چهره خوانی: خط بین دو لب

چهره خوانی ( شخصیت شناسی): خط بین لب

خط لب در چهره خوانی، یک خط فرضی است که می توانید وقتی دهان فردی بسته است بین دو لب آن را مشاهده کنید. این خط می تواند مستقیم باشد در حالی که نقطه ی انتهایی آن به سمت پایین و یا به سمت بالا است. همچنین می تواند کاملا مستقیم باشد.

  • خط لب مستقیم با انتهای رو به پایین: شخصی که چنین ویژگی دارد بدبین است و همیشه انتظار بدترین ها را دارد. وقتی نظر وی را می شنوید همیشه این ویژگی شخصیت او را نیز در نظر داشته باشید. یکی از فوایدی که چنین شخصی برای شما دارد این است که می تواند همیشه شما را از خطرهای احتمالی که ممکن است برایتان رویی دهد با خبر کند. اگر می خواهید یک پروژه ی جدید را شروع کنید و می خواهید از احتمال ریسک آن با خبر شوید باید از چنین شخصیتی نظر بگیرید زیرا وی می تواند شما را با تک تک خطر های احتمالی که ممکن است با آن مواجه شوید آشنا کند.

Untitled

  • خط لب مسقتیم در حالی که انتهای پایانی آن به سمت بالا است: شخصی که چنین خط لبی در بین دو لب خود دارد یک شخص خوشبین است. این شخص همیشه در انتظار رویدادهای خوب و خوشایند است. اگر در مورد یک ایده ی جدید به او بگویید می تواند شما را به خوبی تشویق کند. نظر وی می تواند برای ایجاد انگیزه بسیار مفید باشد اما به یاد داشته باشید نباید به دلیل خوشبینی بیش از اندازه ی وی گمراه شوید. ممکن است خطرات احتمالی وجود داشته باشد که وی به دلیل خوشبینی خود آنها را نادیده گرفته  و یا در نظر نگرفته است.

Untitled u

  • خط لب مستقیم: متعادل؛ این شخص یک دیدگاه متعادل در مورد اتفاقات آینده دارد. ممکن است وقتی همه چیز خوب پیش می رود خوش بین و وقتی شرایط خوب نباشد بدبین باشد. این شخص می تواند نظری متعادل در مورد پروژه های آینده ی شما بدهد زیرا که از همه ی جزیئات لازم را متوجه می شود.

images

خط لب، چهره خوانی و صحت آن

باید به یاد داشته باشید که بعضی انسان ها بین دو نوع شخصیت قرار می گیرند. مثلا ممکن است شخصی را ملاقات کنید که خط لبی دارد با انتهایی که کمی به سمت پایین است.

هرچه ویژگی ذکر شده ی چهره ی وی برجسته تر باشد، شخصیت آن فرد نزدیک تربه دسته بندی مربوط به آن ویژگی می باشد. شخصی که خط لب مستقیم دارد که کمی به سمت پایین است، احتمال دارد شخصیتش نیز کمی بدبین باشد.

چهره خوانی کل تصویر

وقتی انسان ها در تلاش هستند تا ویژگی های چهره ی دیگران را بخوانند، یکی از بزرگترین مشکلاتی که با آن رو به رو می شوند این است که شخصیت فردی را فقط بر اساس یکی از ویژگی های چهره ی آنان قضاوت می کنند که کاملا اشتباه است.

برای اینکه بهترین استفاده را از دانش چهره خوانی بکنید باید این موضوع را به یاد داشته باشید که همیشه کل تصویر را در نظر بگیرید. به عبارت دیگر همه ی ویژگی های چهره باید در نظر گرفته شود. بعضی ویژگی های چهره می تواند دیگر ویژگی ها را خنثی کند و به همین دلیل است که گاهی اوقات فهمیدن معنی یک ویژگی بدون نگاه کردن به کل چهره می تواند بسیار دشوار باشد.

بعضی مواقع نیز ممکن است دیگر ویژگی های چهره، مفهوم یک ویژگی خاص چهره را تقویت کرده و کمک کند به نتیجه ی بهتری در شناخت شخصیت دیگران برسید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست که وقت شما را تلف کند بلکه مرجعی است که بر اساس تحقیقات و علوم روانشناسی بوده و به زبانی ساده بیان شده است تا بتوانید به راحتی متوجه شوید و از آنها استفاده کنید. مطالب سایت نوین بینش این امکان را فراهم می کند که دید جدیدی به زندگی بدست آورید و با دنیایی علمی و نوین آشنا شوید.کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم(نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری) پس از ترجمه از زبان انگلیسی در سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب با تضمین بازگشت وجه ارائه می شود و بدون شکل شانس شما را برای عاشق کردن دیگران افزایش می دهد.

می خواهید بیشتر بدانید؟

صحفه ی اول: اموزش همه ی ویژگی های چهره

شناخت شخصیت دیگران از طریق زبان بدن

نظریه های شخصیت و انواع مختلف آن

چگونه خود و دیگران را بشناسیم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق خود کنم

چگونه با علم شخصیت شناسی دیگران را عاشق خود کنیم

معرفی کتاب

1555 - Copy