ارتباط با عشق قدیمی به چه معناست

بعضی افراد فکر می کنند ارتباط با عشق قدیمی به این معنا است که وی همچنان به آن ها علاقه دارد اما این فقط یک احتمال است.

در مقاله ی چرا مردها ازدواج نمی کنند توضیح دادم هیچ اقدامی تفسیر مشخص و به خصوصی ندارد و برای درک عملکرد یک فرد باید رفتارهای دیگر و شخصیت او را نیز در نظر بگیرید.

آیا ارتباط با عشق قدیمی به معنا علاقه مندی است

بله ممکن است عشق قدیمی دلتنگ شما شود و تصمیم بگیرد با شما ارتباط داشته باشد اما دلایل دیگری هم برای این رفتار وجود خواهد داشت.

برای مثال ممکن است رویدادی او را به یاد عشق قدیمی اش انداخته باشد و در نتیجه با او ارتباط برقرار کند؛ این بدین معنا نیست که وی همچنان عاشق است.

به هر حال ارتباط با عشق قدیمی می تواند باعث بازگشت به رابطه شود اما اگر آگاهانه و هدفمند صورت نگیره این بازگشت نیز مجدد به جدایی منجر خواهد شد.

ارتباط با عشق قدیمی وقتی دیگر به شما علاقه ندارد

عشق سابق تان ممکن است درحالی که بهبودی خود را کامل به دست آورده است بازهم با شما در ارتباط باشد.

در چنین موردی حتی اگر به طور مداوم او را ببینید هیچ تاثیری روی احساساتش نخواهید داشت.

عشق قدیمی شما به بهبودی کامل رسیده و ارتباط او با شما به این دلیل است که ناخودآگاه می خواهد به خودش یادآوری کند موفق شده بعد از جدایی از شما بهبودی خود را به دست آورد.

در موارد دیگری عشق از دست رفته شما بهبودی خود را به دست آورده اما هنوز با شما در ارتباط است زیرا به شما احترام می گذارد و نمی خواهد شما را فراموش کند.

البته اگر وی بهبودی خود را بدست آورده باشد به ندرت اتفاق می افتد که بخواهد ارتباط با عشق قبلی خود را مثل یک دوست معمولی حفظ کند. (نگاه کنید به دوستی معمولی با عشق سابق)

اگرچه حتی در مواردی که عشق از دست رفته تان بهبود یافته است همچنان می توانیم با تکالیف صحیح عشقمان را برگردانیم.

ارتباط با عشق قدیمی به دلیل انتقام

بعضی مواقع افراد بعد از جدایی رفتار بچه گانه ای از خود نشان می دهند و به روش هایی فکر می کنند که بتوانند به عشق قبلی خود آزار برسانند.

در مقاله ی انتقام عشقی و دلایل آن توضیح دادم انتقام گرفتن از عشق فدیمی تنها نشان دهنده این است که انتقام گیرنده برای عشق قبلی خود اهمیت قائل است.

پس عشق قدیمی شما ممکن است بخواهد احساس بدی داشته باشید و به همین دلیل ارتباطش را با شما حفظ کند.

مثلا با ایجاد احساس حسادت و ارتباط با جنس مخالفت.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد بازگشت به عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به دسته بازگشت به عشق و ازدواج مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

برگشتن عشق قدیمی

دیدن عشق قبلی

وقتی عشقت بلاکت میکنه یعنی چی

دوستی معمولی با عشق سابق

آیا دوستی معمولی مرد و زن امکان پذیر است

چگونه بعد از شکست عشقی به زندگی خود ادامه دهیم