جذب مردی که دوستش داریم

جذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

آیا تصور می کنید جذب مردان خود به خود و اتفاقی شکل می گیرد؟

فکر می کنید نمی توانید کسی را که دوست دارید به عنوان همسر آینده به سمت خود جذب کنید؟

آیا در جذب مردان و متقاعد کردن آنها به ازدواج مشکل دارید؟

جذب مردان رویدادی اتفاقی نیست و مهارت های علمی وجود دارد که می تواند به شما در جذب مردان و متقاعد کردن آنها به ازدواج کمک کند.

قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی می گوید اگر شما به دلایلی خاص به مردی جذب می شوید پس مردان نیز به دلایلی مشخص به شما جذب می شوند.

پس برای جذب می توان قانون پیدا کرد؛ فقط باید آن اصول را پیدا کنیم.

قانون جذب مردان

تحقیقات نشان داده عشق هیچ گاه بدون جذابیت و گرایش اتفاق نمی افتد.

همچنین مطالعات نشان داده اند که معیار انتخاب مردان برای همسر آینده در قدم اول زیبایی زنان و در مقابل معیار زنان برای انتخاب همسر آینده ابتکار و ثروت مردان می باشد.

البته این بدین معنا نیست که برای پیدا کردن همسر دلخواه حتما باید زنی بسیار زیبا یا مردی بسیار ثروتمند باشید، بلکه بدین معنا است که باید تلاش کنید به کمک عوامل مختلفی جذاب تر، مبتکر تر و ثروتمند تر شوید ( یا حداقل اینگونه به نظر برسید).

در نتیجه می توانید معیارهای لازم برای ازدواج با همسر دلخواه خود را داشته باشید.

جذب مردان برای رابطه پایدار

تفاوت است بین جذب مردان برای یک رابطه کوتاه مدت و جذب مردان برای حفظ رابطه و ازدواج ( نگاه کنید به جذب مردان برای ازدواج).

به هر حال برای اینکه به صورت کلی قانونی برای جذب مردان پیدا کرده باشیم می توانید نکات زیر را در نظر بگیرید:

1) همیشه در دستر نباشید

هیچ کس به فردی که بیش از حد و به سادگی در دسترس بوده و یا کاملا دست نیافتنی باشد جذب نخواهد شد.

به همین دلیل است که حضور بیش از حد شما در کنار یک شخص از جذابیت هایتان کم کرده و تلاش غیر معمول برای به دست آوردن یک فرد خاص باعث می شود که دیگر برای او خواستنی نباشید.

چنین رفتارهایی، رفتارهای زنانه ی مورد علاقه ی مردان نخواهد بود.

2) نمره برابر داشته باشید

انسان ها با توجه به نمره ای که به خود می دهند به یکدیگر جذب می شوند.

چیزی که در جذب مردان مهم به شمار می رود این است که هر یک از ما ویژگی ها، توانایی ها و موقعیت های متفاوتی داریم.

برای تعیین معیارهای ازدواج خود باید این عوامل را در نظر گرفته و مسلما کسی را برای ازدواج انتخاب می کنیم که امتیازات مشابهی با ما داشته باشد.

مثلا اگر با توجه به شرایط و موقعیتتان نمره ی 500 را به خود اختصاص دهید هیچ گاه نمی توانید مردی را که به او نمره 100 یا 5000  می دهید جذب کنید.

زیرا این بدان معنی است که تفاوت های بسیار زیاد و مختلفی بین شما وجود دارد.

کلید جذب مردان

امتیازهایی که در بالا در مورد آن صحبت کردم کلید جذب مردان است. اکنون ممکن است این سوال پیش بیاید که ارتباط این موضوع با جذب مردان چیست؟

وقتی مردی را متقاعد کنید امتیاز تان نزدیک به امتیاز او است باعث می شوید ناخودآگاه شما را نزدیک شبیه به خود ببیند. در نتیجه به شما جذب می شود و حتی ممکن است به خواستگار شما تبدیل شود ( نگاه کنید به تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه – آشنایی و ازدواج)

چرا مردی که به کشوری دیگر مهاجرت کرده با دیدن هم وطن خود به او جذب می شود؟

زیرا در میان محیط مختلف و متفاوت ناگهان به فردی برخورد کرده است که شبیه به اوست. وقتی امتیاز های نزدیک به یکدیگر داشته باشید نیروی جذب مردان بیشتر می شود.

نباید اجازه دهید کسی که دوستش دارید تصور کند شما فردی معمولی هستید.  یکی از نکات مهم در مورد جذب مردان این است که باید طرف مقابل را متقاعد کنید بی نظیر هستید.

او را به این باور برسانید که تقریبا غیر ممکن است بتواند فردی مانند شما پیدا کند.

برای اینکار کافی است این پیام را بارها و بارها تکرار کرده و از دوستان مشترکت بخواهید که در حضور او این مسئله را تکرار کنند. (نگاه کنید به تاثیر اطرافیان در ازدواج).

کلام آخر

قانون ها و مهارت های بسیاری به عنوان قانون جذب مردان معرفی شده اند که ادعا می کنند می توانند در جذب مردان به شما کمک کنند.

اما واقعیت این است که بیشتر این قانون ها علمی نیست و منبع آن کتاب راز است. این کتاب با اهداف تجاری شروع به تبلیغ راهکارهای ساده برای جذب پول یا عشق کرد و نام قانون های خود را قانون جذب عشق گذاشت.

راهکار کتاب راز به صورت خلاصه به تصویرسازی هدف و خودباوری صرف خلاصه می شود. سادگی این قانون و تبلیغات گسترده طرفداران باعث می شود افراد بسیاری به سمت تکنیک های آنها کشیده شوند.

تنها قانون جذبی که برای جذب مردان یا هر فرد دیگری می توان معرفی کرد قوانینی است که بر اساس روانشناسی و  تحقیقات پژوهش های مستند شکل گرفته باشد.

مطالب موسسه فرهنگی و پژوهشی نوین بینش با مدیریت شاهین زند اقدام به انتشار صد ها مقاله ساده و موثر کرده است که مرتبط با روانشناسی عشق و روانشناسی جذب می باشد.

از همین امروز می توانید با یادگیری مهارت های جذب مردان شروع به یک تغییر در زندگی خود کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. عضویت در صفحه اینستاگرام شاهین زند

می خواهید بیشتر بدانید؟

عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

برای جذب مردان چه باید کرد

چرا مردان زنان زیبا دوست دارند

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

24 روش ساده برای دیوانه کردن پسران

پارادوکس احساسی در شخصیت مغرور و خودشیفته