جملات شکست عشقی

متن شکست عشقی و جدایی

من مفتخر هستم که به واسطه ی وبسایت نوین بینش توانسته ام افراد زیادی را از افسردگی ناشی از شکست عشقی رها کرده و آن ها را درمان کنم.

یکی از اصلی ترین دلایل ناتوانی افرد در مقابله با شکست عشقی باورهای نادرست و محدود کننده ای می باشد که از طریق ترانه ها، فیلم ها و نقل قول های عاشقانه در ذهن آن ها شکل گرفته و رشد کرده است.

نقل قول ها و جملات عاشقانه ی مربوط به شکست عشقی می توانند باورهای صحیح شما را تقویت کرده و به شما کمک کنند به راحتی با شکست عشقی کنار بیایید اما در عین حال چنین نقل قول هایی ممکن است باورهای نادرست شما را تقویت کرده و مانع عبور از شکست عشقی شوند.

قبل از اینکه به نقل قول های شکست عشقی و تاثیر آن ها در کمک به کنار آمدن با آن اشاره کنم لازم است ابتدا درباره ی باورهای اصولی و پایه ای که مانع عبور از شکست عشقی می شوند برای شما توضیح دهم.

متن شکست عشقی و جدایی چگونه به فراموش کردن عشق کمک می کند

بر اساس تجربیات گذشته معیارهایی که باید در شریک زندگی آینده مان وجود داشته باشد در ضمیر ناخودآگاه ما شکل می گیرد.

اگر شخصی با مهم ترین موارد موجود از این معیارها سازگاری داشته باشد عاشق او می شویم. (نگاه کنید به چرا عاشق می شویم) اگر جمله یا متنی این مسئله ی مهم را به شما یادآوری کند می تواند در فراموش کردن شکست عشقی موثر واقع شود. مثلا جمله ای مانند” افراد زیادی در دنیا وجود دارند که می توانند شریک عاطفی شما محسوب شوند و شما فقط با یکی از آن ها ملاقات داشته اید”

این جمله می تواند شما را در مقابله با شکست عشقی یاری کند زیرا به شما یادآوری می کند کسی که عاشقش بودید و اکنون از او جدا شده اید تنها یکی از هزاران نفری است که می تواند عشق و علاقه ی شما را نسبت به خود به دست آورد.

اگر فرد دیگری با مهم ترین معیارهای ضمیر ناخودآگاه یا الگوی عشق شما سازگاری نشان دهد خیلی زود به او علاقه مند می شوید.

یکی دیگر از باورهای محدود کننده ای که مانع فراموش کردن شکست عشقی و تحمل آن می شود باور به نیمه ی گمشده است. در چنین موردی افراد تصور می کنند طرف مقابلشان بهترین کسی است که  تا به حال با او آشنا شده اند در حالی که واقعیت کاملا بر خلاف این موضوع را نشان می دهد. اگر کسی با 90 درصد از موارد موجود در الگوی عشق شما مطابقت داشته باشد به این معنی نیست که فرد دیگری نتواند با 95 درصد از این موارد مطابق باشد.

متن و شعر شکست عشقی چگونه به تحمل شکست عشقی کمک می کند

نقل قول ها و جملات زمانی برای تحمل کردن شکست عشقی موثر هستند که آن ها را باور داشته باشید. این یعنی شما باید قبل از هرچیز اطلاعات خود را در باره ی روانشناسی عشق افزایش دهید.

اگر هنوز به باورهای محدود کننده ی گذشته خود درباره ی رابطه های عاطفی پایبند باشید نقل قول های متناقض با آنها هیچ تاثیری در فراموش کردن شکست عشقی و مقابله با آن نخواهد داشت.

به عبارت دیگر نقل قول هایی می تواند برای تحمل کردن شکست عشقی موثر واقع شوند که با باورهای شما مطابقت داشته باشند.

در نتیجه قبل از اینکه برای فراموش کردن و مقابله با شکست عاطفی به نقل قول ها و جملات روی بیاورید لازم است ابتدا باورهای خود را اصلاح کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

برای عبور از شکست عشقی این عادت ها را ترک کنید

بایدها و نبایدهای بعد از شکست عشقی

با شکست عشقی چه باید کرد؟

به سادگی شکست عشقی خود را حل کنید

چگونه بعد از شکست عشقی به زندگی خود ادامه دهیم

تنها چندروز برای فراموش کردن عشق از دست رفته کافیست

4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

دلیل محبوبیت سریال های عاشقانه