راه های مقابله با شکست عشقی

کنار آمدن با جدایی ساده تر از تصور شماست! اگر راهنمایی های خاصی را به طور کامل و دقیق دنبال کنید با فراموش کردن عشق قبلی خود حتی اگر هر روز در محل کار یا دانشگاه با او برخورد داشته باشید مشکلی برای شما به وجود نمی آورد.

مردم معمولا برای فراموش کردن و کنار آمدن با شکست عشقی زمان خیلی زیادی نیاز دارند زیرا یا نمی دانند برای فراموشی چه کاری انجام دهند و یا با وجود اینکه از راه حل مشکلشان آگاه هستند هیچ زمینه و نظمی برای انجام آن ندارند.

اگر با عشق قبلی خود به طور مداوم رو به رو می شوید رهنمود های زیر می توانند شما را در فراموش کردن او یاری کنند:

هر روز او را می بینم!

اگر هر روز با عشق قبلی خود در دانشگاه یا محل کار رو به رو می شوید تا زمانی که رابطه تان را تمام شده بدانید این موضوع مسئله ی مهمی نخواهد بود. اگر جستجو برای او ، رفتن به مکان های خاطره انگیزتان  و گوش دادن به ترانه های غم انگیز را متوقف کنید دیدن او در دانشگاه یا محل کار هیچ مشکلی برای شما به وجود نمی آورد.

رو به رو شدن با عشق قبلی تان حتی می تواند تا حدودی به درمان افسردگی شکست عشقی کمک کند. هر چقدر بیشتر با دیدن او  ضمیر ناخودآگاه خود را متقاعد کنید که رابطه تان تمام شده است پذیرفتن حقیقت برای شما آسان تر خواهد بود. برعکس این موضوع نیز صادق است؛ اگر هربار به هنگام رویارویی با او رویای بازگشت به رابطه تان را در ذهن خود پرورش دهید هیچ وقت نمی توانید  شکست عشقی را پذیرفته و از آن عبور کنید.

ادامه مطلب در چگونه کسی را که دوستش داریم فراموش کنیم

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

مشاوره شکست عشقی

فراموش کردن عشق قدیمی

درمان شکست عاطفی

چگونه در خود شجاعت و اعتماد به نفس ایجاد کنیم

شکست عشقی در مردان – شکستی دردناک در عشق