قانون جذب عشق

قانون جذب عشق یکی از قانون هایی است که بسیاری افراد برای جذب عشق خود از آن استفاده می کنند.

بعضی ممکن است از قانون جذب عشق برای شروع یک رابطه استفاده کنند و بعضی دیگر انگیزه خود را در استفاده از قانون جذب عشق تبدیل رابطه آشنایی به ازدواج عنوان کنند.

به هر حال انگیزه های فراوانی برای استفاده از قانون جذب عشق وجود دارد.

اما هدف از نوشتن مقاله قانون جذب عشق در سایت نوین بینش فقط ازدواج است. به عبارت دیگر قانون جذب عشق فقط برای افرادی نوشته شده است که قصد دارند از ازدواج خود محافظت کنند یا با هدف ازدواج فردی یا گزینه ای ایده عال را جذب کنند.

پس اگر هدف شما چیزی به جز موارد فوق است سایت نوین بینش مناسب شما نیست.

قانون جذب عشق چیست

قانون جذب عشق که در بیشتر سایت ها و وبلاگ ها آموزش داده می شود بر اساس فیلمی است به نام راز که اولین بار باعث محبوبیت تجاری قانون جذب شد.

در این فیلم قانون جذب به عنوان قانونی معرفی شده است که می تواند با تفکر و خیال و تنها با تکیه بر خودباوری شما را به هر چه می خواهید از جمله عشق تان برساند.

اما اگر کمی به این موضوع فکر کنید متوجه خواهید شد راهکارهای این نوع از قانون جذب عشق فقط آب در هاون کوبیدن است.

سایت های بسیاری در مورد قانون جذب عشق بر اساس راز وجود دارد اما در مقابل کمتر سایتی به تکنیک های جذب عشق بر اساس روانشناسی جذب و الگوهای موفق اشاره کرده است.

می دانید چرا؟ چون نوشتن محتوایی که بر اساس منابع علمی و مدل سازی بر اساس الگوهای موفق باشد به مطالعه و تحقیق بیشتری نیاز دارد و هر کسی چنین سختی را به خود نمی دهد.

در واقع قانون جذب عشق با تصویرسازی به این دلیل بین سایت های دیگر رایج است که نوشتن محتوای غیر علمی هم جذابیت بیشتری دارد و هم نوشتن آن ساده تر است.

پس تعداد زیاد کتاب ها و سایت هایی که قانون جذب عشق را بر اساس کتاب راز توضیح داده اند بیانگر درستی و صحت این قانون ها نیست.

خطر قانون جذب عشق 

مهمترین خطر قانون جذب عشق تاکید و تمرکز بیش از حد روی تصویر سازی و عبارات تاکیدی به عنوان راهنمایی نهایی جهت رسیدن به عشق و ازدواج است.

تصویر سازی ذهنی در قانون جذب عشق نه تنها باعث جذب عشق تان نمی شود بلکه می تواند باعث سرد شدن وی شود ( نگاه کنید به ناگفته هایی قانون جذب عشق از دست رفته).

دلایل و مدارک بسیاری جهت رد توصیه های غیر علمی قانون جذب برای عشق یا ازدواج بر اساس فیلم راز وجود دارد که تاثیر منفی آن را به ما ثابت می کند که در این مطلب مجال صحبت در مورد آن ها نیست ( نگاه کنید به مراحل قانون جذب عشق).

از سوی دیگر قوانینی در علم روانشناسی وجود دارد که بر اساس الگو های موفق است و می تواند منبع قابل اطمینان و مطمئنی در راه جذب عشق مان ارائه دهد. تا جایی که می توانیم آن ها را قانون جذب عشق بنامیم.

قانون جذب شخص

خیلی وقت ها مراجع کننده ها این سوال را می پرسند که چه قانونی برای جذب عشق شخصی خاص وجود دارد به خصوص اگر آن فرد به ما علاقه ای نشان ندهد.

یکی از واقعیت هایی که مردم از آن آگاه نیستند این است که هر شخصی، حتی اگر به ظاهر به گونه ای به نظر برسد که به برقراری روابط عاطفی اهمیتی نمی دهد ولی به صورت مداوم دیگران را ارزیابی می کند تا بداند آیا آن افراد می توانند شریک زندگی مناسبی برای او باشند یا نه. (نگاه کنید به راه های انتخاب همسر مناسب)

مطمئن هستم تاکنون اشخاصی را ملاقات کرده اید که خانواده یا شرایط خاص خود مثل تحصیلات یا شغلشان را بهانه قرار داده اند و مدعی هستند نمی خواهند وارد رابطه عاطفی شوند اما در نهایت به عشق شخصی جذب شده اند.

قانون جذب عشق برای شخصی که به ما علاقه ندارد می گوید افراد در سطح ناخودآگاه همیشه در حال بررسی سیگنال ها و نشانه هایی هستند که باعث عاشق شدن و جذب آن ها شود.

حتی اگر آن شخص خودآگاه اعتراف کند دیگر علاقه ای به شما ندارد و حتی شما را بلاک کند.

ضمیر ناخودآگاه همیشه به ایجاد رابطه با دیگران فکر می کند چه اشخاصی که هرگز با آن ها در رابطه نبوده است چه اشخاصی که قبلا با آن ها در رابطه بوده و اکنون جدا شده است.

پس قانون جذب عشق به این معنا است که بتوانید توجه ضمیر ناخودآگاه شخص مورد نظرتان را به گونه ای جذب کنید که در سطح خودآگاه به شما فکر کند و با خود بگوید چرا نباید عاشقش باشم؟!!

مدل درگیری ذهنی در قانون جذب عشق

در واقع قانون جذب عشق به این معنا نیست که شما باید شخصی را تصویر سازی کنید بلکه به این معناست که آن شخص باید شما را تصویر سازی کند تا جذب شود.  

در اغلب مواقع، افراد به طور ناگهانی عاشق نمی شوند؛ آن ها به طرف مقابل فکر می کنند و از خود می پرسند “چرا عاشق این فرد نشوم؟”.  سپس با تصویر سازی و رویا پردازی باعث جذب خود به طرف مقابل می شوند.

خبر خوب این است به محض اینکه بتوانید شخص مورد علاقه را در مورد خود کنجکاو کنید یا او را تحت تاثیر قرار دهید، حتی اگر هیچ گاه شما را به چشم یک شریک عاطفی ندیده باشد یا از شما متنفر باشد به شما فکر خواهد کرد.

تحقیقات نشان داده اند انسان ها بیشتر تمایل دارند در مورد کارها و اهداف ناتمام خود فکر کنند. سعی کنید از این موضوع در این مرحله استفاده کرده و کاری کنید طرف مقابلتان از به دست آوردن شما اطمینان نداشته باشد. در نتیجه طرف مقابلتان حتی اگر از شما متنفر باشد ناخودآگاه درگیر جذب شما می شود.

حتی اگر هدفش این باشد که یک رابطه کوتاه مدت ایجاد کند با استفاده از تکنیک درگیری – ذهنی می توانید کاری کنید برای جذب شما تلاش کند.

پس یکی دیگر از قانون های جذب عشق که بر اساس روانشناسی است به ما می گوید باید مرد یا زن مورد علاقه تان را کنجکاو کنیم.

وقتی کنجکاو باشید و طرف مقابل را از جذب عشق خود مطمئن نکنید باعث می شوید وی نتواند رفتارتان را درک کند و در نتیجه در مورد شما با دوستانش صحبت خواهد کرد (نگاه کنید به سیگنال های ترکیبی جذب برای تسخیر فکر دیگران).

در ادامه به مدل هایی اشاره می کنم که باعث درگیری ذهنی در طرف مقابل می شود.

مدل سردرگم کردن در قانون جذب عشق

مدل سردرگم کردن عشق را نیز می توانیم نوعی دیگر از قانون جذب عشق در نظر بگیریم که می تواند در جذب شخصی خاص وعشق از دست رفته به ما کمک کند.

هر انسانی به دنبال جذب کردن دیگران است حتی اگر واقعا تمایلی به رابطه عاطفی نداشته باشد باز هم دوست دارد دیگران به او جذب شوند زیرا جذابیت برای ضمیر ناخودآگاه نشان دهنده ارزش و توانایی است.

الگوهای موفق در جذب عشق رفتار مبهمی دارند. این قانون به شما می گوید وقتی مبهم رفتار کنید فرد مورد نظر نه کاملا شما را جذب کرده است و نه از جذب شما ناامید می شود.

برای اجرای این تکنیک در جذب مرد یا زن مورد علاقه تان باید یک روز از وی تعریف کنید و روز دیگر از او دور شوید؛ یک روز مهربان باشید و روز دیگر معمولی برخورد کنید.

پس این قانون را برای جذب عشق می توانیم عنوان کنیم که مبهم بودن می تواند با درگیر کردن فکر طرف مقابل باعث جذب او به ما شود زیرا ذهن وی شما را یک پروژه ناتمام در نظر می گیرد.

قانون جذب عشق تا ازدواج 

من ترجیح می دهم به جای قانون جذب عشق از واژه مدار جذب عشق استفاده کنم. زیرا درست است که در بعضی موارد قانون جهان شمول برای جذب عشق وجود دارداما در بیشتر مواقع این قوانین بستگی به طرف مقابل دارد.

در واقع جذب عشق یک مدار دارد که اگر با اجرای تکنیک های صحیح بتوانید در آن مدار قرار بگیرید باعث جذب عشق در شخص مورد علاقه تان می شوید. 

به یاد داشته باشید قانون جذب عشق فقط در مورد جذب کردن عشقی که قبلا از دست داده اید یا به تازگی می خواهید بدست بیاورید صحبت می کند که این نیز خود یک نقطه ضعف است.  همیشه به یاد داشته باشید هدف نهایی ازدواج و ایجاد یک رابطه پایدار است.

برای رسیدن به این هدف باید از ابتدای رابطه یعنی وقتی تکینک های جذب را اجرا می کنید و آشنایی اولیه را شروع می کنید مسیر صحیحی را طی کنید تا قانون جذب عشق را به قانون جذب ازدواج تبدیل کنید.

این مسیر به این ترتیب است که ابتدا شروع به ارسال سیگنال های جذب می کنید. سیگنال های جذب باعث افزایش گزینه های مناسب می شوند. گزینه مناسب را انتخاب می کنید و وارد مرحله آشنایی اولیه می شوید.

سپس وارد مرحله آشنایی پیش از ازدواج می شوید که در آن باید بدانید چگونه رابطه آشنایی را به ازدواج تبدیل کنید.

پس همانطور که مشاهده کردید قانون جذب عشق حتی اگر موثر بود باز هم کامل نبود. زیرا برای موفقیت در یک رابطه عاطفی به قانونی نیاز دارید که ما را با همه مراحل از جذب عشق تا ازدواج آشنا کند.

با الگوگیری از افرادی که در ایجاد کنجکاوی و تحت تاثیر قرار دادن دیگران موفق بوده اند می توان مدل های بسیاری درست کرد. سپس افرادی که مهارت کمتری در مهارت جذب دارند می توانند از این مدل ها به عنوان قانونی برای جذب معشوق خود استفاده کنند.

حتی اگر به عشق تان دسترسی ندارید یا کانال های ارتباطی محدودی برای جذب وی وجود دارد باز هم الگوهای موفق و این قوانین جذب به شما کمک خواهد کرد (نگاه کنید به کانال ها ارتباطی برای عاشق کردن کسی که دوستش داریم).

سیگنال های جذب عشق و ازدواج

قانون جذب عشق و ازدواج (که بر اساس راز نوشته شده بود) طوری این قانون را توضیح می داد که گویی جذب عشق تنها یک قانون دارد و آن هم قانون تصویر سازی آن ها است.

اما احتمالا تا اینجا متوجه شده اید که جذب عشق قانون های بسیار زیادی دارد که می تواند در جذب شخصی خاص وحتی ازدواج با او به شما کمک کند. یکی از این تکنیک ها که می توان آن را قانون جذب عشق و ازدواج نامید در مورد قانون سیگنال های جذب عشق در صفات مثبت است.

قانون جذب عشق و ازدواج بیشتر مناسب افرادی است که با فرد مورد نظر خود در مرحله آشنایی پیش از ازدواج هستند و می خواهند شخصی را با هدف ازدواج جذب کنند.

قانون جذب عشق و ازدواج به ما می گوید صفات مثبت خود را به صورت تدریجی نشان دهید. با فرض اینکه از قبل می دانید طرف مقابلتان چه صفات مثبتی دوست دارد، هر از چند گاهی باید یک خصوصیت مثبت جدید به او نشان دهید.

با اینکار فرد خاصی که عاشقش هستید بیشتر از قبل به شما جذب و وابسته خواهد شد. به همین دلیل است که همیشه در دوره های آموزشی توضیح داده ام هرچه دارید سریع رو نکنید.

قانون جذب عشق و ازدواج می گوید اجازه دهید فرد خاصی که دوستش دارید هر بار با یکی از صفات، مهارت ها یا ویژگی های شما مواجه شود. سپس منتظر باشید تا در موقعیتی دیگر به صفات مثبت دیگر خود اشاره کنید.

اگر امروز متوجه شدید ورزشکارها برای وی جذاب هستند لازم نیست همان لحظه اشاره کنید که شما کمربند مشکی تکواندو دارید. صبر کنید و در ملاقات بعدی به این موضوع اشاره کنید.

با اینکار هر بار که او را تحت تاثیر قرار می دهید باعث می شوید در ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل مرتبط شوید با احساسات مثبت. مرتبط شدن با احساس مثبت از مهمترین قانون های جذب عشق است.

برای مرتبط کردن ضمیر ناخودآگاه با احساس مثبت نیاز به تکرار دارید. وقتی همه صفات مثبت را در یک ملاقات یا حتی در یک ارتباط آنلاین رو کنید دیگر برای بعد چیزی نخواهید داشت که باعث حفظ و تداوم احساس مثبت در طرف مقابل شود. قانون جذب عشق و ازدواج را جدی بگیرید.

سخن آخر 

اکنون باید متوجه این موضوع شده باشید که قانون جذب عشق یک قانون جهان شمول و همیشگی نیست که هر زمان و هر کجا اجرا شد عشق هر فردی را به شما جذب کند.

هر فردی قانون جذب عشق منحصر به فردی در خود دارد که به آن استانداردهای ضمیر ناخودآگاه گفته می شود (در سایت نوین بینش گاهی به آن نیازهای یا معیارهای ضمیر ناخودآگاه نیز گفته شده است). انسان ها بر اساس این استانداردها به فردی خاص جذب می شوند و با او ازدواج می کنند.

البته بعضی از این استانداردها در همه وجود دارد و بعضی دیگر منحصر به فرد است. به هر حال باید به یاد داشته باشید استانداردهای ضمیر ناخودآگاه با استانداردهایی که دیگران به صورت خودآگاه از آن آگاه هستند فرق می کند.

انسان ها معمولا از قانون های جذب عشق خود و طرف مقابل که ناخودآگاه است خبر ندارند و  به دلایلی اشاره می کنند که واقعا دلیل اصلی عاشق شدن و یا جذب شدن شان نیست ( نگاه کنید به روانشناسی عشق).

آرشیو نوین بینش بیش از هزار مقاله روانشناسی و علمی را به صورت رایگان و خلاصه به عنوان نمونه در اختیار شما قرار می دهد.

دوره های آموزشی قانون جذب عشق

در نوین بینش تنها مقالات عمومی و جامع منتشر شده است، مقالات و کتاب های اختصاصی  ما فقط برای مراجع ها در دوره های آموزشی ارسال خواهد شد.

البته همانطور که گفتم کتاب و مقاله و تکنیک به تنهایی کافی نیست و بررسی و تحلیل شخصیت نیز نیاز است تا بتوانیم بهتر با استانداردهای ضمیر ناخودآگاه آشنا شویم و به آن نفوذ کنیم.

به همین دلیل دوره های آموزشی نوین بینش زیر نظر دکترهای باتجربه در این زمینه برگزار می شود. در این دوره آموزشی همه مراحل، مدل ها و تکنیک های قانون جذب عشق بر اساس هدف مراجع ها توضیح و آموزش داده شده است.

اگر تمایل به شرکت در دوره های آموزشی با هدف قانون جذب عشق را دارید می توانید به شماره زیر از طریق واتس آپ پیام ارسال کنید و درخواست خود را عنوان کنید.

همچنین می توانید پرسش های خود را به صورت رایگان با همین شماره درمیان بگذارید تا کارشناس روابط عمومی در کمترین زمان ممکن پاسخ شما را ارسال کنند.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

قانون جذب عشق از راه دور

راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه

چرا عاشق پسرهای مغرور می شویم

استانداردهای ان ال پی سخت در جذب

مدت زمان رابطه قبل از ازدواج

روانشناسی زبان بدن عاشق

روانشناسی جذابیت ظاهر

روانشناسی جذب زنان

افزایش اعتماد به نفس

۵ راهکار ساده برای رسیدن به خودباوری

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند