مردان مغرور چگونه اند

خصوصیات پسران مغرور

احتمالا مقالاتی را در مورد جذب زنان به مردان مغرور و ناامیدی از مردان مهربان مطالعه کرده اید. مشکل این گونه مقالات این است که جزئیات کاملی را در احتیار شما قرار نمی دهند. مثلا بارها در این مقالات دیده شده که در مورد هدایت و کنترل پسران مغرور صحبت می کنند اما هیچ کدام راه حلی برای آن ارائه نمی دهند.

در این مقاله درباره ی خصوصیات پسران مغرور و نحوه ی برخورد آن ها با زنان به طور کامل توضیح خواهم داد.

مردان مغرور در عشق

یک مرد مهربان و فروتن در اولین برخورد با زنی زیبا بسیار خوشحال و شادکام به نظر می رسد. او سعی می کند در طول صحبت با این زن لبخند بر لب داشته و هرجا که امکانش بود از او تعریف کند. هم چنین اگر بتواند شماره ی تلفن آن زن را گرفته و قرار ملاقات دیگری با او ترتیب می دهد.

به عبارت دیگر یک مرد مهربان در برخورد با زنی زیبا سعی می کند او را به خود جذب کند.  اکنون فکر می کنید مردهای مغرور در چنین ملاقاتی چه رفتاری از خود نشان خواهند داد؟

مردان مغرور لبخند نمی زنند و نظرشان را درباره ی طرف مقابل ابراز نمی کنند. درواقع طرف مقابلشان هیچ گاه نمی تواند حدس بزند که این مرد چه فکری در مورد او می کند. از طرفی همانطور که پیشتر نیز اشاره کردم مسائل ناتمام و نامشخص بیشتر باعث درگیری افکار می شوند  و شخص همواره به دنبال جوابی برای سوال هایش می رود.

پسران مغرور همیشه با چهره ای جدی به دیگران نگاه می کنند. در نتیجه طرف مقابلشان همیشه در پی آن است که افکار او را نسبت به خود بداند. مثلا ممکن است دختری یک لطیفه تعریف کند و مرد مغرور هیچ واکنشی به لطیفه ی او نشان ندهد و حتی به او بگوید که لطیفه اش بسیار مسخره و کسل کننده بوده است. یا ممکن است وقتی دختری شروع به صحبت کردن می کند پسر مغرور هیچ پاسخی در جواب حرف هایش به او ندهد. (نگاه کنید به چرا عاشق پسرهای مغرور می شویم)

صحبت کردن با مردان مغرور

واکنش و پاسخ مردان مغرور به نیازهای شخصی آن ها وابسته است نه به درخواست از طرف دیگران. مثلا ممکن است در جواب صحبت های یک زن، تنها نگاهی به انداخته و بگوید:”بسیار خوب”. مردان مغرور ممکن است اعتماد به نفس زنان را با نظر دادن در مورد وسایل شخصی شان بسنجند. مثلا ممکن است بگوید:” چرا این کیف را دوست داری؟ به نظر خیلی متفاوت است”.

همانطور که متوجه شدید مردان مغرور هیچ گاه نظرات منفی نمی دهند اما از کلماتی استفاده می کنند که می توان از آن ها هم برداشت منفی و هم برداشت مثبت دریافت کرد. وقتی شخصی احساس سردرگمی کند بیشتر به فردی که باعث این سردرگمی شده فکر خواهد کرد و چه چیزی می تواند بیشتر از نظرات دو پهلو باعث سردرگمی دیگران شود؟

مردان مغرور نسبت به هیچ چیز حساسیت نشان نمی دهند. مثلا اگر زنی به او بگوید از محلی که در آن نشسته اند خوشش نمی آید هیچ پیشنهادی برای تعویض آن مکان نخواهد داد و ممکن است بگوید:”سعی کن از این مکان لذت ببری”.

خصوصیات مردان مغرور

مردان مغرور هیجان زده نمی شوند، چشم هایشان درخششی نخواهد داشت و نسبت به علاقه ی زن ها بی قراری نمی کنند. آن ها همیشه چهره ی جدی خود را که باعث سردرگمی زن ها می شود حفظ می کنند.

از دیگر خصوصیات پسران مغرور این است که هیچ گاه برای انجام کارهایشان نظر دختری را نمی پرسند در صورتی که پسران مهربان همیشه به نظر طرف مقابلشان اهمیت می دهند حتی اگر این نظرخواهی در حد یک پرسش ساده مطرح شود. این در حالی است که پسر مغرور انتظار دارد طرف مقابلش همه جوره  با کارهای او سازگاری نشان دهد.

پسران مهربان همیشه برای به دست آوردن دل دختر مورد علاقه شان تلاش می کنند حتی اگر در ابتدا با جواب منفی رو به رو شوند. اما از سوی دیگر پسر مغرور اگر با جواب منفی دختری رو به رو شود دیگر هیچ شانسی به او نخواهد داد مگر اینکه آن دختر به سختی تلاش کند.

این تنها چند نمونه از خصوصیات و رفتاری بود که مردان مغرور از خود نشان می دهند. مهربانی و لطافتی که انتظارش را دارید در مردان مغرور وجود ندارد اما اگر بخواهند زنی را به خود جذب کنند شور و اشتیاق زیادی از خود نشان می دهند. (همچنین نگاه کنید به پارادوکس احساسی در شخصیت مغرور و خودشیفته)

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

راه های عاشق کردن پسران مغرور

چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – آشنایی و ازدواج

چگونه با افراد خوشیفته برخورد کنیم