چگونه برای همسرم جذاب باشم

چگونه برای همسرم جذاب باشم

احتمالا درصد عمده ای از شما قبل از ازدواج با همسرتان دوران نامزدی را گذرانده و تجربه کرده اید. اگر دوران نامزدیتان را به یاد آورید متوجه می شوید که در آن دوران چقدر به ظاهر و رفتار خود با طرف مقابلتان اهمیت می دادید و ساعت ها برای آماده شدنتان به منظور قرار ملاقات با او وقت می گذاشتید.

بسیاری از خانم ها از اینکه همسرشان بعد از ازدواج شور و اشتیاق اولیه  اش را از دست داده اند شاکی بوده و معتقدند دیگر جذابیت دوران نامزدی و اوایل ازدواجشان را برای او ندارند. البته همانطور که قبلا هم اشاره کرده ام هیجانات ابتدای آشنایی هیچ گاه و در هیچ رابطه ای همیشگی نبوده و به مرور زمان کاهش پیدا خواهند کرد؛ این امر کاملا طبیعی است.

اما اگر جذابیت شما بیش از حد در چشم همسرتان کاهش یافته تا به حال با خود فکر کرده اید که آیا خودتان نیز هنوز همان جذابیت های قبلی را حفظ کرده اید؟

حفظ جذابیت فیزیکی و رفتاری بعد از ازدواج یکی از مهم ترین عناصر پایداری رابطه و زندگی مشترکتان است. با رعایت نکات و موارد زیر می توانید این مسئله را تحقق ببخشید:

  1. حفظ ظاهر

قطعا بعد از ازدواج مسئولیت های شما چندین برابر شده و ممکن است مانند گذشته زمان برای رسیدگی به ظاهر خود نداشته باشید اما اگر به طور کامل از ظاهرتان غافل شوید رابطه عاطفی تان  با مشکل رو به رو خواهد شد. یکی از مهم ترین ارکان جذابیت برای همسرتان ظاهر شما می باشد پس باید زمان مشخصی را به آن اختصاص دهید. هیا چ اشکالی ندارد که در مورد این موضوع با همسرتان صحبت کنید. از او بخواهید ویژگی های ظاهری، مدل ها و رنگ های مورد علاقه اش را برای شما شرح دهد و سعی کنید تا حد ممکن طبق میل او رفتار کنید.

  1. نشان دهید مراقب او هستید

همانطور که در مقاله ی نشانه های عشق واقعی در زنان اشاره کردم یکی از مهم ترین نشانه های عشق در زنان مراقبت از طرف مقابل  و نگرانی نسبت به او می باشد. اجازه ندهید مسئولیت ها و مسائل زندگی شما را از محبت و مراقبت از همسرتان باز دارد. به او نشان دهید که نگرانش هستید و به هنگام بیماری زمان زیادی برای مراقبت و تیمار کردن او اختصاص دهید.

  1. او را خوشحال کنید

یکی از مهم ترین دغدغه های هر فردی در دوران نامزدی خوشحال کردن و تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل است. تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن طرف مقبالتان برای مردان بسیار جذاب و حائز اهمیت است؛ در نتیجه این تلاش ها را بعد از ازدواج قطع نکنید. سعی کنید هراز گاهی همسرتان با توجه به علایق و تمایلاتش خوشحال کنید.

  1. علاقه مندی ها و سرگرمی هایتان را به اشتراک بگذارید

مردها  به تماشای مسابقه ی فوتبال علاقه مندند. چه اشکالی دارد او را به هنگام تماشای یک مسابقه ی فوتبال همراهی کنید؟ مطمئن باشید اگر همسرتان چنین رفتاری از شما ببیند او نیز به هنگام تماشای سریال مورد علاقه تان شما را همراهی خواهد کرد و همین موضوع ساده هر دو شما را تحت تاثیر قرار داده و بر جذابیتتان می افزاید.

  1. نظر او را بپرسید

یکی از مهم ترین کارهایی که شما را در چشم همسرتان جذاب تر نشان می دهد اهمیت دادن به او می باشد. در مورد مسائل مختلف نظر او را بخواهید. همین کار باعث می شود به او نشان دهید که چقدر نزد شما با ارزش و مهم است.

  1. مهربان باشید

رفتار  محبت آمیز شما را چندین برابر جذاب تر نشان می دهد. برخلاف آنچه تصور می کنید درصد کمی از مردان از زنان خشن و مغرور خوششان می آید. پس لبخند بزنید و مهربان باشید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه زنی جذاب باشم

میخواهم همسر خوبی باشم

چگونه عشق شوهرم باشم

روانشناسی جذابیت ظاهر

فعالیت هایی که باعث افزایش محبت بین زن و شوهر می شود