تکنیک های ان ال پی سخت در جذب

تکنیک های ان ال پی سخت در جذب

همانطور که در مقاله قبل به نام استراتژی ان ال پی / NLP برای ایجاد عشق گفتیم تکنیک های ان ال پی سخت بیشتر مناسب جذب کردن و علاقه مند کردن دیگران در آغاز رابطه است. برای اجرای این تکنیک ها در ان ال پی و جذب پسر یا دختر مورد علاقه اول باید نشانه های لازم رو شناخته و سپس به شکل صحیح ارسال کنیم. در ادامه بیشتر در این باره سخن خواهیم گفت.

سیگنال های ان ال پی سخت را چگونه بشناسیم و ارسال کنیم.

اکنون متوجه شدیم که در برنامه ریزی عصبی کلامی سخت همه چیز به نشانه ها یا سیگنال های باز می گردد ( نگاه کنید بهبرگرداندن عشق به رابطه تمام شده با سیگنال جذب). فقط کافی است نشانه هایی که بیانگر ارزش بیشتر ما است را برای برانگیخته کردن احساس عشق نسبت به خود ارسال کنیم تا طرف مقابل ناخودآگاه وابستگی بیشتر به ما پیدا کند. اما توجه داشته باشید نشانه های ان ال پی برای ایجاد احساس عشق بسیار گسترده هستند و با توجه به گذشته و تجربیات هر شخص تاثیر متفاوتی خواهند داشت.

سوالی که اکنون پیش می آید این است که این نشانه های ان ال پی را چگونه بشناسیم و چگونه ارسال کنیم. پاسخ به این سوال با پیچیدگی هایی همراه است. زیرا برای شناخت این نشانه ها نیاز داریم با گذشته و تجربیات شخص مورد نظر در ارتباط باشیم. به یاد داشته باشد همانطور که در دوره های آموزشی نیز همیشه اشاره شده است ارسال نشانه ها نباید مستقیم و به صورت کلامی صورت بگیرد بلکه بایدغیر مستقیم باشد. به عبارت دیگر نشانه یا ویژگی مورد نظر را باید در خود نشان دهیم.

به این شکل می توانیم به صورت غیر مستقیم نشانه های مورد نظر را به ضمیر ناخودآگاه او ارسال کنیم بدون اینکه وی متوجه ی قصد و منظور ما شود. زیرا اگر متوجه شود همه ی اینکارها را از روی عمد برای تحت تاثیر قرار دادن او انجام می دهیم برداشت خوبی از ما نخواهد داشت. در ادامه به چند نوع از نشانه ها معروف که باعث تحت تاثیر قرار دادن دیگران می شود را توضیح خواهم داد و به تکنیک هایی اشاره می کنم که توضیح می دهد چگونه با نحوه ی صحیح بیان این نشانه ها باعث افزایش جذب دیگران شویم.

افراد فقیر: اگر پسری در دوران کودکی فقر و محرومیت را تجربه کرده باشد حتی اگر در دوران بزرگسالی ثروت مند شود باز هم پول و ثروت به صورت ناخودآگاه برای وی معیار سنجش ارزش ها خواهد بود. اگر دختری نشانه های ثروت مند بودن را در خود ایجاد کند ( مثلا با پوشیدن لباس های گران و داشتن ماشین یا موبایل گران قیمت) می تواند چنین فردی را تحت تاثیر قرار دهد.

افراد ضعیف: اگر دختری در دوران کودکی به هر دلیلی با غلدری همسالان خود مواجه شده باشد و به دلیل ضعیف بودن سختی های بسیاری را متحمل شده باشد به افرادی جذب می شود که نشانه های قدرتمند بودن در وی وجود داشته باشد. مثلا اگر پسری که ورزشکار است یا عضلات بزرگی دارد و یا با فنون رزمی آشنا است می تواند به سادگی ضمیر ناخودآگاه این دختر را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود بدون اینکه آن دختر دلیل این موضوع را بداند جذب و عاشقش شود.

افراد خودشیفته: افرادی که خودشیفته و مغرور هستند یا در دوران کودکی بسیار مورد تایید بودن و به این “تایید” اعتیاد پیدا کرده اند و یا همیشه آنها را رد کرده اند و برای جبران این کمبود همیشه به دنبال تایید دیگران هستند. برای تحت تاثیر قرار دادن این افراد باید خود را فردی ” مورد تایید” نشان داد. به عبارت دیگر فردی که همه تاییدش می کنن. از نظر این افراد کسانی که همیشه مورد تایید دیگران باشند افردی هستند که سرشان شلوغ است و دسترسی به آنها سخت. از نظر ضمیر ناخودآگاه یک فرد خودشیفته سخت بدست آمدن و مشغول بودن و کمتر در دسترس بودن مساوی است با ارزش و جذابیت بیشتر.

افراد احساساتی: این افراد معمولا کمالگرا هستند و تصور می کنند همه چیز باید به نحو احسن باشد. از اشتباه واهمه دارند و به همین دلیل موضوعات کوچک می تواند آنها را بسیار آزرده خاطر کند. این افراد معمولا تحت تاثیر سخت گیری های خانواده چنین ویژگی را پیدا کرده اند. در مقابل این افراد باید خودتان را بسیار کامل، دقیق و منظم نشان دهید. برای این افراد احترام و مسئولیت پذیری ارزش و جذابیت بسیاری دارد.

کلام آخر

به یاد داشته باشید تکنیک های ان ال پی سخت بیشتر برای جذب استفاده می شود و ان ال پی نرم برای ایجاد عشق و افزایش احساسات مثبت در طرف مقابل ( نگاه کنید به تکنیک های ان ال پی نرم برای ایجاد عشق). پس به یاد داشته باشید جذب کردن و شروع یک رابطه کافی نیست شما باید مهارت حفظ و قوی کردن رابطه ی عاطفی خود را نیز داشته باشید. برای یادگیری تکنیک های بیشتر و مهارت های بهتر می توانید به صورت رایگان از طریق واتس آپ یا تلگرام با کارشناس روابط عمومی نوین بینش در ارتباط باشید.

نویسنده: شاهین زند – سرپرست تیم روانشناسی نوین بینش

شماره تماس کارشناس روابط عمومی نوین بینش:

09306135008 ( ارسال پیام از طریق واتس آپ یا تلگرام)

 

بیشتر بخوانید:

تکنیک ها و مفاهیم برنامه ریزی عصبی کلامی ( NLP)

استراتژی nlp برای ایجاد عشق

واقعیت در مورد تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق

4 حرکت ساده برای بازگرداندن عشق از دست رفته

ترمیم رابطه ی عاشقانه

روانشناسی عشق