راه رسیدن به خواسته ها

راه رسیدن به خواسته ها و آرزوها چیست؟

آیا راهی وجود دارد که به ما کمک کند بدون توجه به ماهیت اهداف و آرزوها به آن برسیم؟

در طول سال های گذشته من به بسیاری از خواسته هایم در زندگی رسیدم. در این مسیر با افراد زیادی صحبت کردم، افراد موفق زیادی را دیدم و از آن ها مشورت خواستم و در مورد افرادی که به همه ی خواسته های خود رسیده بودند کتاب های زیادی مطالعه کردم.

در نتیجه ی اتفاقات این مسیر و با توجه به تجربه ی شخصی ام متوجه شدم راهی وجود دارد که به شما کمک می کند به همه ی خواسته ها و آرزوهای خود برسید.

راه رسیدن به خواسته ها در زندگی این است:

” اگر تسلیم نشوید به هرچیزی بخواهید می رسید ”

اگر بتوانید این خط ساده را به خوبی درک کرده و در سیستم باورهای خود به درستی اجرا کنید، تبدیل به فردی توقف ناپذیر می شوید و به هرچیزی که بخواهید در زندگی می رسید.

اما این راه خیلی ساده به نظر می رسد درست است؟

چطور تسلیم نشدن می تواند شما را به همه ی خواسته هایتان برساند؟

برای اینکه این جمله بهتر درک شود باید آن ها را بیشتر توضیح دهم:

فرض کنید برای اینکه بخواهید یک بازیکن حرفه ای گلف باشید باید 250 اصل را یاد بگیرید و در زندگی واقعی خود اعمال کنید. قطعا وقتی برای اولین بار می خواهید گلف بازی کنید از هر 250 اصل آگاهی ندارید و مرتکب خطا می شوید.

در بیشتر موارد افراد برای رسیدن به خواسته ی خود 10 یا 15 اصل اولیه را یاد می گیرند و تسلیم می شوند. آن ها امیدشان را از دست می دهند اما نمی دانند که یک قدم به هدف خود نزدیک تر شده اند.

اگر می خواهید به خواسته ها و آروزهایتان برسید باید تا پایان مسیر به تلاش خود ادامه دهید. ممکن است بارها مرتکب خطا شوید اما با این وجود باید آنقدر به تلاش ادامه دهید تا هرچیزی را که برای رسیدن به هدفتان مورد نیاز است یاد بگیرید.

رسیدن به آرزوهای محال

چندسال پیش می خواستم در جوانی ثروتمند شوم. (نگاه کنید به چگونه در نوجوانی پولدار شویم) درست بعد از فارغ التحصیلی به کامپیوتر علاقه مند شدم و به شروع انتشار یک مجله ماهانه در مورد کامپیوتر فکر کردم.

از آنجا که ارتباطات و توانایی مالی کافی نداشتم نتوانستم این پروژه را آغاز کنم. چندماه بعد تصمیم گرفتم کتابی در مورد زبان بدن بنویسم و به فروش برسانم. فکر می کردم با فروش این کتاب به راحتی به آرزوهایم می رسم اما ناشران انتشار کتابم را رد کردند!

در این مرحله امیدم را از دست دادم اما چیزی درونم هشدار می داد که با تسلیم نشدن و تلاش بیشتر می توانم به خواسته ها و آرزوهایم برسم. (نگاه کنید به چرا نباید تسلیم شوید)

من از اهدافم تسلیم نشدم. به مطالعه ادامه دادم و چند ماه بعد نوین بینش را تاسیس کردم و موفق شدم.

پیام داستان این است که برای رسیدن به آرزوها و خواسته هایتان نباید تسلیم شوید. به عبارت دیگر، ” اگر تسلیم نشوید به هرچیزی بخواهید می رسید “.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

چگونه به خواسته هایم برسم

راه رسیدن به آرزوها

راه های رسیدن به موفقیت چیست

راههای رسیدن به هدف در زندگی

ایجاد انگیزه برای موفقیت

افراد موفق چگونه به موفقیت رسیده اند

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

رسیدن به خواسته ها با مراقبه. رسیدن به آرزوها از طریق کائنات. رسیدن به آرزوهای محال. راه رسیدن به ارزوها. رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه. زمان رسیدن به خواسته ها. قانون جذب برای رسیدن به معشوق. انرژی مثبت برای رسیدن به خواسته ها