سیاست های زنانه در مقابل خانواده شوهر

احتمالا این سوال بارها در ذهن شما ایجاد شده است که سیاست های زنانه در برخورد با خانواده شوهر چگونه است؟

آیا سیاست های زنانه ای وجود دارد که به ما کمک کند نزد خانواده شوهر عزیز باشیم؟

چگونه می توانیم با سیاست های زنانه در مقابل خانواده شوهر رفتار کنیم؟

آیا می شود سیاست زنانه ای برای برخورد با مادر شوهر، خواهر شوهر یا دیگر اعضای خانواده پیدا کرد؟

در مقالات قبلی توضیح دادم عواملی مانند نزدیکی فیزیکی، شباهت ها و فرهنگ می تواند در افزایش جذابیت تاثیر گذار باشد. (نگاه کنید به چرا دختر و پسر باهم دوست میشوند)

در این مقاله قصد دارم توضیح دهم چگونه تجربیات گذشته افرادی مثل خانواده شوهر می تواند به شما در تعیین رفتار و سیاست های تان کمک کند.

یکی از سیاست های زنانه باهوش این است که همیشه قبل از هر تصمیم و برخوردی کمی در مورد گذشته ی خانواده شوهر اطلاعات جمع کنند.

نقش گذشته در برخورد با خانواده شوهر

گذشته ی ما تعیین کننده ی اهداف آینده و ویژگی های شخصیتی است که می خواهیم در دیگران پیدا کنیم.

مثلا اگر خانواده شوهر همیشه از مادر خانواده دور بوده به زنی جذب می شود که همیشه با آنها در ارتباط باشد.

اگر بتوانید اطلاعاتی در مورد خانواده شوهرتان جمع آوری کنید و متوجه شوید در گذشته چه اتفاقاتی برای آنها افتاده و چه چیزهایی را تجربه کرده است می توانید بفهمید سیاست های زنانه در برخورد با خانواده شوهر چگونه است.

تنها کافی است نیازهای آن ها را که در گذشته برآورده نشده ارضا کرده و کاملا متفاوت با افرادی که به آنها آسیب زده اند رفتار کنید. ( نگاه کنید به عشق و برطرف کردن نیازهای ضمیر ناخودآگاه)

شما همیشه نمی توانید تنها با محبت، مهربانی و یا هدیه گرفتن در مقابل خانواده شوهر نتیجه مطلوبی کسب کنید

اگر می خواهید با برخوردی صحیح خانواده شوهر را به خود جذب کنید و نزد آنها عزیز شوید باید ذهن و فکرشان را درک کرده و به آنها نشان دهید راه حل هر کمبودی که در گذشته تجربه کرده اند در دستان شماست.

همه ی این ها در ضمیر ناخودآگاه اتفاق می افتد.

به همین دلیل است که هرگز نمی توان برای سیاست های زنانه در برخورد با خانواده شوهر یک  قانون جهان شمول و همیشگی پیدا کرد.

سیاست های زنانه در مقابل خانواده شوهر

همه چیز آنقدر ها هم که به نظر می رسد ساده نیست.

شما نمی توانید تنها با نشان دادن یک ویژگی خاص سیاست زنانه در مقابل خانواده شوهر را بیاموزید. بلکه باید تلاش کنید با نشان دادن بیشترین و مهم ترین ویژگی های اخلاقی مورد نظر، آن خانواده را تحت تاثیر قرار دهید.

جمع آوری اطلاعات در مورد گذشته و نیازهای خانواده همسرتان کار ساده ای نیست اما بدون این کار تلاش های شما در مسیر اشتباهی قرار می گیرد.

در حقیقت بدون داشتن اطلاعات درست ممکن است به جای جذب خانواده شوهرتان، آنها را کاملا از خود دور کنید.

در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم توضیح دادم که درک نیازهای برآورده نشده ی دیگران به ما می آموزد چگونه با آنها برخورد کنیم.

جمع آوری اطلاعات درست و به اندازه در مورد سیاست های زنانه در برخورد با خانواده شوهر و گذشته آن ها می تواند به ما بیاموزد چگونه با خانواده شوهر کنار بیاییم.

چگونه پیش خانواده شوهر عزیز شویم

اگر فقط می خواهیم پیش خانواده شوهر عزیز شویم کافی است یک یا دو نیاز ناخودآگاه او را شناخته و برآورده کنیم.

هر چقدر نیازهای بیشتری در مورد آن ها کشف کنیم و برای حل آن ها تلاش کنیم شانس شما برای عاشق کردن خانواده همسرتان بیشتر می شود.

البته لازم نیست بیش از حد اینکار را انجام دهید زیرا فقط می خواهید آنها به شما علاقه مند شوند نه اینکه عاشق تان شوند.

پس دقت کنید قرار نیست برادر شوهر یا پدر شوهر خود را عاشق خود کنید و اگر هدف شما جذب اعضایی از خانواده است که جنس مخالف هستند کافی است یک یا دو نیاز ناخودآگاه را برآورده کنید.

اما همیشه بهترین سیاست های زنانه در برخورد با خانواده شوهر این است که نیازهای ناخودآگاه آن ها را شناخته و برای برطرف کردن آنها تلاش کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

سیاست زنانه برای تغییر رفتار مردان

شناخت شخصیت دیگران

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)

راه های جذب دختر مورد علاقه

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

نشانه خیانت مردان