و ازدواج

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

جذب مرد مناسب برای ازدواج

24 روش ساده برای دیوانه کردن پسران