سیاست های زنانه که مردان را وسوسه می کند

۲۰ سیاست زنانه در دوران نامزدی

آیا سیاست های زنانه برای دوره نامزدی وجود دارد؟

ایا می توان با سیاست های زنانه در دوران نامزدی ازدواج بهتری داشت؟

در این مقاله نوین بینش در مورد سیاست های زنانه در دوران نامزدی صحبت می کنیم که به شما در عاشق کردن بیشتر، و وابسته کردن شوهرتان کمک خواهد کرد.

همچنین به شما رفتار با همسر در دوران نامزدی را آموزش می دهیم و در مورد خوابیدن کنار همسر در دوران نامزدی نیز صحبت می کنیم.

۲۰ سیاست زنانه در دوران نامزدی

سیاست های زنانه در دوران نامزدی نقش مهمی در جلب توجه همسرتان بازی می کند. البته برای سیاست های زنانه نمی شود همیشه یک قانون کلی پیدا کرد چرا که جذب و عاشق کردن انسان ها بر اساس تجربیات گذشته و معیارهای ضمیر ناخودآگاه متفاوت است.

اما می توان استانداردهایی را پیدا کرد که حداقل در بیشتر مواقع تاثیر مثبتی در رفتار با همسر در دوران نامزدی داشته است. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است باعث سردی و کمرنگ شدن دلبستگی شوهرتان در دوران نامزدی شود و ازدواج شما را به خطر بیندازد.

اما با رعایت این ۲۰ سیاست زناه در دوران نامزدی می توانید از این رویداد ناگوار پیشگیری کنید. هرچند بهر حال طبیعی است که گاهی نیز چالش ها یا اختلافات باعث سردی موقت در رابطه عاطفی شود. به همین دلیل خوب است در کنار روش های دلبری در دوران نامزدی بدانید چگونه سردی بین زن و شوهر را از بین ببرید.

در ادامه به ۲۰ تکنیک از سیاست های زنانه باهوش می پردازیم که به شما در افزایش عشق، تحریک همسر در رابطه زناشویی و همچنین موفقیت در همسرداری کمک خواهد کرد.

