چرا چهره خشمگین جذاب است

چرا چهره ی خشمگین جذاب است

منظور از چهره جذاب مردانه چیست؟

چگونه چهره جذاب مردانه داشته باشیم؟

آیا از نظر خانم ها چهره خشمگین، جذاب است؟

شاید به نظر بعضی افراد عنوان این مطلب (چرا چهره خشمگین جذاب است) کمی گیچ کننده باشد. با وجود اینکه همیشه توصیه به خندیدن می شود پس چگونه یک چهره ی عصبانی می تواند در جذابیت ما کمک کند.

این موضوع مرتبط با نوع نگرش زنان است. زنان به گونه ای خلق شده اند که به مردانی با جذبه، قدرتمند و مقتدر علاقه مند شوند. در ادامه متوجه می شوید چگونه یک صورت خشمگین می تواند چنین پیام هایی را انتقال دهدو از چهره های جذاب مردانه به شمار رود.

چرا چهره خشمگین جذاب است؟

۵ دلیل که نشان می دهد صورت خشمگین، مردان را جذاب تر می کند.

  • چهره ی خشمگین، مردان را قوی تر نشان می دهد:

در کتاب “چگونه دیگران را عاشق خود کنیم” گفته ام که چگونه مطالعات جدید نشان می دهد چهره ی خشمگین نشان دهنده ی قدرت است. همانطور که می دانید چهره خشمگین زمانی ایجاد می شود که شخصی نیاز به دفاع از خود پیدا می کند و به همین دلیل است که چهره ی خشمگین نشان دهنده ی قدرت و شجاعت است. درواقع مرد جذاب از دید زنان دارای چهره جذاب خشن می باشد.

  • چهره ی خشمگین، مردان را مقتدر نشان می دهد:

انسان هایی که همیشه لبخند بر لب دارند ممکن است به نظر جالب و مهربان بیایند اما وقتی در مورد اقتدار صحبت می شود، یک چهره ی خشمگین تنها حالتی است که می تواند این پیام را منتقل کند. از آنجایی که زنان از لحاظ زیستی به مردان مقتدر علاقه دارند، یک چهره ی جدی و عصبانی می تواند در دسته چهره های جذاب مردانه به شمار رود و بیشتر زنان را به خود جذب کند.

  • چهره ی خشمگین، مردان را شجاع تر نشان می دهد:

افرادی که به اندازه ی کافی شجاع نیستند تا از خود دفاع کنند معمولا خشم خود را پنهان کرده و اجازه نمی دهند فوران کند. اگر شخصی چهره ی خشمگین خود را نشان دهد، نشانه ی واضحی است که می گوید قصد مبارزه دارد و از کسی نمی ترسد.

  • چهره ی خشمگین، مردان را بیشتر شبیه پسران بد می کند:

در مورد پسر بد، مقالات بسیاری نوشته ام است و در این مقالات گفته ام که تا چه اندازه زنان به پسران بد جذب می شوند. یک پسر بد بیشتر چهره ای عصبانی و مغرورانه دارد تا چهره ای شاد و خندان.(همچنین نگاه کنید به مقاله چرا عاشق پسرهای مغرور می شویم)

  • چهره ی خشمگین، مردان را بیشتر تهدید آمیز نشان می دهد:

چهره ی خشمگین یک مرد نشان دهنده ی خطرناکی و تهدید آمیز بودن وی است. دو ویژگی که از نظر زنان، خصوصیات ظاهری مردان جذاب می باشد و به همین دلیل چهره خشمگین جذاب است.

اما من، مردان خوب را دوست دارم

تا به اینجای مطلب درمورد علل اینکه چرا چهره خشمگین جذاب است صحبت کردیم اما شاید بعضی زنان بعد از خواندن این مطالعات چنین ادعایی را رد کنند و بگویند که ترجیح می دهند با یک مرد خوب که همیشه مهربان است و می خندد ارتباط داشته باشند تا کسی که عصبانی است؛ اما نکته مهم که باید به یاد داشته باشید این است که وقتی در مورد چیزی که زنان می خواهند حرف می زنیم هرگز نباید به گفته های زنان توجه کنید، بلکه باید به کاری که می کنند دقت کنید.

همه ی زنان می گویند یک مرد خوب را دوست دارند اما بعد مجذوب یک مرد بد با چهره جذاب مردانه می شوند که رفتار بدی با آن ها دارد. این گرایش به دلیل ویژگی زیستی زنان است و حتی اگر زنان این موضوع را رد کنند باز هم وقتی با چنین شخصی رو به رو می شوند ممکن است به وی جذب شوند.

مردان بر خلاف زنان، چهره ی عصبانی را غیر دوستانه می شمارند و احساس خوبی به آن ندارند. توصیه ی من به شما این است که در کنار مردان بسیار بخندید و در کنار زنان خود را مقتدر نشان دهید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

زنان جذاب از نگاه مردان

زنان جذب چه مردانی می شوند

روانشناسی جذابیت چهره

بله، چه چیزی بیش از همه مردان را به زنان جذب می کند

چرا زندگی مجردی گاهی مفید است

چگونه با اعتماد به نفس قدم برداریم

تحلیل شخصیت دیگران

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم