روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است

روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است

ترفندهای مردان برای جذب زنان چیست؟

شاید شما خودتان یا یکی از اطرافیانتان مردی باشید که علی رغم ویژگی های مثبتی که دارید باز هم در جذب زن مورد علاقه تان موفق عمل نکرده اید و به دنبال این موضوع هستید که چه رفتارهایی باعث جذب زنان می شود.

در این مقاله به روانشناسی جذب زنان می پردازیم تا به خوانندگان آقا بگوییم زنان جذب چه مردانی می شوند پس تا انتها همراه ما باشید.

روانشناسی جذب در زنان، آشنایی با مفهوم جذابیت از دید زن ها

قبل از هر چیز در بحث ترفندهای مردان برای جذب زنان باید به این مورد اشاره کرد که بزرگترین مشکل بسیاری از افراد هنگام جذب خانم ها، این است که تصور می کنند یک راه حل کلی برای جذاب بودن وجود دارد.

با وجود اینکه خصوصیت های خاصی وجود دارد که به طور کلی باعث جذب زنان بسیاری می شود (مثلا اعتماد به نفس یا وضعیت اجتماعی) اما هنوز هر زن یک مورد خاص است و جذب وی نیازمند آگاهی از علم روانشناسی جذب و قانون جذب زنان دارد.

اولین مورد از ترفندهای مردان برای جذب زنان، شناخت کامل آن خانم می باشد.

وقتی با روانشناسی جذب زنان آشنا شدید می فهمید زنان چگونه فکر می کنند و چیزهایی می فهمید که واقعا می تواند او را تحت تاثیر قرار دهد.

وقتی این موارد را فهمیدید تنها کافی است خود را به همان شکل در معرض نمایش قرار دهید. در این مقاله در مورد این موضوع که چه رفتارهایی باعث جذب زنان می شود بیشتر صحبت خواهیم کرد.

روانشناسی جذب زنان

اکنون می دانید که بر اساس روانشناسی جذب، همه زنان مثل هم فکر نمی کنند. اما هر زنی در لیست آرزوها خود حداقل یکی از گزینه های زیر را دارد.

  • مردان آلفا بیشتر خانم ها را به خود جذب می کنند:

از ترفندهای مردان برای جذب زنان می توان به نشان دادن قدرت اشاره کرد. زنان به مردان قوی، تاثیر گذار و با جذبه علاقه مند می شوند. از یک دختر در مورد مرد رویایی وی بپرسید، به احتمال زیاد به یکی از شخصیت های معروف اشاره می کند. سپس صبر کنید تا ازدواج کند تا متوجه شوید که هیچ مطابقتی بین مردی که با او ازدواج کرده و آن شخصیت معروف وجود ندارد. یکی از موضوعات جالب در مورد روانشناسی جذب زنان این است که وقتی آن ها به صورت منطقی فکر می کنند معیارهای متفاوتی را برای انتخاب های خود در نظر می گیرند نسبت به وقتی که تحت تاثیر ناخودآگاه و احساساتشان عمل می کنند.

  • موقعیت اجتماعی یا بلند پرواز بودن بیشتر خانم ها را به خود جذب می کند:

طبق روانشناسی جذب بیشتر خانم ها به حمایت نیاز دارند. در نتیجه یکی از مواردی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی بالایی دارد یا مردی بلند پرواز می باشد. زیرا احتمال اینکه مردان بلند پرواز روزی به موقعیت اجتماعی مطلوب برسند بسیار است!! تحقیقات نشان می دهد مردانی که ماشین های گران قیمت سوار می شوند بسیار جذاب تر از مردانی هستند که با ماشین های ارزان دیده می شوند.

  • اعتماد به نفس، بیشتر خانم ها را به خود جذب می کند:

در دوره هایی که برای ایجاد اعتماد به نفس بر گزار می کنم توضیح می دهم که اعتماد به نفس تنها ویژگی است که تقریبا ۹۹ درصد از زنان را به خود جذب می کند و باعث می شود یک مرد بسیار جذاب تر دیده شود. اگر می خواهید بدانید چه رفتارهایی باعث جذب زنان می شود پس حتما بر روی اعتماد به نفس خود کار کنید.

  • در مورد مردان خوب چطور؟

در این قسمت از ترفندهای مردان برای جذب زنان، اول اجازه دهید در مورد مفهومِ مرد خوب، صحبت کنیم سپس بهتر منظورم را متوجه خواهید شد. یک مرد یا پسر خوب کسی است که اجازه می دهد زمام امور به دست زنان باشد. چنین فردی هر کاری می کند تا طرف مقابل خود را خوشحال و راضی نگه دارد حتی اگر به قیمت از دست دادن خوشحالی خودش باشد. یک پسر خوب همیشه با دختر مورد علاقه اش تماس می گیرد و به دنبالش است. زنان به احساس امنیت نیاز دارند و این نیاز وقتی برطرف می شوند که در کنار یک مرد سلطه جو و مقتدر باشند که مثل یک هدایت کننده است نه یک پسر خوب. اگر یک خشنود کننده ی ترسو باشید هرگز نمی توانید یک خانم را به خود جذب کنید.

  • شهرت و جذابیت:

بدون شک معروف بودن یکی از عواملی است که بر جذابیت تاثیر می گذارد. یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که یک دختر وقتی به یک مرد جذب می شود که متوجه شود دیگر دختران او لبخند می زنند!! این تنها یک لبخند است اکنون مردی را تصور کنید که طرفداران زیادی نیز دارد!!!. (نگاه کنید به نظریه ی تایید اجتماعی)

  • آیا زنان به خوش قیافه بودن اهمیت می دهند:

بر اساس روانشناسی جذب، زنان به اندازه ای که مردان به زیبایی چهره اهمیت می دهند اهمیت نمی دهند. اما بدون شک مردان سالم و خوش اندام جذابیت فراوانی دارند. خوشبختانه همیشه می توانید تمرینات ورزشی خود را شروع کنید. در نتیجه از دیگر ترفندهای مردان برای جذب زنان پرورش اندام است پس می توانید به باشگاه بروید و شکل اندام خود را از همین لحظه تغییر دهید. این کار ساده ای است که در عین حال بسیار تاثیر گذار نیز می باشد.

آخرین کلام در مورد جذب زنان

نوین بینش سایتی نیست که به شما دوست پیدا کردن را یاد بدهد و روابطی را تشویق کند که به ازدواج ختم نمی شد. نصایحی که در این مقاله ارائه شده است تنها با هدف افزایش اطلاعات عمومی بوده و برای کسانی بیان شده است که می خواهند به درستی از آن استفاده کنند.

آخرین کلام این است که باید همیشه به یاد داشته باشید همه ی زن ها به یک مورد جذب نمی شوند و باید اول یک تحقیق کوچک انجام دهید تا متوجه شوید چه چیزی دقیقا خانم مورد نظر شما را به خود جذب می کند و بعد از آن به دنبال به کار گیری ترفندهای مردان برای جذب زنان باشید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش مکانی است که می توانید مطالب کاربردی و موثری را پیدا کنید که به زبانی ساده نوشته شده است تا بتوانید به راحتی متوجه شوید. مطالب سایت نوین بینش این امکان را فراهم می کند که دید جدیدی به زندگی بدست آورید و با دنیایی علمی و نوین آشنا شوید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری) پس از ترجمه از زبان انگلیسی در سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب بدون شک شانس شما را برای عاشق کردن دیگران افزایش می دهد. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه دیگران را بخندانیم

۴ مرحله عشق در قانون جذب

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

تکنیک هایی کاربردی در عاشق کردن (بر اساس روانشناسی عشق)

چگونه باعث شویم دیگران به ما فکر کنند

روانشناسی جذابیت ظاهر

جذب کردن کسی که به ما علاقه ای ندارد (بر اساس روانشناسی جذب)

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy