معیارهای جذابیت زنان از نظر مردان

معیارهای جذابیت زنان از نظر مردان

اگر به طور تصادفی ۱۰ مقاله در مورد گرایش های زنان و مردان نسبت به یکدیگر بخوانید متوجه خواهید شد که دلیل اصلی گرایش مردها نسبت به زنان به دلیل زیبایی های ظاهری و دلیل اصلی گرایش زنان نسبت به مردها به دلیل ثروت و موقعیت آن ها می باشد.

در ابتدا ممکن است  این مسئله برای بعضی از زنان ناعادلانه و غیر منصفانه به نظر برسد؛ زنانی که ظاهر معمولی داشته و از امتیازات و ویژگی های بسیار خوب دیگری برخوردار هستند.

نتایج تحقیقات در مورد جذابیت های ظاهری زنان برای مردان کاملا درست است اما به این معنا نیست که زنانی با ظاهر معمولی برای مردهاجذاب نیستند. در این مقاله به شما نشان می دهم می توانید حتی با ظاهری معمولی جذابیت خود را افزایش دهید.

آیا مردها تنها به ظاهر اهمیت می دهند

بله  برای مردها زیبایی ظاهری تا حد زیادی مهم است. در بسیاری از موارد زیبایی جسمی و ظاهری در ابتدای لیست معیارهای یک مرد قرار دارد. اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید معنی این زیبایی ظاهری چیست؟

  1. درک زیبایی ظاهری در مردان با یکدیگر متفاوت است: با اینکه به نظر می رسد برای زیبایی های ظاهری استانداردهای مشخص و تعریف شده ای در جهان وجود دارد اما در حقیقت درک افراد نسبت به زیبایی ظاهری کاملا متفاوت است. به عبارت دیگر شما ممکن است تصور کنید از ظاهر معمولی برخوردار هستید اما از نظر فرد دیگری بسیار زیبا و جذاب باشید.
  2. زیبایی تنها در چهره نیست: جذابیت برای مردان به این معنی نیست که همه ی اعضای بدن کامل و بی نقص باشد. اگر یک یا دو ویژگی جذاب در شما وجود داشته باشد برای مردان بسیار جذاب به نظر می رسید. به عبارت دیگر حتی اگر چهره ای معمولی اما اندامی متناسب و زیبا داشته باشید در چشم مردان بسیار جذاب خواهید بود پس باید تناسب اندام خود را کاملا حفظ کرده و کنترل کنید.(نگاه کنید به زنان جذاب از نگاه مردان)
  3. نسبیت و جذابیت: اکثر خانم ها خودشان را با خواننده ها و بازیگران مشهور مقایسه می کنند و در نتیجه خودشان را جذاب نمی بینند. این درحالی است که مردها شما را با افراد مشهور مقایسه نمی کنند. مردها در مورد جذابیت شما بر اساس گزینه های در دسترس و واقع بینانه قضاوت می کنند و در نتیجه اگر خودتان در نتیجه ی چنین مقایسه های نادرستی تصور می کنید جذاب نیستید ممکن است در چشم مردان بسیار جذاب و زیبا باشید.(نگاه کنید خصوصیات چهره ی زیبا)
  4. پوشش و جذابیت: یکی از معیارهای جذابیت برای مردان نوع پوشش و لباس پوشیدن شماست. اگر لباس های جذاب و خاص بپوشید نسبت به زنانی که لباس های معمولی می پوشند بسیار جذاب تر به نظر می رسید زیرا این پیام را می رسانید که از یک طبقه ی اجتماعی بسیار خوب برخوردار هستید.

نتیجه گیری

درست است که مردها به ظاهر اهمیت زیادی می دهند اما موارد بسیاری می تواند دیدگاه آن ها را نسبت به شما تغییر دهد.

مردان در مورد جذابیت شما به صورت کلی و بر اساس نشانه های مختلف (نه فقط اعضای صورت) قضاوت می کنند. اگر فرم بینی شما خیلی خوب نیست یا عضوی از صورت خود را دوست ندارید به یاد داشته باشید عوامل بسیار زیاد دیگری هستند که می توانند تصور دیگران را در مورد جذابیت های شما شکل دهند.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

چرا بعضی افراد از نظر ما جذاب هستند

چرا فقط بعضی افراد خاص را دوست داریم

چرا چهره خشمگین جذاب است؟

نقش زیبایی چهره در عاشق شدن

روانشناسی جذابیت ظاهر

معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان