تاثیر ترانه های مختلف در ترمیم شکست عشقی

تاثیر ترانه های مختلف در ترمیم شکست عشقی

آیا ترانه های مختلف می تواند به ترمیم شکست عشقی در مردان و زنان کمک کند؟

قبل از پاسخ به این سوال اجازه دهید ابتدا توضیح دهم چرا مردم زمان زیادی برای فراموش کردن شکست عشقی تلف می کنند.

هر فرد برای مقابله با شکست عشقی باید ضمیر ناخودآگاه خود را متقاعد کند هیچ راهی برای بازگشت به رابطه وجود نداشته و زمانی که بتواند امید را به طور کامل از بین ببرد جدایی را می پذیرد و روند بهبودی در او آغاز خواهد شد.(نگاه کنید به مراحل عبور از شکست عشقی)

مردم معمولا رفتار متفاوتی نشان می دهند. آن ها به ترانه هایی گوش می کنند که برخلاف آنچه که گفته شد، ضمیر ناخودآگهشان را متقاعد می کند بدون حضور طرف مقابلشان، نمی توانند زندگی کنند. همانطور که در مقاله ی برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه توضیح دادم که تکرار ترانه های مختلف می تواند ضمیر ناخودآگاه شما را با باورهای جدید برنامه ریزی کند.

باورها با تکنیک تکرار در ذهن شما شکل می گیرند. تکرار ترانه هایی با مضمون اینکه نمی توانید شکست عشقی را فراموش کنید این عقیده را به شکل یک باور جدید در ذهن شما ایجاد کرده و نتیجه ی آن ناتوانی در مقابله با شکست عاطفی خواهد بود.

ترانه های مناسب برای درمان افسردگی شکست عشقی در دختران و پسران

ترانه های مناسب برای درمان افسردگی شکست عاطفی ترانه هایی هستند که باورهایی مانند جملات زیر را در ذهن شما شکل دهند:

“هیچ راهی برای بازگشت به رابطه ی تمام شده وجود ندارد و شما می توانید بدون وجود عشق و رابطه ی عاشقانه زندگی خوبی تجربه کنید”

گوش دادن به این ترانه ها به طور مداوم توانایی شما را برای بهبودی پس از جدایی و شکست عشقی تا 10 برابر افزایش خواهد داد. همانطور که قبلا هم توضیح داده ام دلیل اصلی مردم برای شکست در بهبودی پس از جدایی تقویت باورهای محدود کننده با انجام کارهای نادرست و گوش دادن به ترانه های غمگین می باشد.

باید ترانه هایی انتخاب کنید که به شما اطمینان دهند می توانید خیلی راحت و سریع از شکست عاطفی خود عبور کنید و آن را فراموش کنید.

همچنین ترانه هایی انتخاب کنید که به شما نشان دهند می توانید بدون حضور عشق قبلی تان زندگی خوب و حتی بهتری را تجربه کنید. چنین ترانه هایی می توانند فرآیند درمان افسردگی شکست عشقی را در شما سرعت ببخشند.

برای عبور از شکست عشقی چه ترانه هایی انتخاب کنید

ترانه هایی که انتخاب می کنید باید متناسب با سلیقه ی شما باشد زیرا یکی از عناصر مهم در برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه اعتماد و اطمینان کامل به منبع ایجاد عقیده است. اگر ترانه ای که انتخاب می کنید با ذوق و سلیقه ی شما همخوانی نداشته باشد برای فراموش کردن شکست عشقی کمکی به شما نخواهد کرد.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

شروع رابطه جدید پس از شکست عشقی

بعد از جدایی چه باید کرد – بایدها و نبایدها بعد از جدایی

شکست عشقی در مردان – شکستی دردناک در عشق

شکست عشقی در زنان چگونه است

با نابودی باورهای غلط استعدادهای پنهان خود را آزاد کنید

ترمیم رابطه ی عاشقانه

دلیل محبوبیت سریال های عاشقانه