  • خوابیدن کنار همسر در دوران نامزدی: یکی از مهمترین سیاست های زناه در دوران نامزدی مربوط به خوابیدن کنار همس راست. در دوران نامزدی هر چقدر کمتر در کنار همسر خود بخواید و روابط جنسی داشته باشید بیشتر می توانید همسرتان را متقاعد کنید طبق خواسته شما عمل کنید. احتمال در دوران نامزدی مسائلی از جمله ازدواج، تهیه خانه و شروع زندگی مشترک وجود دارد که برای رسیدن به آن به کمی زمان نیاز است. هر چقدر بیشتر همسر خود را تحریک کنید بیشتر برای شروع زندگی مشترک تلاش خواهد کرد. البته خوب است که عشق بازی را به خصوص به صورت چت یا تلفنی داشته باشید اما تا جایی که امکان دارد ارتباط جنسی خود را محدود کنید.
  • همسرتان را تایید کنید: یکی دیگر از سیاست های زنانه در دوران نامزدی این است که نشان دهید مجذوب همسرتان هستید. مردان به دنبال زنانی هستند که در کنارشان احساس پیروزی داشته باشند. به او اجازه دهید فکر کند در هر کاری که انجام می دهد فوق العاده است و همچنان می تواند باعث افزایش ضربان قلب شما شود –این چیزی است که بوسیله ی آن شوهرتان را تحسین می کنید. در واقع تعریف کردن از همسر یکی از سیاست های زنانه است که باعث می شود شوهر همچنان خواهان زن باشد و حرف هایش را بیشتر بشنود. البته این بدین معنا نیست که از تعریف کردن از خودتان و نشان دادن توانایی خود قافل شوید. شما همزمان در کنار تایید او باید تصویری از خود نشان دهید که نماینگر داشتن تایید در زندگی تان است.
  • برای شوهرتان مثل معما باشید – ناشناخته باشید: مردها از چالش خوششان می آید اما این چالش را برایشان خیلی پیچیده نکنید. آیا همسرتان همه چیز را راجب شما می داند؟ اگر می داند پس سعی کنید مهارت و یا ایده جدیدی بدست آورید تا برای او مثل رازی شوید که نیاز به کشف شدن دارد. ناشناخته بودن یکی از سیاست های زنانه در دوران نامزدی است که بسیار موثرمی باشد زیرا وقتی برای شوهرتان مثل یک معما و راز باشید یعنی چیزهایی درباره شما وجود دارد که او هنوز نمی داند؛ در نتیجه می خواهد آن اسرار را کشف کند و از درون شما بیرون بکشد. یک نامه ی بی نام و نشان برایش بنویسید و در جایی قرار دهید که مشخص نباشد شما آن را نوشته اید. به او پیشنهاد ملاقات دهید سپس با لباس و استایلی جدید سر قرار بروید. اینگونه برایش رمز آلود شوید تا هر دفه به دنبال کشف شما باشد ( نگاه کنید به سیگنال های ترکیبی جذب برای تسخیر ذهن دیگران).
  • ارتباطتان را با خداوند تقویت کنید: چه چیزی واقعا شما را جذاب می کند؟ زیبایی روحانی درون شما. شما با ایمان و دعاهای تان زندگی صمیمانه ای خواهید داشت زیرا خداوند شما را هدایت می کند تا زندگی تان مملو از عشق، لذت، صلح، صبوری، مهربانی، وفاداری، ملایمت و توانایی کنترل خودتان شود. کدام مردی است که به دنبال زنی نباشد که خوب، مهربان، صبور، وفادار، لذت بخش و سراسر از عشق است؟
  • لباس خوب برای همسرتان بپوشید: برخی از خانم ها به چیزی که می پوشند فکر نمی کنند با این بهانه که به دنبال آخرین مد لباس نیستند یا اینکه فقط برای رفتن به بیرون با دوستان و مهمانی به لباسشان اهمیت می دهند. در واقع برایشان مهم نیست جلوی شوهرشان چه بپوشند. اما مردان شلختگی را تشخیص می دهند. یکی دیگر از سیاست های زنانه در دوران نامزدی این است که شب ها برای همسرتان لباس خوب بپوشید. پوشیدن لباسی مثل مادربزرگ ها و افراد پیر مانع تحریک آن ها می شود و به یاد مادر بزرگشان می افتند! پس وقت آن رسیده که روی خرید لباس های شیک و خیره کننده سرمایه گذاری کنید.
  • اعتماد به نفس داشته باشید: او یک بار شما را جذاب دیده است و همچنان نیز برایش جذاب هستید. پس مهم نیست خودتان در مورد وزن، اندام، زانوهای بزرگ، سینه های کوچک، سلولیت ها، رگ های مشخص یا هر چیز دیگر، چگونه فکر می کنید مهم این است که شخص مورد نظرتان به این مسائل اهمیت نمی دهد.  در واقع شوهرتان همه ی مشکلات ظاهری که تصور می کنید بسیار آشکار است را نمی بیند. مردان نمی توانند بدن زنان را با جزییاتی که زنان می بینند آنالیز کنند. وقتی شما در راه رفتن، صحبت کردن و رابطه زناشویی خود به میزان کافی اعتماد به نفس نشان دهید، جذاب خواهید شد.
  • نگرش مثبت داشته باشید: آیا همسر شما می تواند روی لبخند و مهربانی تان حساب کند؟ یا اینکه همیشه مطمئن نیست در بدو ورود به خانه با چه اخلاقی مواجه می شود؟ افراد مثبت نگر همیشه برای اطرافیانشان رضایت بخش هستند. پس تمرکز بر روی افزایش سطح رضایت همسر یکی دیگر از سیاست های زنانه در دوران نامزدی است که باعث می شود مردان همیشه بخواهند در کنار همسر خویش باشند.
