پیامک عاشقانه به همسر

امروز می خواهیم در مورد جادوی پیامک های عاشقانه به همسر خود صحبت کنیم. فرق نمی کند که وی نامزد شما باشد یا همسر شما یا دوستی معمولی، در هر صورت این پیامک ها و متن های عاشقانه کوتاه می توانند محرک قوی برای این افراد باشند و به شما در تقویت رابطه عاطفی و حتی ترمیم رابطه کمک کنند. گاهی اوقات ارسال جملات یا حتی یک پیامک عاشقانه به شوهرتان می تواند از بسیاری از مشکلات بعدی جلوگیری کند.

وقتی در زندگی عاشقانه خود با زن یا شوهرتان به مشکل بر می خورید اولین نکته آگاهی از تمرکز صحیح است. تمرکز صحیح یعنی اینکه بدانید وقتی با اختلاف در روابط عاشقانه رو به رو می شوید روی چه موضوعی تمرکز کنید. بسیاری افراد تمرکزشان بر روی پیدا کردن مقصر است که این یک تمرکز غلط می باشد. برعکس می توانید با پیدا کردن چند پیامک یا اس ام اس عاشقانه مناسب و ارسال آنها به عشق تان نشان دهید به جای پیدا کردن مقصر بر روی استحکام پیوند عشق تمرکز کرده اید.

تکنیک ارسال سیگنال جذب در ارسال پیامک عاشقانه

یکی از تکینک های ان ال پی عشق، ارسال سیگنال جذب است. یکی از فواید ارسال سیگنال جذب این است که در سطح ناخودآگاه به همسرتان یادآوری کنید چقدر در ایجاد احساس عاشقانه در وی مهارت دارید. این تکنیک همچنین به او نشان میدهد که چقدر به شما نیاز دارد و شما می توانید نیازهای ضمیر ناخودآگاه وی را برطرف کنید. برای ارسال سیگنال جذب روش های بسیاری وجود دارد ولی یک از این روش ها ارسال پیامک عاشقانه به همسر برای آشتی با وی یا تقویت احساس دوست داشتن است.

این جملات عاشقانه کوتاه در بهبود روابط عاطفی، عاشق کردن همسر، نامزد یا عشق خود و تقویت احساسات عاطفی در وی به شما کمک خواهد کرد. اما قبل از هر چیز لازم است به یک موضوع مهم اشاره کنم. درست است که ابراز علاقه و ارسال متن های زیبای احساسی می تواند حس خوبی را در طرف مقابل تان ایجاد کند اما باید به یاد داشته باشید ابراز علاقه ی شما نباید همیشگی باشد و نیاز است به میزان صحیح و زمان مناسب آن توجه کنید.

اگر ابراز علاقه یا حتی عذر خواهی ها به شکل غلط و بیش از حد صورت بگیرد به جای سیگنال جذب ( که باعث جذب و عاشق شدن می شود) سیگنال منفی ایجاد خواهید کرد. سیگنال منفی همه احساسات عاطفی را در روابط شما به آتش خواهند کشید.

اگر می خواهید با ارسال متن عاشقانه در ضمیر ناخودآگاه همسر یا شوهر خود، سیگنال جذب ایجاد کنید باید بدانید بهترین زمان وقتی است که وی در حالت شاد و خوشایندی قرار دارد. در نتیجه ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل تان آن اقدام شما را ( در اینجا منظور ارسال پیامک عاشقانه و ابراز علاقهبه همسر است ) مرتبط می کند با احساسات خوب و لذت بخش.

درست است که عامل اصلی احساس عاشقانه در وی این جملات و متن ها نمی باشد ( در واقع عامل اصلی احساس سرشار از انرژی در شما یا همسرتان است) اما ضمیر ناخودآگاه تفاوت این دو را متوجه نمی شود، در نتیجه به مرور زمان ابراز علاقه ی شما را با احساسات مثبت و مسرت بخش مرتبط می کند. این امر باعث می شود هر زمان طرف مقابل شما در شرایطی ناراحت کننده و غمگینی قرار داشت با ارسال متن های عاشقانه و ابراز علاقه باعث ایجاد حس مثبت و خوب در وی شوید.

فواید پیامک ها و اس ام اس های عاشقانه به عشق تان

همانطور که خودتان نیز احتمالا این موضوع را تا الان متوجه شده اید هیچ چیز به اندازه ی ارسال سیگنال جذب نمی تواند باعث عاشق شدن دیگران، پایداری رابطه، جلوگیری از جدایی، بازگرداندن عشق از دست رفته و مهمتر از همه ازدواج شود. بسیاری مواقع حتی پس از جدایی یا طلاق که عشق تان بسیار از دست شما دلخور است ارسال چنین متن هایی می تواند باعث تحریک احساسات وی شده و پیش نیاز بازگشت عشق تان را فراهم کند.

یکی دیگر از کاربرد های بسیار با ارزش متن ها و پیامک های احساساتی این است که باعث می شود عشق تان شما را ببخشد و اگر خطایی از شما سر زده آن را برای خود حل کند. به یاد داشته باشید احساس عشق یک احساس خودآگاه نیست و از ناخودآگاه نشات می گیرد. پس برای ایجاد احساس عشق در دیگران و تقویت آن باید ناخودآگاه معشوق خود را هدف قرار دهید و با ایجاد احساسات مثبت و  ارسال سیگنال های جذب کاری کنید همسرتان به شما و سیگنال های دریافتی از شما وابسته شود.

انواع پیامک عاشقانه به همراه مثال

هیچ چیز بهتر از این نیست که خود بتوانید جملات و متن های عاشقانه بنویسید. حتی گاهی می توانید با در متن های عاشقانه ی خود به وقایع و اتفاقات خاصی که با یکدیگر تجربه کردید اشاره کنید و متن های خود را اختصاصی تر کنید. قطعا جملات عاشقانه و متن های احساسی که منحصر به فرد باشد و توسط خود شما گفته شود برای عشق تان ارزش بیشتری خواهد داشت. اگر می خواهید مهارت های ادبی و نوشتاری خود را تقویت کنید به شما توصیه می کند از خواندن و مطالعه ی متن هایی شروع کنید که دوست دارید خودتان نویسنده شان باشید.

روزی یکی از اساتید ادبیات در کلاس دانشگاه حرف جالبی زد. او گفت اگر می خواهید شعر های حماسی بگویید نصف شاهنامه را حفظ کنید و اگر می خواهید شعرهای عارفانه و عاشقانه بگویید بخشی از دیوان شمس تبریزی را حفظ کنید. البته برای اینکه شما بتوانید متن های عاشقانه بگویید نیازی به حفظ کردن دیوان و اشعار ندارید و فقط مطالعه ی چنین متن هایی می تواند به شما کمک کند.

شما همچنین می توانید از همین متن ها و جملات عاشقانه در پیامک های خود استفاهد کنید. دقت کنید که پیامک ها، اس ام اس ها و جملات عاشقانه  با * از یکدیگر جدا شده اند:

پیامک عاشقانه به همسر

آفتاب نگاهت را از میان نسیم نفس هایت

در میان هستی هر لحظه ام جاری ساختی

و من گویی جوانه ای دیگر متولد شدم

تا به امید وصالت باز سبز شوم هر روز.

*

تو آرامشی که نسیم دوست داشتن ها یت

از میان امواج آرام نوازش ها، طلوع را در شب هایم بیدار کرده است؛

تو درد تنهایی هایی که رفتنت گرچه کوتاه و کوچک

آرزوی خواب را باز برایم درتابوتی خاکستری نقاشی کرده است.

*

به یاد آن شب که با هم داشتیم

ستاره های رویاهایم را تک به تک چیدم

و تنها یک ستاره نگاه داشتم یک ستاره

تک ستاره ی روشن شب های تاریک من دوستت دارم.

جملات عاشقانه کوتاه به زن یا شوهر

آن لحظه که با تو شدم

میان آواز آغاز نسیم امواج دریا

شوق آتش عشق را رقص کنان درمن افروختی

و دیگر در خودم، هرگز کسی به جز هیچ نبودم.

*

گذر از این اعماق تنهایی که حرکت عقربه هایش گویی مرده است

تنها ارزویی ست، که از یاد تو همیشه می شنوم

تا روزی که شاید با تو باشم

*

در هر لحظه ام که از تو خالی است

آن فضای نورسته را به یاد می آورم؛

آنجایی که قاصدک ها آوازِ رقص آغاز کردند؛

و سرزمینِ آرزوهایم میان لاله زاران سبز شد.

*

تو را هر لحظه فریاد می کشم از اعماق چاهی متروک

تا شاید قاصدکی بشنود و به سوی تو رود

و تو در دستانت این من را احساس کنی

متن عاشقانه بازگشت به رابطه

تو همچون آفرینشی

از میان گل های درخشان سرزمین حوریان

بر من آفریده شدی

و شورشی در جهان کوچک تاریکی هایم آغاز کردی

به کنار من بازگرد.

*

نه نمی خواهم با تو باشم می خواهم با تو شوم؛

می خواهم با تو تنها یکی شوم

و آنروز میان منو تو تنها هیچ چیز باشد؛

نه رویایی نه خیالی نه آرزویی و نه فکری

می خواهم قسمتی از هستی تو باشم

*

تو رویایی که ترس گذرت از بودنم همیشه در تصویر رنگ هایم نقش می شود؛

گرچه اما روح من تویی شد

که در قلبم یکی هست،

یکی بوده است

و یکی خواهد شد.

اس ام اس عاشقانه بلند برای همسر 

*

دوس دارم میان حرکت لب هایت محو شوم

یا رنگی از مهربانی چشمانت باشم

آنگاه که خیره بر آسمان احساسم می شوی.

تو لطافت طبعیتی که جهان رویاهایم

در پرتوی هستی اش جوانه ی زندگی را کاشته است.

*
 اي كاش زمان در روياهايم هيچ جريان نداشت

و تنها ابديت يك صحنه بود كه باقي مي ماند

صحنه ي بوسه ي تو آنگاه كه بر لب هاي من نقش مي بست

*

شبي در بستر كوچك روياهايم چشم بستم

و در كنار ابرهاي سفيد سرزمين گل هاي وحشي

سحر بودنت  را احساس كردم و نسيمش را شنيدم

كه با خود گل هاي هفت رنگ دره دوست داشتن را بر قلب خشكيده ام كاشت

اي كاش هميشه تاريكي شب روز بود و روشنايي صبح تنها آغاز يك سحر

كه تا بودن ادامه داشت بودنش هميشه با من بود.

*

 هرگاه نامت را می شنوم

آن روز آفتابی را به یاد می آورم؛

آن روزِ شیرین،

آن روزِ سر سبز،

آن روزی که دستانت در دستانم گره خورده بود،

و طلوع در دشتِ سبزِ رویاهایم ابدی شد.

 

شاهین زند –  محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

مدل لوح سفید برای معذرت خواهی از همسر

جملات عاشقانه شکست عشقی

دلیل محبوبیت سریال های عاشقانه چیست

فال برگشتن عشق

از بی توجهی شوهرم خسته شدم

ترمیم رابطه ی عاشقانه

جملات برگشتن عشق

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مطلب رسیده اید:

متن بازگشت عشق. متن عاشقانه بازگشت دوباره. پیامک برگشتن عشق. استاتوس برگشتن عشق. بازگشت عاشقانه. اس ام اس برگشتن از سفر. شعر عاشقانه برگشتن. متن درباره بازگشت مسافر.