معرفی تیم نوین بینش

اگر به دنبال یک مرجع علمی برای مطالعه در مسیر پیشرفت، تحول و کسب دانش در حوزه روابط بین فردی هستید و می خواهید امکان استفاده کاربردی از مهارت ها و مطالعات خود را داشته باشید به شما توصیه می کنم  حتما این مطلب را تا انتها با دقت مطالعه کنید. در پایان این مطلب اعضای تیم نوین بینش را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

هدف تیم نوین بینش

تیم انتشاراتی نوین بینش، یک تیم تحقیقاتی و پژوهشی است با مدیریت شاهین زند که از طریق جمع آوری بهترین و پرکاربرد ترین منابع در تلاش است آخرین تکنیک ها و مهارت ای علمی که در مجلات معتبر علمی منتشر شده است را به زبان ساده و به صورت کاربرد محور در اختیار خوانندگان خود قرار دهد. به عبارت دیگر نوین بینش محتوای خود را به منظور معرفی بهترین مهارت ها و تکنیک ها از طریق انتشار کتاب ها، مقالات و محتوای آموزشی گردآوری می کند و با هدف افزایش آگاهی عمومی در حوزه مهارت های ارتباطی و عاطفی به خوانندگان کمک می کند بتوانند به صورت عملی از این مهارت ها در زندگی روزمره خود استفاده کنند. آدرس صفحه شاهین زند در اینستاگرام: shahinzand18@

تیم نوین بینش فقط منابع علمی و کتاب معرفی نمی کند بلکه بر اساس نیاز کاربران پس از تحقیق و پژوهش در راستای آن نیازها به زبان ساده منابع علمی را ترجمه کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد. همانطور که می دانید روزانه هزاران مقاله و پژوهش جدید منتشر می شود که هر یک به نوبه خود تکنیکی منحصر به فرد در آن حوزه محسوب می شوند. اما طبیعی است که دسترسی به این منابع و مطالعه آن ها بسیار وقت گیر و دشوار باشد. به همین دلیل نوین بینش و تیم تحقیقاتی وی با جست و جو و پیدا کردن بهترین منابع علمی و تبدیل آن به مدل ها و الگوهای ارتباطی در زندگی روزمره سعی می کنند این مهارت ها را به زبان ساده در اختیار کاربران قرار دهند. همه کتاب های نوین بینش ثبت شده و مجوز نشر دریافت کرده اند.

نوین بینش همچنین از طریق معرفی الگوی مطالعه ی مرحله ای و تمرین های کاربردی در تلاش است نه تنها دانش کاربران را افزایش دهد بلکه از طریق هیپنوتیزم کلامی که از طریق مطالعه کردن بر اساس الگوی برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه محتوای آموزشی را در ناخودآگاه کابران به صورتی برنامه ریزی کند که در زندگی روزمره بتوانند به صورت خوکار از آن استفاده کنند.

همانطور که می دانید امروز شبکات اجتماعی سرشار از محتواهبع ایی است که هیچ پشتوانه علمی و تحقیقاتی ندارند و بدون ارائه منابع و بر اساس تجربیات شخصی ارائه می شود و از آنجایی که تجربیات شخصی ممکن است دچار سوگیری و خطای شناختی باشند این توصیه ها نیز تاثیر منفی خواهند داشت.

تیم نوین بینش همچنین پس از تهیه کتاب ها با کاربران در ارتباط است تا بر اساس نیاز و موقعیتی که بیان می کنند محتوا، کتاب ها و مقالات بیشتری را به آن ها ارائه دهد و مطمئن شود توانسته اند از طریق مطالعه منابع مرتبط به هدف خود دست پیدا کنند. در غیر اینصورت نوین بینش خود با گردآوری منابع، تحقیق و پژوهش محتوایی که مورد نیاز کاربران باشد را آماده می کند و به صورت اختصاصی برای آن ها منتشر می کند در حالی که آن محتوای جدید به بانک اطلاعاتی نوین بینش افزوده می شود و ممکن است در به روز رسانی ها یا به عنوان محتوای مکمل به دیگر کاربران ارائه شود. از آنجایی که تهیه چنین منابعی به دانش و آگاهی نیاز دارد نوین بینش اعضای تیم خود را از بین افرادی که تحصیلات آکادمیک مرتبط دارند و به زبان انگلیسی تسلط دارند انتخاب می کند.

این کتاب ها شامل کتاب بازگشت به عشق و ازدواج، کتاب مدار جذب و ازدواج، مهارت های زندگی پس از ازدواج و کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم (بر اساس روانشناسی عشق) است.

هدف تیم نوین بینش پشتیبانی از کتاب های آموزشی خود با هدف موفقیت در ازدواج، تحکیم بنیان خانواده، ارتباط سالم و هدفمند، جلوگیری از جدایی و بازگشت به عشق و ازدواج است.

تیم نوین بینش خدمات پشتیبانی مرتبط با کتاب های آموزشی خود را به صورت آنلاین و 24 ساعت از طریق ارسال پیام های صوتی یا متنی ارائه می دهد و هدفش آموزش اختصاصی تکنیک هایی است که برای شما مدل سازی می شود و در کتاب ها آموزش داده شده است.

نوین بینش به صورتی که در مراکز بهداشت و درمان یا روانشناسی، مشاور ارائه می شود، مشاوره نمی دهد و معتقد است که هر فردی خود می تواند بهترین مسیر را برای خود انتخاب کند اگر مهارت لازم را فراگرفته باشد. همچنین معتقد هستیم که بهترین روش آموزشی، مطالعه و تمرین از طریق محتوا و منابع علمی و معتبر است .

روش تحقیقاتی نوین بینش

از طرف دیگر بسیاری از منابع نیز از لحاظ علمی اعتبار بسیار پایینی دارند. اعتبار یک منبع علمی بر اساس تعداد رفرنس ها یا به اصطلاح ارجاع هایی است که دریافت می کند. برای مثال یک مقاله ممکن است در ده مقاله علمی دیگر به عنوان منبع ذکر شده باشد و یک منبع دیگر در هزاران مقاله دیگر. پس قطعا مقاله ای که در هزاران مقاله دیگر منبع شده باشد اعتبار علمی بیشتری دارد و نشان می دهد پیروی از آن تکنیک ها نتایج قطعی تری به همراه خواهد داشت. به همین دلیل است که نوین بینش فقط به دنبال جمع آوری منابع نیست بلکه به دنبال منابعی است که نه تنهایی مرتبط با نیاز کاربر باشد بلکه بیشتری ارجاع و اعتبار علمی را بین مقالات دیگر داشته باشد.

هدف از پشتیابی نوین بینش نیز دقیقا همین موضوع یعنی آگاهی از نیاز کابران است تا امکان جمع آوری محتوای بر اساس نیاز کاربر فراهم شود. به همین دلیل ارتباط با تیم نوین بینش رایگان است زیرا به ما کمک می کند بیشتری از شرایط و نیازهای مخاطبان خود آگاه باشیم. البته افرادی که از کتاب های نوین بینش را دریافت کنند به صورت اختصاصی تر می توانند نیازها خود را بیان کنند تا دقیقا مرتبط با همان نیاز اخرین مقالات، پرکاربردترین مقالات و تاثیرگذارین ان ها که بیشتری ارجاع یا منابع را بین مقالات دیگر دارد در اختیارشان قرار بگیرد. به عبارت دیگر نوین بینش غیر از کتاب های اصلی خود محتوا و مقالاتی را نیز به صورت اختصاصی در اختیار کاربران اختصاصی خود به عنوان پشتیبانی قرار می دهد. سپس این محتوای اختصاصی در بانک انتشارات نوین بینش قرار می گیرد تا برای کاربران بعدی یا تولید محتوا در آینده مورد استفاده قرار بگیرد.

در واقع فقط موضوع محتوا و مقالات از سوی کاربرد تعیین می شود اما حقوق مادی و معنوی این آثار در انحصار نوین بینش باقی خواهند ماند و کاربرد اجازه انتشار آن را ندارد. جهان امروز شاهد پیشرفت های شگفت انگیز علمی است که می توانند در بسیاری از شرایط زندگی راهگشای مسائل مختلف باشند اما متاسفانه به دلیل دشواری در تهیه این منابع بسیاری اوقات این محتوا در اختیار خوانندگان فارسی زبان قرار نمی گیرد. اما از طریق نوین بینش این امکان برای شما فراهم می شود که به این منابع دسترسی پیدا کنید. بعضی از این منابع صد ها هزاربار در منابع مختلف دیگر منبع شده اند و هزاران و گاهی صدهاهزار آزمون برای اثبات آن ها برگذار شده است تا از کاربرد آن ها اطمینان لازم بدست اید. دامنه تحقیقات و پژوهش ها آنچنان وسیع شده است که هیچ موضوعی را پیدا نخواهید کرد که منابعی با تعداد هزاران ارجاع برای ان وجود نداشته باشد. نوین بینش همه اعضای تیم خود را بسیج می کند تا این منابع و محتوا را که نتایج آن به صورت قطعی و صد در صد به اثبات رسیده است در اختیار شما قرار دهد.

مسئولیت های اعضای تیم نوین بینش

به صورت خلاصه تیم نوین بینش فعلا شامل 10 عضو می باشد. عضو اول – شاهین زند – سرپرست و پژوهشگر ارشد تیم نوین بینش است.

عضو دوم: دکتر علی صادقی، عضو سوم: دکتر راحله عباسی و عضو چهارم: دکتر محبوبه افشار، مسئولیت برگزاری پشتیبانی تخصصی مرتبط با کتاب را بر عهده دارند.

عضو پنجم: مهندس مهزاد مستحفظیان که مسئول پژوهش های علمی، تولید محتوا و مدیریت فنی نوین بینش است.

عضو ششم: شهرزاد مستحفظیان، عضو هفتم: سیاوش زند، عضو هشتم: فریبا سلیمانی و عضو نهم: شقایق اکبری است که ازکارشناسان تیم نوین بینش هستند. کارشناسان نوین بینش مسئولیت ارتباط رایگان با مخاطبان نوین بینش را بر عهده دارند و همچنین می توانند در انتخاب کتاب مناسب شما را یاری کنند.

همه ی اعضای تیم نوین بینش نسبت به حفظ اسرار و فضای شخصی مراجعین ضمانت کتبی داده اند، اگرچه در ارتباط آنلاین بین مراجع و تیم نوین بینش نیازی به معرفی دقیق نیست.

تفاوت تیم نوین بینش با دیگر مراکز آنلاین

تفاوت عمده تیم نوین بینش با دیگر مراکز آنلاین، شفافیت و صداقت در معرفی فعالیت ها و تخصص اعضای تیم است. زیرا طراحی یک سایت و کپی چند مقاله کار ساده ای است که هر فردی می تواند انجام دهد.

این وبسایت ها گاهی توسط افرادی اداره می شود که اصلا تخصص لازم را ندارند و بعضی دیگر تنها واسطی هستند که وظیفه بازاریابی را برعهده دارند.

اما ارائه یک تیم متخصص همراه با معرفی دقیق همه اعضای آن که به صورت تخصصی در یک حوزه خاص و مشخص فعالیت کند در هیچ وبسایت یا صفحه شبکات اجتماعی دیده نمی شود.

نوین بینش شامل اعضای متخصصی است که به صورت انحصاری، تخصصی و تیمی با یک روش و متد مشخص و هماهنگ شده با یکدیگر همکاری می کنند و تنها یک هدف دارند: نشر و ارائه مقالات و کتاب های معتبر و به اثبات رسیده.

لازم به ذکر است تیم نوین بینش در حوزه روانشناسی تخصصی و یا بالینی هیچ دوره یا کارگاهی برگزار نمی کند و فعالیت آن ها تنها منحصر به نشر بر اساس نیاز کاربر است. همه کتاب ها در سامانه ارشاد ثبت شده و مجوز نشر آن ها نیز موجود است.

در واقع فقط بخش کوچکی از فعالیت تیم نوین بینش مربوط به ارائه و معرفی کتاب با هدف اطمینان از رضایت مخاطب است ولی مسئولیت اصلی تیم نوین بینش تحقیق، پژوهش، مطالعه، ترجمه، تولید محتوا، نشر و عرضه محصولات فرهنگی و آموزشی در حوزه روابط عاطفی است.

در ادامه نگاهی داشته باشید به رزومه و فعالیت های تخصصی اعضای تیم نوین بینش.