  • در کارهایی که شوهرتان لذت می برد، مشارکت کنید: خانمی از تجربه اش درباره ی جذاب شدن برای همسرش تعریف کرد. او گفت:” من همیشه به همسرم شکایت می کردم که خیلی خسته و کسل هستم و هیچ زمانی برای ورزش کردن ندارم. او به من گفت همه ی وقتت را به بچه ها اختصاص می دهی. در این زمان تنها کسی بودم که می توانستم اولویت بندی کارها را انجام دهم. به حرفش گوش دادم و با بچه ها تمرین کردم تا خودشان با دوچرخه به کارهایشان برسند و من هم شروع به ورزش کردم. اکنون پس از گذشت یک سال من دیگر زن خسته و پیر و غرغرو نیستم بلکه همسری متفاوت با تناسب اندام عالی هستم که حرف های زیادی برای گفتن دارد. ما با هم درباره ی همه چیز صحبت کرده و حتی گاهی با هم ورزش می کنیم. حالا شور و شوق جدیدی به زندگی ما آمده است و من سعی می کنم جذاب تر شوم.” همانطور که ملاحظه می کنید این خانم با برنامه ریزی توانست یکی از بهترین سیاست های زنانه در دوران نامزدی را اجرا کند و برای شوهرش جذاب تر شود.
  • شوهرتان را با اشتیاق ببوسید: شوهرتان را از ته دل ببوسید نه اینکه فقط یک بوس کوچک به گونه اش بزنید مانند کاری که با فرزندانتان انجام می دهید. تحقیقات نشان داده زوج هایی که هر روز یکدیگر را می بوسند رضایت بیشتری از زندگی زناشویی خود دارند تا افرادی که این کار را انجام نمی دهند. درست است که زنان انتظار دارند شوهرشان آغاز کننده ی بوسه باشد اما اشکالی ندارد شما شروع کنید او را ببوسید و ببینید از این به بعد چه اتفاقی می افتد.
  • دسر یا غذای مورد علاقه اش را درست کنید: یکی دیگر از تاثیر گذارترین  سیاست های زنانه در دوران نامزدی برای تصرف قلب مردان از طریق شکم است. اجازه دهید بفهمد به علایق او اهمیت می دهید. غذا روش خوبی برای نشان دادن این اهمیت است.
  • چیز های کوچک را بفهمید: یکی دیگر از سیاست های زنانه رفتار با همسر در دوران نامزدی این است که بدانید مردان دوست دارند کوچکترین تغییراتشان را بفهمید. به عنوان مثال وقتی موهایشان را کوتاه می کنند متوجه شوید حتی اگر واقعا تغییری نکرده باشند. وقتی تمام نکات کوچک درباره ی او را ببینید همسرتان میفهمد که به او توجه دارید و مشوقش هستید. همیشه به جای غر زدن او را تحسین کنید. حتی اگر پیراهن چروک پوشیده یا جوراب ورزشی را با کفش رسمی استفاده کرده است باز هم به او غر نزنید.
  • شوهرتان را غافلگیر کنید: مردان مثل پسر بچه ها هستند. آن ها غافلگیر شدن را دوست دارند. مثلا ببینید چه چیزی را گم کرده است و در مکان و زمان مناسبی با ظاهری آراسته آن را به او بدهید.
  • دست از کنترل کردن و تصحیح کردن همسرتان بردارید: اجازه دهید او رابطه را رهبری کند. در این صورت میفهمد که شما به توانایی او در هدایت خانواده ایمان دارید. اینکه در آغاز رابطه خود در دوران نامزدی چنین اجازه ای به همسر خود بدهید یکی از سیاست های زنانه در دوران نامزدی است. زیرا باعث افزایش اعتماد همسرتان به شما خواهد شد که باعث می شود پس از ازدواج نیازی به اثبات توانایی خود در رهبری نداشته باشد. در نتیجه بیشتر در تصمیم گیری ها با شما مشورت خواهد کرد.
  • به همسرتان و کارهایی که انجام می دهد احترام بگذارید: همسران بیشتر از آنکه فکرش را بکنید به این مسئله نیاز دارند. احترام یکی از رفتارهای تاثیرگذار با همسر در دوران نامزدی است.
  • غیر قابل پیشبینی باشید. یکی دیگر از سیاست های زنانه که باید در مورد  رفتار با همسر در دوران نامزدی بدانید  این است که غیر قابل پیش بینی باشید. رستورانی را پیشنهاد دهید که قبلا نرفته اید. رنگی را بپوشید که تابحال امتحان نکرده اید. از منطقه امن خود بیرون بیایید و یک کار ریسکی با شوهرتان انجام دهید. با این کارها برای همسرتان تنوع ایجاد می کنید.
  • با صدایی نرم و ملایم با شوهرتان صحبت کنید: مردان به زنان با صدای زمخت و خشن با لحن بی ادبانه جذب نمی شوند. پس صحبت کردن با صدای لطیف نیز یکی دیگر از سیاست هایی است که زنان باید بدانند.
  • به ظاهر خود اهمیت دهید: این سیاست زنانه فقط در دوران نامزدی کاربرد ندارد، بلکه همیشه باید به آن اهمیت بدهید. توجه به ظاهر و بهداشت فردی یکی از مهمترین سیاست های زنانه در دوران نامزدی است که باعث تحریک همسرتان خواهد شد و تضمینی است بر تداوم رابطه عاشقانه ای که دارید.
  • با شوهرتان فیلم یا نمایش مورد علاقه اش را ببینید: حتی اگر شما برنامه های مورد علاقه ی شوهرتان را دوست ندارید ولی باز هم در کنار او بنشینید و تماشا کنید و سعی کنید به او نشان دهید لذت می برید.
  • ورزش کنید: ورزش کردن اخلاق شما را خوب می کند و به حفظ سلامتی کمک می کند. این سیاست باعث می شود برای همسرتان لذت بخش تر باشید. حتی اگر ممکن است با همسر خود ورزش کنید.
  • اکثرا بله بگویید: کلمه ی بله گفتن از طرف شما برای شوهرتان بسیار خوشایند است. قرار نیست بله گفتن به مفهوم همیشه اطاعت کردن باشد. بلکه می تواند اهرمی باشد که از آن برای رسیدن به درخواست های خود نیز استفاده کنید. مثلا بگویید:” بله می تونیم دوستاتو برای بازی دعوت کنیم؛ البته پس از اینکه خریدمان را رفتیم”، “بله میخوام اون غذای جدید را به خاطر تو امتحان کنم و تو هم آن کار را برای من انجام دهی”، ” بله این لباس را فقط به خاطر تو می پوشم” و …

سخن آخر

اکنون که سیاست های زنانه در دوران نامزدی را مطالعه کردید شاید پیش خود تصور کنید همه این مقاله به نفع مردان نوشته شده است اما نباید زود برداشت منفی کنید.

تایید کردن، همسر و رفتار طبق میل او به این معنا نیست که باید از توقعات و خواسته های خود دل بکنید و فقط زندگی تان را وقف همسرتان کنید.

بلکه به این معنا است که با سیاست های زنانه دل او را بدست بیاورید، او را وابسته خود کنید و سطح احساسات مثبت ( سیگنال های مثبت) را در رابطه افزایش دهید.

در نتیجه وقتی نوبت توقعات شما یا درخواست های شما شود همسرتان بدون اینکه خود بفهمد یا حتی بخواهد مطیع شما می شود زیرا به هیچ وجه حاظر نیست احساسات خوبی که از شما دریافت می کند را از دست بدهد.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

نوین بینش یک وبسایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد رابطه زناشویی در بین سایت های فارسی زبان می باشد. با کتاب مهارت های زندگی پس از ازدواج نوشته  شاهین زند برای همیشه مشکلات رابطه شما حل می شود و یا هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در پیج اینستاگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

می خواهم بیشتر بدانم:

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

سیاست زنانه برای تغییر رفتار مردان

چگونه از تنهایی لذت ببریم

کنترل ضمیرناخودآگاه

چگونه دلبری کنیم؟

مهارت های زندگی پس از ازدواج

۸ روش منحصر به فرد متقاعد سازی دیگران

 

3 پاسخ
  1. ملیکا
    ملیکا گفته:

    حرفاتون عالی بود.ولی متاسفانه الان در دوران عقدم و رابطه با شوهرم داشتم اونهم زیاد و شوهرم بهم گفت من کار خودم کردم به حرفام توجه نداره و همش قهر میکنه به مدت زیاد و نمیدونم چیکار کنم که عروسی بگیره و منو وارد زندگی کنه(:
    همش اذیتم میکنه که من طلاق بگیرم و هدفش اینه نه خونه گرفته نه عروسی الان ۴ هفتست که باهام قهره کمکم کنید ممنون میشم🖤

    پاسخ
    • شاهین زند
      شاهین زند گفته:

      با سلام. لطفا از طریق واتساپ با کارشناسان در ارتباط باشید. کتاب مهارت های زندگی پس از ازدواج در این زمینه میتونه براتون مفید باشه

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *