زنان جذب چه مردانی می شوند؟

زنان جذب چه مردانی می شوند

زنان جذب چه مردانی می شوند و چه رفتارهای مردانه ای زنان را جذب می کند؟

این ممکن است سوال بسیاری از آقایان باشند که تمایل به جذب دختر مورد علاقه خود دارند.

همه ی آدم ها دوست دارند دیگران به آن ها اهمیت بدهند، این یک حقیقت ثابت شده است. با این وجود فکر می کنید چرا زن ها مردانی را که سعی می کنند آن ها را به دست آورده و به آن ها ابراز علاقه می کنند دوست ندارند؟

زنان از چه مردانی خوششان می آید؟

اگر بگوییم همه ی زن ها خواستار عشق و محبت هستند فکر می کنید چرا بیشتر آن ها از مردانی که به آن ها نیازمند هستند فاصله می گیرند؟ قبل از پاسخ به این سوالات و اینکه بگوییم زنان جذب چه مردانی می شوند، اجازه دهید به طور مختصر درباره ی شیوه ی تفکر زنان به شما توضیح دهم.

مردانی که زنان عاشقشان می شوند قوی، مسلط و با اراده می باشند. این یک بخش از ساختار روانشناختی هر زنی است. البته ممکن است بعضی از آن ها بر اساس تجربه های به خصوصی تا حدی بر خلاف این مسئله را نشان دهند اما ذهن بسیاری از خانم ها بر اساس همین قاعده برنامه ریزی شده است.

در مقاله ی روانشناسی جذابیت ظاهر توضیح دادم زنان معمولا به مردانی جذب می شوند که بتوانند از آن ها و در آینده از فرزندانشان حمایت و پشتیبانی کنند.

نفرت زن ها از مردان زمانی اتفاق می افتد که متوجه شوند مرد مورد نظرشان مردی بی اراده است که دیگر نمی تواند از او حمایت کند.

چرا زنان مردان بی ارده را رد میکنند؟

فرض کنید مردی هر روز به زن مورد علاقه اش پیام داده و جوابی از او دریافت نکند، اما با این وجود بازهم به پیام دادن ادامه بدهد. در چنین موردی این زن ممکن است به صورت ناخودآگاه تصور کند این مرد بسیار محتاج به او و احساساتی بوده و نمی تواند نبود او را تحمل کند.

به عبارت دیگر این مرد به چشم زن مورد علاقه اش مردی ضعیف به نظر می رسد که نمی تواند مشکلات عاطفی خود را حل کند و چون زن مورد علاقه اش به مردان قوی و با اراده جذب می شود، به او علاقه ای نداشته و حتی ممکن است از او نفرت پیدا کند. در نتیجه بروز ضعف از رفتارهای مردانه است که زنان را جذب نمی کند.

بیشتر خانم ها تصور می کنند مردان ضعیف نمی توانند زنان را به راحتی به خود جذب کنند و به همین دلیل است که به زن ها احساس نیاز پیدا می کنند. بر اساس منطق زنان اگر مردی زنان زیادی را اطراف خود داشته باشد که به او علاقه مند باشند هیچ وقت برای به دست آوردن یکی از آن ها تلاش نمی کند.

مردان ضعیف و محتاج به دیگران، کمتر مستقل به نظر می رسند و نسبت به مردان دیگر رفتار مردانه ای از خود نشان نمی دهند. همانطور که در پاسخ به سوال زنان جذب چه مردانی می شوند، گفتم بیشتر زن ها به مردان قوی و با اراده ای نیاز دارند که بتوانند آن ها را حمایت کنند و اگر مردی خودش را محتاج و نیازمند به زنی نشان دهد ضعیف و بی اداره به چشم خواهد آمد.

قبلا هم توضیح دادم که برای زنان، مردان نیازمند و ناامید نسبت به مردانی که به ندرت در دسترس هستند اصلا جذاب نخواهند بود.

این یک حقیقت در مورد طبیعت انسان ها می باشد؛ هر چیزی که به سختی به دست آورند برای شان ارزش بیشتری خواهد داشت. اگر مردی به یک احساس نیاز نشان دهد برای او به آسانی دست یافتنی بوده و جذابیتی برایش ندارد. چنین مردی وقتی با یک مرد با اراده که تمایل کمی از خود نشان می دهد مقایسه شود دیگر به چشم نخواهد آمد.

پس چیزی که در مورد مردان نیازمند و بی اراده برای زنان غیر قابل تحمل است رفتار آن ها نیست بلکه پیامی است که از رفتار آن ها منتقل می شود.

گاهی معنای چنین رفتارهایی عدم وجود معیارهای زن (در این مورد حمایت و پشتیبانی) در مرد نیست اما در بیشتر مواقع در این مورد حق با خانم هاست! طرز فکر خانم ها به گونه ای طراحی شده است که بر اساس آن مردان نیازمند و ضعیف نسبت به مردان قوی و بااراده اصلا جذاب نیستند.

در نهایت اگر بخواهیم یک جمع بندی راجب پاسخ به سوال زنان جذب چه مردانی می شوند، داشته باشیم باید بگوییم زنان از مردان قوی و بااراده خوششان می آید. مردانی که رفتاری مستقل دارند بسیار جذاب تر به نظر می رسند و این حس را به زن مورد علاقه شان منتقل می کنند که می توانند در آینده حامی خانواده باشند. پس اگر شما یک آقا هستید برای جذب دختر مورد علاقه خود، دست از التماس و رفتارهایی از این دست بردارید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه دیگران را بخندانیم

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است

چرا پسر های خوب و مهربان برای زنان جذاب نیستند

راه های جذب دختر مورد علاقه

اهمیت ظاهر مرد در ازدواج