راه های برگرداندن عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از دست رفته بر اساس روانشناسی جذب

در این مطلب می خواهیم در مورد قانون جذب عشق از دست رفته بر اساس روانشناسی جذب صحبت کنیم که با قانون جذب که در فیلم راز اولین بار گفته شد و تنها توصیه آن مثبت اندیشی و خیال پردازی بود فرق دارد.

در قانون جذب عشق از دست رفته به ما یک قانون آموزش داده می شود در صورتی که در دنیای واقعی برای جذب عشق اگر بخواهیم بر اساس روانشناسی عشق و یا روانشناسی جذب عمل کنیم باید با قوانین زیادی آشنا باشییم؛ آن هم نه قوانین بی پایه و اساس جذب که بر اساس کتاب راز اولین بار گفته شد بلکه بر اساس قوانین روانشناسی عشق و روانشناسی جذب.

به یاد داشته باشید ازدواج قوی ترین و موثر ترین عوامل در پایداری و قطعیت روابط عاشقانه و عاطفی شما است. پس شدیدا توصیه می شود اگر ازدواج نکرده اید، رسیدن به این هدف را در لیست اهداف خود قرار دهید و فقط به دنبال قانون جذب عشق از دست رفته نباشید.

البته مطمئن هستم خوانندگان سایت نوین بینش پس از آشنایی با تکنیک های NLP عشق و مطالعه ی مطالب نوین بینش متوجه ی اهمیت این موضوع می شوند و هدفی به جز ازدواج و پایداری در روابط ندارند.

چرا به دنبال راهی برای جذب عشق خود هستیم

همه ی افرادی که به دنبال راه ها و قانون جذب عشق از دست رفته هستند، تجربه ای مشترک دارند و آن ارتباط با مرد یا زنی بوده که زمانی دوست شان داشته است اما اکنون احساس عشق سابق یا به شدت کاهش پیدا کرده است یا گویی اصلا این احساس را ندارد.

در هر صورت یک چیز بسیار واضح است و آن این است که رابطه و ارتباطی که با یکدیگر داشته اید تغییر کرده است . کسی که عبارت ” بهترین راه برای برگرداندن عشقم” را سرچ کرده است قطعا با این سوال نیز مواجه می شود که چرا این احساس پرشور و پرنشاط عاطفی ناگهان چنین قافل گیرانه خاکستر شد.

پاسخ من به مرد یا زنی که به دنبال بهترین راه برای جذب عشق می باشد این است که بهترین راه افزایش آگاهی است. همانطور که همیشه در مقالات قبلی خود در نوین بینش دات کام گفته ام بزرگترین صلاح شما، دانش شماست.

اجازه دهید برگردیم به پرسش قبل تا متوجه شویم دلیل واقعی به وجود آمدن و از دست رفتن عشق چیست. سپس می توانیم به الگویی دست پیدا کنیم که به ما بهترین قانون برای جذب عشق از دست رفته را معرفی خواهد کرد.

پشیمانی از عشق و ازدواج

عشق نیز یک رانش است. رانش یعنی هدف. انسان ها تا وقتی به هدف خود نرسیده اند برای رسیدن به آن تلاش می کنند اما به محض اینکه به آن دست پیدا کردند تمایل آن ها نیز به آن هدف از بین می رود. البته این بدین معنا نیست که مجدد این هدف در آنها شکل نگیرد. اجازه دهید یک مثال بزنم:

وقتی شما تشنه هستید هدف از خوردن آب این است که تشنگی خود را برطرف کنید. شما تا وقتی به این هدف خود نرسیده باشید برای رسیدن به آن تلاش می کنید. اما وقتی تشنگی شما برطرف شد دیگر مثل سابق به دنبال آن نخواهید بود. اما اگر بدانید آب همیشه در دسترس شما نیست پس همچنان برای حفظ و نگه داری آن تلاش می کنید و برای تان ارزش دارد.

آب نیازی حیاتی است که اگر به وفور یافت شود درگیری برای رسیدن به آن نخواهیم داشت ولی اگر کم یاب باشد همیشه برای آن تلاش می کنیم. عشق نیز دقیقا به همین شکل است. عشق هم هدفی است که انسان همیشه به آن نیاز دارد اگرچه ممکن است شدت اولیه خود را به صورت موقف بعضی مواقع از دست بدهد اما اگر بدانید چطور رفتار کنید و چطور فکر کنید می توانید ارزش رسیدن و حفظ کردن آن را برای طرف مقابل ایجاد و حفظ کنید.

