نشانه های خیانت همسر

نشانه های خیانت عاطفی همسر

آیا به من خیانت می کند؟

آیا به من خیانت می کند؟

نشانه های خیانت زن چیست؟

نشانه های خیانت مرد چیست؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال به تلاش بیشتری نیاز است و مطالعه ی این ده نشانه که در این مقاله با عنوان نشانه های خیانت عاطفی همسر آمده است کافی نیست.

علت اینکه بسیاری از مردم نمی توانند خیانت را تشخیص دهند این است که نشانه های خیانت همسر را بدون در نظر گرفتن سایر عوامل جدی می گیرند.

برای مثال، یکی از شاخص ترین نشانه های خیانت مرد / زن، نوسانات خلقی شخص خائن است، گرچه این می تواند نشانه ی خیانت باشد اما می تواند نشان دهنده ی مشکل دیگری مثل استرس بیش از حد نیز باشد.

به این دلیل است که با رویکرد ۴ = ۲*۲ نمی توان تشخیص داد کسی خیانت کرده است یا نه، اما در عوض با در نظر گرفتن تصویر کلی می توان از تخریب رابطه و دلسردی در ازدواج جلوگیری کرد.

در این مقاله به نشانه های بسیاری اشاره شده است که مشخص می کند آیا به شما خیانت شده است یا نه، با این حال دقت کنید که عوامل احتمالی دیگری نیز می تواند دلیل آن نشانه ها باشد.

اگر به خود اجازه دهید تصویر وسیع تری را ببینید فریب هر نشانه ای را نخواهید خورد و به راحتی تشخیص می دهید آیا کسی در حال خیانت به شما هست یا نه.

نشانه های خیانت عاطفی

اگر شریک عاطفی شما بسیاری از این نشانه ها را در رفتارش دارد، احتمال اینکه این ها همان نشانه های خیانت عاطفی همسر باشند زیاد است. هوشیار باشید و به طورکلی به رفتارش نگاه کنید در غیر این صورت ممکن است رابطه تان را به خطر بیاندازید.(همچنین نگاه کنید به ۶ اشتباهی که روابط عاطفی شما را خراب می کنند)

علاقه ی ناگهانی به بهبود ظاهر:

یکی از مهم ترین نشانه های خیانت زن/مرد این است که فرد به طور ناگهانی به ظاهرش برسد. اگر به طور ناگهانی شروع به ورزش کند، به دنبال مدل موی جدیدی باشد، یا رژیمش را عوض کند ممکن است در حال خیانت به شما باشد. البته اگر کسی از خودپنداره ی خود راضی نباشد (مثلا به دلیل انتقادهایی که دیگران در گذشته از او می کردند) و یک جریان باعث شود او به یاد مشکلی که با خودپنداره اش داشته بیفتد ممکن است چنین رفتاری از خود نشان دهد که لزوما نشانه خیانت همسر نمی باشد. (نگاه کنید به بدپنداری درونی)

تغییر رمز ورود:

گرچه این کار توصیه نمی شود اما برخی از زوج ها رمز ورود اکانت های شبکات اجتماعی یا مثلا گوشی خود را به یکدیگر می دهند. وقتی کسی شروع به خیانت کند به طور ناگهانی رمزش را تغییر می دهد تا مانع این شود که عشق وی از خیانت او آگاه شود. البته در مورد این نشانه هم ممکن است طرف مقابلتان قصد داشته باشد چیزی دیگری را از شما پنهان کند و لزوما خیانت نباشد. پس این پنهان کردن رمز ۱۰۰ درصد به این معنی نیست که به شما خیانت می کند.

اغلب دروغ می گوید:

این هم یکی از مهم ترین نشانه های خیانت همسر است. ممکن است از خود بپرسید: ” چطور می توانم بفهمم که دروغ می گوید؟” جواب سوال تان این جا است، در مقاله ی چگونه تشخیص دهیم کسی دروغ می گوید؟ ،نشانه هایی را توضیح داده ام که به شما کمک می کند متوجه شوید کسی به شما دروغ می گوید یا خیر؛ این نشانه ها بر اساس تکنیک های ان ال پی، زبان بدن، و سایر علوم می باشد.

ازدواج ناخوشایند:

ازدواج ناموفق یکی از نشانه های خیانت نیست اما شرایط مطلوبی را فراهم می کند تا بذر خیانت در رابطه تان کاشته شود. به عنوان روشی برای جبران، همسرتان ممکن است به شما خیانت کند تا این رابطه ناموفق را جبران کند.

تغییر خلق ناگهانی:

خلق و خوی شخص خائن معمولا تغییر می کند. وی همیشه زود رنج و تحریک پذیر خواهد بود و ممکن است خیلی زود کنترلش را از دست بدهد. این اتفاق به این دلیل می افتد که احساس گناه در او سرکوب شده است.(برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به احساسات سرکوب شده). همچنین ممکن است در نتیجه ی نارضایتی، استرس و مشکلات کاری چنین رفتاری داشته باشد. بنابراین این نشانه می تواند هم دلیلی بر خیانت باشد و هم به خاطر مشکل دیگری باشد که ربطی به خیانت ندارد.

تغییر ناگهانی در عادات:

مکالمات تلفنی غیرعادی، تماس های تلفنی در نیمه شب، تغییر ناگهانی عاداتِ شخصی و تغییر غیرمعمول برنامه ها از جمله نشانه های خیانت عاطفی همسر به شمار می آیند. اگر دلیل دیگری برای این تغییرات نباشد به احتمال زیاد به شما خیانت می شود.

شریک تان سردرگم است:

اگر شخصی که به شما خیانت می کند هنوز هم عاشق تان باشد، احساس سردرگمی و نگرانی می کند.

همانطور که ملاحظه کردید در این مقاله به بررسی چند مورد از نشانه های خیانت عاطفی همسر اشاره کردیم. البته تاکید می کنم همه این نشانه ها الزاما مشخصه ی خیانت به حساب نمی آیند و ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشند. اما بهتر است با مواجهه با چنین علائمی کمی هوشیارتر رفتار کنید و تیزبینانه مسائل رو مورد بررسی قرار دهید تا به رابطه تان آسیب وارد نشود.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

سایت نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی پژوهشی است که شما می توانید هرگونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم؟ توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه یک رابطه ی سالم و موفق ایجاد کنیم

آیا رابطه ای که عشق مان با فرد دیگری دارد پایدار است

چرا بعضی افراد دروغ می گویند

راه های جلوگیری از خیانت – چگونه خیانت نکنیم

مدل لوح سفید برای معذرت خواهی از همسر

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy