چرا عاشق پسر های مغرور می شویم

چرا عاشق پسر های مغرور می شویم

قبل از اینکه توضیح دهم چرا پسر مغرور برای بعضی جذاب است باید تاکید کنم منظور از پسر مغرور در این مقاله پسری است که خودشیفته می باشد و ویژگی های این تیپ شخصیتی را در خود نشان می دهد.

در ادامه توضیح خواهیم داد چرا بعضی عاشق پسر مغرور و رفتار وی می شوند و ناخودآگاه علاقه بیشتری به نوع شخصیت خودشیفته نشان می دهند تا جایی که حتی عاشق رفتار پسر مغرور می شوند.

جذابیت پسران مغرور و خودشیفته

بعضی افراد ممکن است با عنوان این مقاله سردرگم شوند. خودشیفته ها معمولا افرادی خودپسند هستند، کمتر با دیگران همدلی می کنند و به نظر می رسد فقط به خودشان اهمیت می دهند.

پس چرا این افراد برای زن ها جذاب هستند؟

آیا هدف همه ی زنان و دخترها تجربه ی یک رابطه ی عاطفی خوب نیست؟

پس چرا وارد رابطه با پسرهایی می شوند که ممکن است برایشان بد باشد؟

پاسخ این است که ذهن زنان و دخترها عجیب و غریب عمل می کند. بر اساس روانشناسی عشق ذهن دخترها به گونه ای طراحی شده است که به دنبال ویژگی های شخصیتی مانند اعتماد به نفس، استقلال و قدرت فردی هستند.

از آنجا که خودشیفته ها این ویژگی های شخصیتی را به شکل اغراق آمیزی از خود نشان می دهند می توانند توجه دخترها را به خود جلب کنند و باعث شوند آن ها عاشق رفتار پسر مغرور شوند که شخصیت خودشیفته دارد.

رد شدن توسط پسران مغرور و خودشیفته

در مقاله ی چرا پسرهای خوب و مهربان برای زن ها جذاب نیستند گفتم معمولا زنان و دخترها عاشق مردانی می شوند که نیازمند نیستند و استقلال دارند.

از آنجا که رفتار پسر مغرور و خودشیفته سرشار از غرور و بی توجهی به دیگران است برای زن ها جذاب به نظر می رسد و آن ها را به چالش می کشد. هرچند پسر مغرور و خودشیفته افرادی بسیار نیازمند هستند و اگر توجهی را که از دیگران انتظار دارند دریافت نکنند احساسات خیلی بدی پیدا می کنند. از سوی دیگر نفوذ و تاثیرگذاری شما روی این افراد و درگیر کردن شان باعث می شود علائم دلتنگی در مردان مغرور را در آن ها مشاهده خواهید کرد.

علاقه به تصویر مغرور و متکبر

ممکن است برای شما عجیب به نظر برسد. هیچ کس یک فرد خودنما و از خود راضی را دوست ندارد درست است؟ نه درست نیست! اگر بخواهید فردی را از لحاظ روانشناختی درک کنید نباید به حرف او گوش دهید باید رفتار او را ببینید.

ممکن است زن ها بگویند از مردهای خودنما و متکبر متنفر هستند اما در عمل ناخودآگاه به چنین مردانی جذب می شوند.

در حقیقت در بسیاری از موارد بین اعتماد به نفس بیش از حد و تکبر مرز باریکی وجود دارد و باعث می شود خانم ها عاشق یک پسر خودشیفته و مغرور شوند. اما در عین حال خانم ها نیز باید بدانند چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشند تا مرد مورد نظر برای به دست آوردن شان تلاش کند.

پیروزی از تغییر تصویر بد

زن ها معمولا تلاش می کنند برای تقویت اعتماد به نفس خود، مردان بد را تغییر دهند.

وقتی یک زن پسری مغرور و خودشیفته را می بیند که خودخواه و خودبین است احساس می کند در معرض یک چالش بزرگ قرار دارد.

در چنین موردی هدف زن، زندگی با مرد بد نیست. بلکه او می خواهد در مسیر عاشق کردن پسرهای مغرور به خودش ثابت کند می تواند مرد بد را تغییر دهد و کاری کند بهتر شود.

شهرت مغرورها و خودشیفته ها

در کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام وقتی فردی طرفداران زیادی دارد و دیگران او را دوست دارند برای ما نیز جذاب تر به نظر می رسند.

ما انسان ها برای اینکه بتوانیم نظری در مورد دیگران داشته باشیم به اطرافیان او نگاه می کنیم. وقتی فردی معروف و مشهور است بهتر از دیگران به نظر می رسد و در نتیجه برای ما جذاب تر است.

از آنجا که ویژگی شخصیتی پسر مغرور و خودشیفته معمولا برای زن ها قابل قبول است، زن ها به این افراد علاقه مند می شوند و باعث معروف و مشهور شدن آن ها خواهند شد. در راستای عاشق کردن پسران نگاه کنید به مقاله ی ۵ الگوی دلبری از پسران برای تسخیر قلب.

پسرهای مغرور یا پسرهای بد 

ویژگی های شخصیتی مانند اعتماد به نفس، مدعی بودن، بی عاطفه بودن و مغرور بودن برای زن ها خیلی قابل قبول است.

ویژگی های شخصیتی خودشیفته ها مانند پسرهای بد به نظر می رسد و در نتیجه آن ها برای زن ها جذاب تر هستند.

در نتیجه خودشیفته ها با رفتار خود زن ها را فریب می دهند تا زن ها تصور کنند آن ها برایشان مردی کامل و عالی هستند.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

ازدواج با فرد خودشیفته

چرا خودشیفته ها جذاب اند

نحوه برخورد با افراد خودشیفته در محل کار

جذب مرد مناسب برای ازدواج

چرا چهره خشمگین جذاب است؟

زنان جذب چه مردانی می شوند