در نگاه اول ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد که عشق به عنوان یک هدف ممکن است از بین برود اما در ادامه توضیح می دهم چرا ازدست رفتن عشق نه فقط ترسناک نیست بلکه پدیده ای است که برای حفظ رابطه عاشقانه با شریک دلدادگی مان به آن نیز داریم ( نگاه کنید به چرا مردها سرد می شوند).

در ادامه تکالیفی را در مورد برگرداندن عشقتان توضیح خواهم داد که نه تنها به شما در بازگرداندن عشق به رابطه خراب شده تان کمک می کند بلکه می توانید از این جدایی به نفع حفظ رابطه تان در ادامه راه استفاده کنید.

آیا راهی برای جذب عشق از دست رفته وجود دارد

می خواهم یک خبر خوب به شما بدهم؛ آیا می دانستید بیشتر رابطه های عاشقانه را می توان درست کرد؟ شاید باور کردن این موضوع سخت باشد اما واقعیت دارد. بسیاری توانسته اند رابطه ی خود را ترمیم کرده و با عشق سابق خود آشتی کنند. همانطور که در ادامه توضیح می دهم جدایی اگر به صورت صحیح صورت بگیرد برای حفظ رابطه به آن نیاز است.

وقتی می گوییم هر عشقی را می توان بازیافت یعنی عشق هایی که به هر دلیلی ممکن است تمام شده باشند؛ مثلا به دلیل خیانت، تنوع طلبی، از بین رفتن علاقه،اعتیاد، مشکلات اقتصادی شدید و حتی بدترین شرایطی که می توانید تصور کنید مثل حکم زندان.

حتی جدایی هایی که ممکن است سال ها از آن گذشته باشد و یا امکان ارتباط از نزدیک در آن برای ما امکان پذیر نباشد (بهترین راه برای جذب عشق از راه دور).

چرا اصلا جدایی برای یک رابطه ضروری است

در ادبیات روسی اصطلاحی وجود دارد به معنای آشنایی زدایی یا defamiliarization. در واقع این اصطلاح به معنای ایجاد احساس بیگانگی نسبت به چیزی است که کاملا به آن عادت کرده اید. اجازه دهید مثال بزنم. جاذبه را تصور کنید. چنان این جاذبه برای ما آشناست و به آن عادت کرده ایم که حتی متوجه ی وجودش نیز نمی شویم. اکنون تصور کنید مدتی در فضا زندگی می کنید.

در فضا با دنیای بدون جاذبه آشنا می شوید، با همه ی سختی ها و مشکلاتی که گریبان گیر شما است رو به رو می شوید. در واقع در فضا با بیگانگی جاذبه رو به رو می شوید. وقتی به سطح زمین بازگردید مجدد جاذبه را احساس می کنید. اما این بار ارزش جاذبه را بیشتر متوجه خواهید شد.

به عبارت دیگر بودن شما در فضا باعث آشنایی زدایی جاذبه شده است و اکنون مفهوم جاذبه برای شما بسیار پررنگ تر و بارازش تر می باشد. در روابط عاشقانه نیز چنین آشنایی زدایی نیاز است تا به هر دو طرف رابطه نشان دهد در صورت جدایی، هدف شما از رسیدن به عشق ناکام می ماند ( مثال نیاز به آب و ارزش آن را به یاد بیاورید که در اول مقاله توضیح دادم).

تحقیقات روانشناختی نیز نشان داده است انسان ها ناخودآگاه چیزهایی را به یاد می آورند که ناتمام باشند و پس از انجام شدن دیگر به آن فکر نمی کنند( سیگنال های ترکیبی جذب برای تسخیر فکر دیگران).

پس برای برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه امید هست

اکنون می توانم حدس بزنم شاید همچنان متقاعد نشده باشید. مشکلی نیست… فقط اجازه دهید چند سوال از شما بپرسیم. کمی فکر کنید و افرادی را به یاد بیاورید که قهر ها یا جدایی های طولانی داشته اند اما در نهایت به کنار هم بازگشته اند؟ مثلا مردی که پس از جدایی مجدد عشق خود را برگردانده است و یا زنی که موفق شده خیلی زود همه چیز را به روز اول بازگرداند؛ انگار نه انگار اختلافی داشته اند!! مطمئنم با چنین شرایطی مواجه شده اید و اکنون امید بیشتری پیدا کرده اید.

اما یک موضوع مهم نیز وجود دارد که در مورد قانون جذب عشق از دست رفته بر اساس روانشناسی جذب باید بدانید. بعضی وقت ها هم افرادی که عشق خود را به رابطه بازمی گردانند فردی را می خواهند که نباید بخواهند… می دانید در مورد کدام موارد صحبت می کنم… منظورم وقتی است که یک طرف در رابطه از نظر جسمی و روانی مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

اگرچه برای قانون برای جذب عشق از دست رفته امید است اما باید به یاد داشته باشید اگر رابطه ی شما از جنس روابط سالم نیست و یکی از طرفین در این رابطه مورد سوء استفاه قرار می گیرد، به شدت توصیه می کنم این رابطه را ترمیم نکنید… چرا که ترمیم کردن آن به معنای سالم بودن آن نیست.

آیا چنین اشتباهاتی را جذب عشق خود مرتکب شده اید

آیا تلاش می کنید به دوست صمیمی خود یا دختر یا پسر مورد علاقه ی تان ثابت کنید شما تنها عشق او هستید و باید با شما آشتی کند؟

آیا فکر می کردید بهترین راه جذب عشق از دست رفته ارسال نامه های عذرخواهی  است؟ ( نگاه کنید به نامه معذرخواهی به همسر با مدل لوح سفید)

آیا همچنان عشق خود را با پیامک های عاشقانه بمب باران می کنید؟ ( نگاه کنید به پیامک عاشقانه به همسر)

به دلیل موضوعی چنان از شریک دلداگی خود عصبانی شده اید که در یک لحظه همه چیز را خراب کرده اید؟ ( نگاه کنید به تکنیک رهاسازی احساسی به جای سرکوب احساس)

سعی کرده اید ثابت کنید که واقعا تقصیر شما نبوده است تا به رابطه خراب شده خود برگردید؟ ( نگاه کنیدبه روش های متقاعد سازی دیگران)

نظرات و تفکرات وی در مورد شما برایتان اهمیت بسیاری پیدا کرده است؟

حتی به عشق خود التماس کرده اید با شما آشتی کند؟

و البته به هر کلمه ای که عنوان کرده اید، بدون توجه به قصد و نیت شما، عشق تان بیشتر و بیشتر موضع گرفته، عصبانی شده و از شما فاصله گرفته است.

همیشه برای یادگیری روانشناسی عشق فرصت هست

لطفا به یاد داشته باشید… این تقصیر شما نیست! چنین چیزهایی را در مدرسه یاد نگرفته اید. احتمالا توسط والدین خود نیز به شما آموزش داده شده است… هیچ کلاسی درمورد جذب عشق سابق یا حتی روانشناسی عشق گذاشته نشده است.

بله واقعا تاسف انگیز است زیرا مگر چیزی با اهمیت تر از عشق وجود دارد؟ ماشین؟ پول؟ لباس؟ هندسه؟

این همه شبکات، مجلات، کانال ها، سایت ها و مقالات درمورد همه چیز صدها دستورالعمل نوشته اند، از درست کردن یک ماشین گرفته تا مدیریت ثروت و حتی مد و لباس اما تقریبا هیچ چیز در مورد ترمیم یک رابطه ی عاشقانه نوشته یا آموزش داده نشده است… یاد نگرفتیم چگونه احساسات خود را کنترل کنیم و عشق زندگی خود را بازگردانیم.

ولی به زودی قرار است همه چیز تغییر کند…

زوج های موفق همیشه در حال بازگرداندن عشق از دست رفته هستند

واقعا چنین چیزی معنی می دهد؟ زوج هایی که در یک زندگی زناشویی موفق قرار دارند هر روز با مشکلات و اختلافات متعددی رو به رو می شوند و هر روز رابطه ی خود را سراسر از عشق می کنند. ممکن است با خود بیندیشید اگر چنین باشد پس حتما باید دستورالعملی وجود داشته باشد؟

من پژوهش های فراوانی بر روی افرادی که جذابیت بالایی داشته اند، در روابط خود موفق بودند، روابط خود را حفظ می کردند و حتی پس از جدایی می توانستند مجدد عشق خود را بازگردانند انجام داده ام.

پس از مطالعه روی این افراد الگویی مدل سازی کردم که می تواند در پیدا کردن قانون جذب عشق از دست رفته مورد استفاده قرار بگیرد. راه ها و قانون هایی که بر اساس دانش NLP یا برنامه ریزی عصبی کلامی است.

بهترین راه برای جذب عشق

درست است دستورالعمی که به زودی به شما معرفی می کنم بهترین راه برای برگرداندن عشق، برگرداندن معشوق، برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه است. حتی برای بازگرداندن دوست هم جنس دختر یا پسر به رابطه نیز از این دستورالعمل می توانید استفاده کنید.

