راه های جذب غیر مستقیم پسران با ۹ تکنیک روانشناختی

راه های جذب غیر مستقیم پسران یکی از روش های رایجی است که می تواند به شما در جذب و عاشق کردن پسران کمک کند؛ سپس بدون اینکه نیاز باشد شما به سمت وی بروید کاری می کنید که پسر مورد علاقه تان خود به سمت شما جذب شده و حتی پیشنهاد ازدواج یا آشنایی بیشتر (به قصد ازدواج) را به شما بدهد.

رفع مسئولیت 

قبل از اینکه بیشتر در مورد راه های جلب توجه یا راه های جذب غیر مستقیم پسران صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کنم که اگر هدف شما از جذب غیر مستقیم یک پسر چیزی به جز ازدواج است پس با آسیب های جدی فرهنگی، اجتماعی و فردی مواجه خواهید شد.

پس بهتر است یا هدف خود را تغییر دهید یا از مطالعه ادامه این مقاله پرهیز کنید. در صورت ایجاد یک رابطه آسیب رسان و پر تنش مسئولیتی بر عهده نگارنده نخواهد بود.

راه های جذب غیر مستقیم پسران

طبیعی است که آشنایی یک دختر با یک پسر باعث شود دختر به وی علاقه مند شود. در این صورت تلاش می کند از راه های غیر مستقیم، پسر مورد علاقه اش را جذب کرده و توجهش را جلب کند. اما قبل از اینکه از راه های جذب غیر مستقیم پسران که در ادامه توضیح داده ام استفاده کنید باید یاد بگیرید چطور با ارسال سیگنال ها یا تصویرهایی به صورت غیر مستقیم نیازهای ضمیر ناخودآگاه پسر مورد علاقه تان را برطرف کنید.

پس اگر مقاله قبلی من با نام عاشق کردن غیر مستقیم با برطرف کرد نیازهای ضمیر ناخودآگاه را نخوانده اید توصیه می کنم حتما آن مطلب را نیز مطالعه کنید. روش هایی که در مقالات قبلی در مورد عاشق کردن بر اساس نیازهای ناخودآگاه آموزش داده و همچنین تکنیک های زیر را می توانید در اینستاگرام یا شبکات اجتماعی از راه دور و بدون ارتباط حضوری یا مستقیم نیز انجام دهید.

  1. خودتان را دوست داشته باشید:

    برای اینکه دیگران نسبت به شما احساس خوبی داشته باشند لازم  است که اول خود شما از خودتان راضی باشید. خودتان را دوست داشته باشید و به هیچ عنوان در مقابل دیگران از خود عیب جویی نکنید. همچنین اگر خودتان را دوست داشته باشید، تصویر یک فرد دوست داشتنی را از خود نمایان خواهید کرد که یکی از تکنیک های برطرف کردن نیازهای ناخودآگاه است. همچنین می توانید با عکس های پروفایل خود در شبکات اجتماعی نشان دهید خودتان را دوست دارید.

  2. با دوستان همجنس خود ظاهر شوید:

    فرقی نمی کند در محیط دانشگاه هستید یا در محیط کار، یکی از راه های جذب غیر مستقیم پسران این است که سعی کنید همیشه اطراف شما را دوستان همجنس تان احاطه کرده باشند زیرا روابط اجتماعی تصویری از شما نشان می دهد که فرد محبوب و جذابی هستید. همچنین می توانید از طریق عکس ها یا فعالیت های شبکات اجتماعی نشان دهید دوستان بسیاری زیادی دارید و کامنت های بسیاری در زیر پست های شما وجود دارد.

  3.  به ظاهرتان اهمیت بدهید:

    اولین چیزی که از شما به چشم می خورد و از راه های تاثیرگذار جذب غیر مستقیم پسران است ظاهر شماست. ورزش کنید و اندامتان را در حالت متناسب حفظ کنید. لباس های زیبا بپوشید و به آرایش موها و صورت خود اهمیت دهید. البته به هیچ عنوان از لباس های زننده و آرایش های مصنوعی استفاده نکنید و تا جایی که ممکن است طبیعی باشید. همچنین یک نکته ی مهم در حفظ ظاهر این است که در هر مکانی با ظاهر مخصوص به همان مکان حضور داشته باشید. (نگاه کنید به اهمیت جذابیت ظاهر در ازدواج)

  4.  بخندید و شاد باشید:

    لبخند داشتن و شاد بودن شاید توصیه تکراری به نظر برسد اما یکی از قوی ترین راه های جذب غیر مستقیم پسران است زیرا حس خوب شما می تواند از طریق نورون های آینه ای به دیگران منتقل شود چه از طریق شبکات احتماعی آن را نشان دهید چه به صورت حضوری. به یاد داشته باشید پسرها از دخترهای غمگین و گوشه نشین خوششان نمی آید. پس مثبت باشید و هر زمان و هر کجا که می توانید لبخند بزنید.

  5.  از خیره شدن اجتناب کنید:

    نگاه و چشمان خود را حفظ کنید و به هیچ عنوان به طرف مقابلتان خیره نشوید. سعی کنید تنها برای چند ثانیه به چشمان او نگاه کنید تا نشان دهید که فرد اجتماعی هستید و می تواند با شما ارتباط برقرار کند. برای اینکه نشان دهید فرد اجتماعی هستید و راحت می تواند با شما صحبت کند می توانید هنگام نگاه کردن به او لبخند بزنید.

  6.  بهره گیری از زبان بدن:

    با استفاده از زبان بدنتان نشان دهید برای صحبت کردن با طرف مقابلتان آماده هستید و علاقه دارید این مکالمه را ادامه دهید. سرتان را بالا بگیرید. اخمو نباشید و لبخند بزنید. دست به سینه نباشید و سعی کنید با برداشتن قدم های کوچک به او نزدیک تر شوید. (نگاه کنید به زبان بدن در وضعیت اشتیاق)

  7.  او را به قرار گذاشتن با خودتان ترغیب کنید:

    برای این کار از علاقه مندی های مشترکتان استفاده کنید. مثلا اگر طرف مقابل به شما گفت یک رستوران جدید در مرکز شهر تاسیس شده که غذاهای فوق العاده ای دارد و دوست دارد غذاهایش را امتحان کند می توانید بگویید:” بله من هم تعریف این رستوران را زیاد شنیدم و خیلی علاقه دارم به این رستوران بروم اما متاسفانه تا امروز فرصت و بهانه ای برای این کار پیدا نکردم”. با این حرف او را ترغیب می کنید به شما بگوید پس خوب است آخر هفته باهم به این رستوران برویم.

  8.  زمینه هایی که در آن مشترک هستید را پیدا کنید:

    پیدا کردن زمینه های مشترک با طرف مقابل مانند ورزش یا سبک موسیقی مورد علاقه باعث می شود راه برای ادامه ی صحبت و معاشرت با او باز باشد. (نگاه کنید به آیا شباهت ها همدیگر را جذب می کنند)

  9. او را دلتنگ کنید:

    یکی از روش هایی که باعث می شود وقتی پسری از شما فاصله می گیرد دلتنگ شما شود این است که وقتی در کنار شما قرار دارد خاطرات خوبی برای او بسازید و باعث شوید احساس خوبی نسبت به ارتباط با شما داشته باشد بخصوص در جلسه اول هنگام خواستگاری یا آشنایی قبل از ازدواج. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم)

نوشته شاهین زند- محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ بلکه بزرگترین مرجع روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان است که به صورت خلاصه، مختصر و مفید مهارت های کاردبری را به شما می آموزد. کتابِ مدار جذب و ازدواج نوشته ی شاهین زند توسط نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و به شما کمک می کند رابطه خود را به ازدواج تبدیل کنید در حالی که در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای مشاهده کلیپ های آموزشی  در صفجه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

سوء استفاده از دختران و راه های پیشگیری از آن

جذب پسر از راه غیر مستقیم

تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – آشنایی و ازدواج

چگونه دلبری کنیم؟

۴ مرحله عشق در قانون جذب

زنان جذاب از نگاه مردان

۲۴ روش ساده برای دیوانه کردن پسران

روانشناسی جذابیت ظاهر