عشق قلبی است یا عقلی

عشق چگونه اتفاق می افتد؟

تا کنون کسی را از دوستانتان دیده اید که با فردی کاملا دور از معیارهایش ازدواج کند؟

چرا افراد در عشق کسی که هیچ گاه تصورش را هم نمی کردند گرفتار می شوند؟

پاسخ این سوالات اینجاست: چون به استثنای بخش کوچکی از مردم اکثر آن ها از خواسته های واقعی خود در رابطه اطلاعی ندارند. بیشتر افراد بدون اینکه دلیلش را بدانند عاشق می شوند و این مساله ناشی این  است که نمی دانند عشق برآمده از قلب است یا عقل.

ضمیر ناخودآگاه شما نسبت به ضمیر خودآگاهتان از مسائل بیشتری مطلع است. آخرین باری که در یک جلسه یا سخنرانی دچار اضطراب بودید را به خاطر دارید؟ دلیل این اضطرابتان را می دانستید؟

دلیل این موضوع دریافت سیگنال های اضطراب از طرف ضمیر ناخودآگاهتان بوده است. بدون اینکه خودتان بدانید.

عشق قلبی است یا فکری؟

اکثر مردم از نیازهای ناخوشایند، زخم های احساسی یا خواسته های ناخودآگاه خود اطلاع ندارند. به عنوان مثال یک شخصیت نمایشی هیچ گاه به شما نمی گوید دلیل علاقه اش به نرم افزار اینستاگرام این است که به او قدرت خودمحوری  میدهد و او را قادر می سازد خودش را به نمایش بگذارد. او فکرمی کند علاقه اش به این نرم افزار  فقط به دلیل قابلیت به اشتراک گذاری عکس ها می باشد.

از آنجا که ذهن ناخودآگاه به تمام اطلاعاتی که شما از آنها آگاه نیستید دسترسی دارد می تواند به راحتی تعیین کند چه نوع فردی مناسب شماست

به عبارت دیگر وقتی فردی را دوست دارید ، به این معنی است که ذهن ناخودآگاه شما با مشاهده ی نشانه های کافی در آن فرد از علاقه اش به او مطمئن است.ممکن است از این موضوع تعجب کنید که چرا به محض ملاقات یک شخص به او علاقه نشان می دهید؟ پاسخ ساده است؛ ذهن ناخودآگاه شما فهرستی تهیه می کند که بر اساس نیازها، باورها و شخصیت شما است. این فهرست شامل همه ی مواردی می باشد که باید در شریک آینده یتان وجود داشته باشد. (مراجعه کنید به:عشق و جبران)

حال آن که ذهن ناخودآگاه اطلاعات را از طریق نشانه هایی جمع آوری می کند که ممکن است همیشه برای ذهن آگاهانه شما روشن نباشد ، ضمیر ناخودآگاه می تواند به سرعت نشانه ها و مواردی  را در یک فرد ببیند و سپس متوجه شود که او برای شما مناسب است؛ حتی اگر شما علت علاقه به او را ندانید.

آیا عشق قابل دستکاری است؟

آیا می توانید کسی را عاشق خودتان کنید ؟ بله!  این مسئله کاملا امکان پذیر است. اگر شما موفق به ارسال نشانه ها و مواردی شوید که ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل به دنبالشان است مهم نیست از کجا و چه شکلی هستید،او را عاشق و دلباخته خود خواهید کرد(مراجعه کنید به : چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم)

 

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت  نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مکانی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که بر اساس علوم روانشناسی بوده و به زبانی ساده بیان شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. با مطالعه ی این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهید بیشتر بدانید؟

آیا عشق در نگاه اول واقعیت دارد

چرا نمی توانم عاشق شوم

عشق واقعی چیست

الگوی عشق چیست

چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم

چرا فقط بعضی افراد خاص را دوست داریم

چرا عاشق پسرهای مغرور می شویم

معرفی کتاب

1555 - Copy