این دستورالعمل بر اساس ارتباط از راه دور ( شبکه شش مرحله ای جذب) ارتباطات غیر کلامی ( زبان بدن و زبان چهره) ارتباطات کلامی ( ارسال پیام، ارسال سیگنال های جذب و برقرار کردن ارتباط)، و غیره است.

دستورالعمل عشق بهترین راه ها را برای ارسال سیگنال های جذب در شبکه شش مرحل ای را به شما آموزش خواهد داد. واقعیت این است که راه هایی که برای ارسال این سیگنال وجود دارد بسیار است اما باید به انگیزه خود و ارزش آن هدف نیز گریست. البته حتی اگر هدف بازگرداندن هم نداشته باشید یادگیری بیشتر و دانش بهتر هرگز به شما خیانت نخواهد کرد.

درباره ی من

نام من شاهین زند است. 12 سال در مورد روانشناسی زبان مطالعه کرده ام و در حال حاظر دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی هستم. سایت نوین بینش را در بهمن 1394 راه انداختم و از آن زمان شروع به نوشتن در مورد مباحث مختلف در زمینه روانشناسی روابط کرده ام. در طی سه سال بیش از 800 مقاله در زمینه های مختلف روانشناسی در سایت نوین بینش توسط بنده نوشته شده است.

مدیریت و سرپرستی تیم نوین بینش را نیز بر عهده دارم. این تیم به مراجعه کنندگان سایت نوین بینش کمک می کند به پاسخ پرسش های خود دست پیدا کنند. من همچنان در زمینه های مختلف روانشناختی به تحقیق و پژوهش مشغول هستم و تلاش می کنم مقالات جدید به صورت ساده، کامل و دقیق آماده کنم.

توصیه ی من همیشه این بوده است که برای رسیدن به اهداف تان و موفقیت در روابط عاطفی باید دانش لازم را بدست آورید و به خوبی تحقیق کنید. به همین دلیل قبل هرچیز شما دعوت می کنم حتما مقالات بنده را در سایت نوین بینش مطالعه کنید. ( برای آشنایی بیشتر با بنده نگاه کنید به معرفی شاهین زند و

بازگرداندن عشق از دست رفته و رسیدن به ازدواج شامل 4 مرحله می باشد. در مقاله ی قبلی خود اشاره کرده ام که مرحله ی اول پرهیز از هرگونه ضعف، ناامیدی و خواهش کردن برای حفظ یا ترمیم رابطه است. این ضعف ها حتی می توانند خود را با رفتار کنترل کننده و جنگ و دعوا نیز نمود پیدا کنند. پس مرحله ی اول جلوگیری کردن از این گونه رفتار ها و قطع ارتباط است.

حرکات بعدی به چه صورت است

مقالات بعدی که چهار مرحله ی دیگر را توضیح می دهند تکنیک های شاهین زند است که بر اساس، سیگنال های جذب، برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، روانشناسی عشق / psychology of love  و  غیره است. با یادگیری تکنیک های شاهین زند می آموزیم چگونه با استفاده از زبان و نشانه ها می توانیم بر ذهن، احساس و در نتیجه رفتار دیگران تاثیر بگذاریم حتی اگر با آنها در ارتباط مستقیم نباشیم.

ادامه ی این مقالات فقط برای افرادی ارسال می شود که به این تکنیک ها نیاز داشته باشند و هدف شان ازدواج یا جلوگیری از طلاق باشد. اگر شما جزء این افراد هستید به شماره ی زیر پیام ارسال کرده و درخواست ادامه ی مقالات بازگشت به رابطه را بدهید.

ارسال پیام از طرف شما به شماره ی زیر به این معنا است که متعد می شوید از این تکنیک ها به درستی استفاده کرده و با نیت مثبت و ایجاد یک رابطه ی پایدار اهداف خود را دنبال کنید.

تماس فقط از طریق تلگرام یا واتس آپ:

09306135008

روابط عمومی تیم نوین بینش

در صورت تمایل می توانید پس از معرفی خود؛ سن، شغل و تحصیلات (اختیاری) مشکل خود را به صورت خلاصه ( با خط فارسی) توضیح دهید. به دلیل درخواست های بسیار ممکن است در پاسخ به پیام شما تاخیر صورت بگیرد ولی قطعا پاسخ شما ارسال خواهد شد.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد بازگشت به عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش بازگشت به عشق و ازدواج مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهید بیشتر بدانید:

4 مرحله برای بازگرداندن عشق از دست رفته

ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته

بهترین راه برای جذب عشق بدون برقراری ارتباط

بازگشت به رابطه با ارسال سیگنال عشق از راه دور