چرا مردان زنان زیبا را دوست دارند

چرا بعضی مردها به چشم یک پاداش به زن ها نگاه می کنند؟

چرا بعضی مردها بعد از به دست آوردن زن مورد علاقه شان از او خسته می شوند؟

چرا بعضی مردها به دنبال همسر خیلی زیبا هستند؟

همه ما می دانیم مردان همیشه به سمت زنان زیبا جذب می شوند و این موضوع باید برای زنان بسیار پر اهمیت باشد. در این مقاله توضیح خواهیم داد چرا بعضی مردها فقط زنان زیبا را دوست دارند و اینکه آیا ازدواج با چنین مردهایی صحیح است.

اهمیت زیبایی زن برای مرد

مفهوم زنان زیبا در بین مردها بسیار رایج است و دلیل اینکه زن ها نمی توانند این مفهوم را درک کنند طرز تفکر متفاوت آن درباره ی رابطه ی عاطفی می باشد. در مقاله ی چرا مردها احساساتی نیستند  توضیح دادیم چرا مردها در مورد رابطه ی عاطفی بسیار متفاوت تر از زن ها فکر می کنند.

مشکل بیشتر زن ها این است که تصور می کنند باورهای مردها درباره ی روابط عاطفی شبیه خودشان است و به همین دلیل در روابط با مردها دچار سردرگمی می شوند.

مردها به ظاهر خود در چشم دیگران اهمیت زیادی می دهند. آن ها برای حفظ ظاهرشان ساعت ، ماشین و خانه هایی گران قیمت می خرند. این طرز تفکر باعث می شود مردها تنها به دنبال رسیدن به هدف باشند و فقط زن های خوشگل و جوان را شکار کنند.

چرا بعضی مردها فقط زنان زیبا و جذاب می خواهند

شاید برای زن ها عجیب به نظر برسد که مردی فقط به دنبال ظاهر آن ها باشد اما این درست است. بعضی مردها تنها برای نمایش دادن خود به دیگران به دنبال زن های زیبا هستند. آن ها تصور می کنند اگر زنی زیبا در کنارشان باشد موفق تر به نظر می رسند. (نگاه کنید به چرا بعضی افراد خود نمایی می کنند)

چنین مردهایی به جذابیت های ظاهری اهمیت زیادی می دهند و همسران خوذ را معمولا از خانواده های با نفوذ و پر قدرت انتخاب می کنند.

به عبارت دیگر می توان گفت این مردها تنها برای اینکه به چشم دیگران بهتر به نظر برسند به دنبال زن های زیبا هستند و با آن ها ازدواج می کنند.

دلیل اینکه مردان می توانند فقط زنان زیبا را دوست داشته باشند این است که مردها نسبت به زن ها کمتر احساساتی و رمانتیک هستند پس چنین انتخاب هایی را (تنها بر اساس ظاهر) برایشان ساده تر می شود. شاید قابل قبول نباشد اما بیشتر مردها اصلا به مسائل عاطفی و احساسی اهمیت نمی دهند و تنها برای اینکه مانع دعوا بین خود و همسرشان شوند رفتارهای رمانتیک ظاهری و تقلبی از خود نشان خواهند داد.

بیشتر مردها احساسات عاطفی را بی معنی می دانند و وقتی پای زنی در میان باشد فقط به رابطه ی جنسی با او فکر می کنند. این حقایق برای زن ها خیلی ناخوشابند است و به همین دلیل مردها سعی دارند آن ها را پنهان کنند. به همین دلیل است که رمان های عاشقانه هر روز طرفداران بیشتری دارد.

این رمان های عاشقانه چیزی را به زنان می دهد که نمی توانند در زندگی واقعی خود به دست آورند و به همین دلیل تصویری از دنیایی که سریال های عاشقانه برایشان می سازد در ذهن خود نگه می دارند.

آیا می توان با مردی که زیبایی زن برایش اهمیت دارد ازدواج کنیم

ممکن است عجیب به نظر می رسد اما مردانی که به خاطر حفظ هویت خود با زنان زیبا ازدواج می کنند برای اینکه این زنان را در کنار خود نگه دارند به هر قیمتی می جنگند. از دست دادن این زن ها برای این مردان یعنی از دست دادن تصویری که از خود به جا گذاشته اند و به همین دلیل سعی می کنند آن ها در کنار خود حفظ کنند.

مشکل اینجاست که بیشتر زن ها دوست ندارند مردی آن ها را فقط به خاطر ظاهرشان بخواهد و به همین دلیل از مردانی با چنین طرز تفکر دوری می کنند.

هرچقدر مردی بیشتر خودنما باشد بیشتر به دنبال زن های زیبا خواهد بود. اگر مردی به طرز فکر دیگران در مورد خود اهمیت دهد و تلاش کند ظاهر بهتری در مقابل دیگران داشته باشد به احتمال زیاد تنها زنان زیبا را برای ازدواج انتخاب خواهد کرد.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چرا بعضی افراد از نظر ما جذاب هستند

چرا فقط بعضی افراد خاص را دوست داریم

نقش زیبایی چهره در عاشق شدن

اهمیت و نقش والدین در انتخاب همسر

چگونه برای همسرم جذاب باشم

معیارهای جذابیت زنان از نظر مردان

زنان جذاب از نگاه مردان