معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان

معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان

بر اساس مطالعات انجام شده معیارهای زیبایی و جذابیت مردان از نظر زنان بیشتر به رفتار و شخصیت آن ها مربوط است تا ظاهر و اندامشان. طبق تحقیقات صورت گرفته تنها 13 درصد از زنان به جذابیت های ظاهری و اندام های عضلانی اهمیت می دهند و درصد بالایی از خانم ها به ویژگی های رفتاری مردان جذب می شوند. مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنم  مهمترین معیارهای جذابیت و زیبایی مردان از نظر زنان می باشد:

وفاداری: یکی از مهم ترین معیارهای زنان برای رابطه با مردان وفاداری آن ها می باشد. زن ها دوست دارند مرد مورد علاقه شان فقط برای آن ها باشد و از اینکه او را در کنار فرد دیگری ببینند بیزار هستند. اگر بتوانید وفاداری خود را به یک زن ثابت کنید قسمت عمده ای از مسیر جذب او را طی کرده اید.

قابلیت اطمینان: خانم ها معمولا به مردانی جذب می شوند که تعهداتشان را دنبال کرده و بتوانند از حمایت و پشتیبانی او اطمینان کامل داشته باشند. همچنین زن ها معمولا احساساتی هستند و دوست دارند احساسات خود را با فرد مورد علاقه شان در میان بگذارند. در نتیجه به مردی علاقه مند می شوند که در این مورد بتوان به او اطمینان کامل داشت.

مهربانی: دخترهای جوان معمولا به پسرهای مغرور و بدرفتار جذب می شوند.(نگاه کنید به چرا پسر های خوب و مهربان برای زنان جذاب نیستند) اما این مسئله در مورد زنان بالغ کاملا برعکس است. برای زنان بالغ مهربانی و محبت الهام بخش اعتماد به نفس و ارزش بوده و به مردانی جذب می شوند که این احساس را به آن ها اعطا کند.

اعتماد به نفس: مردانی که اعتماد به نفس بالایی دارند بسیار جذاب تر از مردان دیگر به نظر می رسند. دلیل این مسئله نیز واضح است؛ هر زنی دوست دارد به مرد مورد علاقه اش تکیه کرده و در مسائل مختلف زندگی اش بتواند روی کمک او حساب باز کند. مشخص است که اگر مردی با کمبود اعتماد به نفس رو به رو باشد به هیچ عنوان نمی تواند در مسائل مختلف زندگی به فرد دیگری کمک کند و این مسئله برای زنان بسیار آزار دهنده و غیر قابل قبول می باشد.

حس شوخ طبعی: اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن زنی را به خود جذب کنید کافیست او را بخندانید. یکی از مهم ترین معیارهای جذابیت مردان برای یک زن حس شوخ طبعی و توانایی آن ها در خوشحال کردن او می باشد.

موقعیت اجتماعی: شاید در ابتدا تصور کنید منظور از موقعیت اجتماعی یک شغل ریاستی، یک ماشین آخرین مدل و یک خانه ی ویلایی است! اما اینطور نیست، در این مورد زنان کافی است بدانند که شما توانایی دارید رفاه او را برقرار کرده و در تامین هزینه های زندگی با مشکل رو به رو نیستید. شاید مواردی که گفته شد امتیازات ویژه ای محسوب شود اما به این معنی نیست که اگر از این امتیازات برخوردار نیستید به چشم زنان جذاب نخواهید بود.

تناسب اندام: این مورد را به عنوان آخرین معیار معرفی می کنم زیرا یک مسئله ی کاملا سلیقه ای بوده و نمی توان گفت در همه ی زنان یا بیشتر آن ها مشابه است. اما در کل باید بگویم تناسب اندام در مردان بسیار بیشتر از ویژگی های چهره ی آن ها به چشم می آید و یک اندام خوب و متناسب می تواند در اولین نگاه زنان را به شما جذب کرده و این فرصت را به شما بدهد تا با معیارهای دیگر آن ها سازگاری نشان دهید.

همانطور که دیدید زیبایی و جذابیت به معنای زیبایی ظاهری و فیزیکی نیست. زیبایی یعنی شما تا چه اندازه می توانید  فرد موفق، خوش برخورد و مورد اعتمادی باشید. هرچقدر این امتیازات بیشتر در شما یافت شود بیشتر در نظر زنان اطرافتان جذاب و زیبا خواهید بود.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

4 مرحله عشق در قانون جذب

چرا بعضی افراد از نظر ما جذاب هستند

چرا فقط بعضی افراد خاص را دوست داریم

خصوصیات چهره زیبا

معیارهای جذابیت زنان از نظر مردان

زنان جذاب از نگاه مردان