چه کنیم طرف مقابل برای شروع دوباره رابطه پیش قدم شود

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم؟ّ

چگونه رابطه از دست رفته را برگردانیم؟

آیا می شود راهی پیدا کرد که طرف مقابل برای شروع دوباره رابطه پیش قدم شود؟

پرسش های فوق معروف ترین سوالاتی است که پس از اتمام رابطه با آن مواجه می شویم.

در این مطلب می خواهم در مورد این موضوع صحبت کنیم که چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم.

منظورم از رابطه تمام شده، رابطه ای است که با قصد ازدواج شروع شده باشد اما بر خلاف میل شما با شکست مواجه شده است و اکنون قصد دارید دوباره برای ازدواج با فردی که اکنون از شما دور شده است اقدام کنید.

همچنین منظور افرادی هستند که قبلا ازدواج کرده اند و اکنون با شکست هایی در رابطه عاطفی خود مواجه شده اند. در نتیجه قصد دارند برای جلوگیری از طلاق عاطفی یا جدایی اقدام به ترمیم رابطه تمام شده خود کنند. در این مقاله یاد خواهیم گرفت نه تنها رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم بلکه کاری کنیم طرف مقابل خود پیش قدم شود.

چه کنیم که تمام کننده رابطه خود پیش قدم شود

وقتی به دنبال پاسخ چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم هستیم، به این نتیجه می رسیم که قطعا وقتی فردی ما را رها می کند، هیچ چیز به اندازه پیشمان شدن وی و اینکه و خود برای شروع دوباره رابطه پیش قدم شود لذت بخش نیست.

اما آیا اقداماتی وجود دارد که از سوی ما به چنین رویدادی کمک کند؟

بسیاری افراد پس رابطه تمام شده خود تصور می کنند هرکاری می توانستند برای شروع دوباره رابطه کرده اند اما وقتی به جزئیات اقدامات آن ها برای شروع مجدد رابطه نگاه می کنیم متوجه می شویم همه اقدامات آن ها همان اشتباهاتی است که برای بازگرداندن عشق از دست رفته نباید مرتکب شد.

پس اولین اقدامی که به شما کمک می کند رابطه از دست رفته خود را دوباره شروع کنید آن هم به پیشنهاد طرف مقابل که خود رابطه را تمام کرده است، پرهیز از اشتباهات پس از جدایی می باشد ( نگاه کنید به اشتباهات و اقدامات صحیح بعد از جدایی – بعد از کات کردن چه باید کردا)

۵ تکنیک برای شروع دوباره رابطه تمام شده

اقدامات و شیوه های غیر مستقیمی که به شما کمک می کند کاری کنید طرف مقابل خود پیش قدم شود را نمی شود در چند جمله خلاصه کرد. بیشتر این تکنیک ها، روش های نفوذ به ضمیر ناخوداگاه از راه دور است که من در مقاله قبلی خود با نام قانون جذب عشق از راه دور با تکنیک های NLP  به آن ها اشاره کردم.

با اجرای این تکنیک ها شما می توانید نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه خود را برای جذب شخص مورد نظر فعال کنید و سپس بدون اینکه طرف مقابل متوجه شود اقدامی از سوی شما صورت گرفته او را به ارائه پیشنهاد دوباره برای شروع رابطه تمام شده ترغیب کنید. همه این اقدامات برای آن است که به بهترین نتیجه ممکن برای پرسش چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم دست پیدا کنید.

به همین دلیل است که نه تنها باید ساختار ضمیر ناخودآگاه و نیازهای آن را بیشتر بشناسید بلکه نیاز است با روش عاشق کردن دیگران به صورت غیر مستقیم نیز آشنا شوید.

اینکه اقدامات زیر چگونه می تواند به ما در شروع دوباره رابطه تمام شده کمک کند و کاری کند طرف مقابل بدون اقدام مستقیم ما خود پیشنهاد بدهد با بازگشت به رابطه، توضیحات بسیاری دارد. همچنین باید بدانید اقدامات شما فقط خلاصه به موارد زیر نمی شود اما به هر حال به بخش کوچکی از این تکنیک ها اشاره کرده ایم که بیشتر با روش های نوین بینش و تکنیک های شاهین زند در حوزه روابط عاطفی و بهبود آن آشنا شوید.

  1. به طور کامل بهبودی خود را به دست آوریدبهترین انتقام پس از جدایی و تمام شدن رابطه این است که بهبودی کامل خود را بدست آورید. هرچقدر بیشتر ضعیف و شکست خورده به نظر برسید دیگران بیشتر از شما فاصله می گیرند. به عبارت دیگر برای برگرداندن رابطه از دست رفته نیاز به آماده سازی و افزایش جذابیت های خود دارید.
  2. هرچیز غیر قابل دسترسی با ارزش تر به نظر می رسد: ، یکی از اصول شروع کردن رابطه تمام شده این است که بدانید هرچیز دست نیافتنی بیشتر از حد واقعی خود با ارزش به نظر می رسد. وقتی دیگر در کنار عشق از دست رفته خود نباشید او نیز احساس متفاوتی نسبت به شما خواهید داشت و تصور می کند جذاب تر شده اید ( نگاه کنید به چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم).
  3. توقف ارسال سیگنال منفی: برای پاسخ به پرسش چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم باید بفهمیم چگونه از ارسال سیگنال منفی جلوگیری کنیم. حتی قطع ارسال سیگنال منفی به تنهایی نیز می تواند تا حدودی در افزایش نیروی جذب در شما موثر باشد.
  4. با افراد دیگر در ارتباط باشید: معمولا زن ها بعد از جدایی با رفتار و ظاهر بهتری حاضر می شوند و روابط اجتماعی خود را توسعه می دهند. هر چقدر بیشتر با دیگران در ارتباط باشید احتمال شروع دوباره رابطه تمام شده تان بیشتر می شود ( نگاه کنید به نظریه تایید اجتماعی).
  5. پشیمانی باعث می شود هرچیزی بهتر به نظر برسد:  ایجاد دلتنگی در مردان پس از جدایی یا ایجاد پشیمانی باعث می شود رابطه تمام شده در چشم عشقمان بهتر از قبل نشان داده شود. وقتی پس از جدایی برخورد مناسبی داشته باشید و از اشتباهات رایج برای بازگرداندن عشق از دست رفته پرهیزکنید باعث ایجاد احساس پشیمانی در طرف مقابل می شوید و این یعنی ارزش ما برای وی بیشتر خواهد شد.
  6. نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه را فعال کنید: بیش از ۹۰ درصد از اقدامات ما بر اساس برنامه های قبلی، توسط ضمیر ناخودآگاه صورت می گیرد؛ آن هم بدون اینکه خود متوجه شویم. اکنون تصور کنید با برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه به سوی رسیدن به اهداف مورد نظرمان به چه دست آوردهایی خواهیم رسید؛ آن هم بدون اینکه خودمان دقیقا متوجه جزئیات شویم. البته فعال کردن نیروی هدایت پنهان در ناخودآگاه با روش های که در کتاب و فیلم راز آموزش داده شد و توصیه به تصویر سازی و خودفریبی بود فرق دارد. در واقع این روش ها کاملا عملی و قابل اجرا و واقعی است.

قدم اول برای شروع دوباره رابطه تمام شده

اولین و مهم ترین قدم برای رسیدن به پاسخ چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم این است که از عشق سابق خود دوری کنیم. در برگرداندن عشق به رابطه با سیگنال جذب توضیح دادم هرچقدر بیشتر  به بازگشت و ترمیم رابطه به صورت مستقیم  اصرار کنید احتمال برگرداندن رابطه از دست رفته نیز کاهش پیدا می کند.

همانطور که قبلا گفته ام ارسال سیگنال مثبت برای بازگرداندن عشق از راه دور گاهی اوقات تصمیم خردمندانه تری است.

بهترین راه در برگرداندن عشق استفاده از شبکه ۶ مرحله ای جذب است که به شما کمک می کند از راه دور عشق خود را بازگردانید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

نوین بینش یک وبسایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند با تضمین بازگشت وجه برای اولین بار در نوین بینش منتشر شده است. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در پیج اینستاگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

جذب پسر از راه غیر مستقیم

زمان مناسب برای بازگشت به رابطه پس از جدایی

چگونه یک رابطه سرد را گرم کنیم

آشتی بعد از جدایی

برگشتن عشق قدیمی

وقتی عشقت بلاکت میکنه یعنی چی

ایجاد دلتنگی در مردان بعد از جدایی

تست احتمال بازگشت به رابطه 

۱۱ باور غلط که بعد از کات کردن باعث اشتباهات بیشتر می شود