دلیل محبوبیت سریال های ترکیه ای عاشقانه چیست

دلیل محبوبیت سریال های ترکیه ای عاشقانه چیست

چرا سریال های ترکیه ای عاشقانه این اندازه پرطرفدار هستند؟

آیا هرچیزی که پرطرفدار می شود خوب است؟

آیا هرچیزی که پرطرفدار می شود درست است؟

جواب درست بله یا خیر نیست، جواب درست این است: هرچیزی که مردم به آن نیاز دارند پرطرفدار می شود.

تمایلات ناخودآگاه در داستان های افسانه ای

هر چیزی چه خوب و چه بد، چه درست و چه غلط، محبوبیت آن با نیاز مردم تعیین می شود.

داستان های افسانه ای انعکاسی از تمایلات ناخودآگاه مردم هستند.

اگر مردمی از قوانین ظالمانه پادشاهی و بردگی آن ها رنج کشیده باشند افسانه هایی از مبارزان شجاعی که آن ها را نجات داده اند پخش خواهد شد.

به عبارت دیگر همیشه نیاز گسترده ای نسبت به چیزی ممکن است به وجود بیاید و هرچیزی که این نیاز را برطرف کند معروف خواهد شد. (نگاه کنید به نظریه ی نیازهای انسان)

چرا سریال های ترکیه ای عاشقانه پرطرفدار هستند

یکی از بزرگترین اولویت های هر زن رابطه ی عاطفی است.

البته بعضی مردم چنین طرز تفکری ندارند اما بیشتر آن ها معتقدند یک رابطه ی عاطفی خوب یکی از مهم ترین چیزهای زندگی است ولی ممکن است نسبت به موفقیت در آن احساس ناامیدی و شکست تجربه کنند.

برای مثال این موضوع که بیشتر مردها فقط رابطه ی جنسی می خواهند یا  بیشتر مردها احساساتی نیستند و یا این موضوع که پیدا کردن فرد مورد علاقه خیلی سخت است باعث ایجاد احساس ناامیدی می شوند. (نگاه کنید به علت و درمان بی میلی مرد به زن)

حتی زن هایی که از رابطه ی خود راضی و خوشحال هستند بسیاری از جنبه های دیگر رابطه ی موفق خود را نمی پسندند.(نگاه کنید به روانشناسی شکست عشقی)

بعضی زن ها می خواهند با مردهای ثروتمندتری باشند، بعضی زن ها می خواهند طرف مقابلشان ظاهر بهتری داشته باشد و بعضی زن ها نیز می خواهند مردشان از ویژگی های شخصیتی بهتری برخوردار باشد.

این مشکلات همراه با رویاهای از بین رفته و ناامیدی ها در کنار هم نیاز قوی به یک روش فرار از مشکلات به سمت دنیای تصوراتشان را در آن ها ایجاد می کند، دنیایی که همه چیز در آن ممکن است.

به همین دلیل سریال های ترکیه ای عاشقانه پرطرفدار هستند. این شانس دومی است که زن ها برای پیدا کردن مرد رویاهایشان به خود می دهند.

اگر همه ی زن ها از رابطه ی عاطفی خود خوشحال و راضی باشند سریال های عاشقانه به سختی طرفدار پیدا می کنند.

تصویر ایده آل عشق

عامل قدرتمند دیگر در مشهور و پرطرفدار شدن سریال های ترکیه ای عاشقانه این است که عموما مردم ترجیح می دهند یک دروغ شیرین بشنوند تا یک حقیقت تلخ.

سریال های عاشقانه، ترانه ها و فیلم های رمانتیک نقش مهمی در به تصویر کشیدن یک رابطه ی عاشقانه ی بی عیب و نقص ایفا می کنند.

این تصاویر غیر منطقی از روابط عاشقانه ناامیدی زنان را بیشتر می کند و باعث می شود چرخه ی ناامیدی و استفاده از سریال های عاشقانه هیچ وقت پایان نپذیرد.(نگاه کنید به چگونه بنیان خانواده را محکم کنیم)

تصویر غیر منطقی القا شده از فیلم ها و سریال های عاشقانه باعث مشکلات زیاد و جدی در برقراری رابطه ی عاطفی می شود.

ممکن است بعضی از سریال های عاشقانه خوب باشند، ممکن است بعضی از آن ها تصویر منطقی از عشق ارائه دهند اما بیشتر این سریال ها چیزی را به مردم، به خصوص زن ها می گویند که می خواهند بشنوند نه چیزی را که حقیقت دارد.

سریال های ترکیه ای عاشقانه یا هر سریال دیگری پرطرفدار هستند زیرا افرادی که آن ها را می بینند (معمولا زن ها) از جهان واقعی ناامید شده اند و نیاز دارند داستان های این سریال ها را باور داشته باشند.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست. در حقیقت مرجعی است که هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید ارائه کرده است تا به راحتی متوجه شوید و این اطلاعات را به کار بگیرید. سایت نوی بینش بزرگترین منبع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم؟ توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

فعالیت هایی که باعث افزایش محبت بین زن و شوهر می شود

چگونه برای همسرم جذاب باشم

روش های فوق العاده برای بازگشت عشق و علاقه به زندگی مشترک

چگونه عشق شوهرم باشم

تداوم عشق بعد از ازدواج

بهبود روابط عاشقانه بین زن و مرد

روش های افزایش عشق در رابطه ی عاشقانه

چگونه رابطه ی صمیمی داشته باشیم

چگونه خیانت نکنیم

متن شکست عشقی و جدایی

چرا عشق در مردان از بین می رود