سیگنال های ترکیبی جذب

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم – سیگنال های ترکیبی جذب

چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم؟

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم؟

آیا واقعا تکنیکی برای تسخیر ذهن دیگران وجود دارد؟

بله پاسخ مثبت است. در مقاله ی قبلی خود به نام چگونه شخصی را جذب کنیم، گفتم که اولین قانون در جذب عشق این است که فکر آن شخص را به خود مشغول کنیم. اگر بتوانیم کاری کنیم دیگران به ما فکر کنند در واقع ضمیر ناخودآگاه آن ها را به سمت خود هدایت کرده ایم و به مرور موفق خواهیم شد ذهن دیگران را تسخیر کنیم. برای اینکار فقط کافی است ذهن دیگران را درگیر خود کنید.

در این مطلب می خواهم در مورد تکنیک سیگنال های ترکیبی جذب صحبت کنم که به شما کمک می کند فکر دیگران را به خود درگیر و ذهن شان را تسخیر خود کنید.

فکر دیگران را درگیر کنید

وقتی فقط یک بار موفق شوید کاری کنید که شخصی به شما فکر کند، حتی برای چند لحظه، پس مطمئن باشید می توانید خیلی بیشتر فکر آن شخص را به خود مشغول کنید. هرچقدر بیشتر فکر فردی مشغول شما شود بیشتر به شما علاقه مند م یشود.

فقط کافی است دلایلی به او بدهید که نشان دهند ارزشمندی و تاثیرگذاری شما است. سپس عاشق کردن وی  کار بسیار آسانی خواهد بود. در ادامه توضیح می دهم که چگونه می توانید کاری کنید که شخصی به شما فکر کند.

قابل پیش بینی نباشید

همه ی ما دوست داریم با قانون جذب عشق آشنا شویم تا دیگران عاشقمان باشند و اگر بفهمیم فردی به ما علاقه مند شده است احساس خوبی پیدا می کنیم؛ حتی اگر به آن فرد علاقه ای نداشته باشیم. به دلیل چنین کنجکاوی، انسان ها رفتار دیگران را زیر نظر گرفته و به منظور دست یابی به شناختی بهتر به اطرافیان خود فکر می کنند.

اگر رفتارتان کاملا مشخص و قابل پیش بینی باشد، اصلا باعث کنجکاوی نشده و فکر دیگران را مشغول نمی کند ولی اگر رفتارتان عجیب و مبهم باشد به شکلی که به راحتی نتوان آن را توضیح داد، فکر دیگران مشغول می شود. درگیر کردن فکر دیگران با سیگنال های جذب یکی از قوی ترین تکنیک ها در تسخیر ذهن دیگران است.

تبدیل به یک معما بشوید

برای اینکه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم و ذهن شان را تسخیر کنید باید سیگنال های ترکیبی ارسال کنید که کاملا غیر قابل پیش بینی باشند؛ سپس اجازه دهید قدرت تخیلشان جواب را پیدا کند.

یک روز به این موضوع اشاره کنید که چقدر به هم کلام شدن با وی علاقه مند هستید و روز دیگر سعی کنید از برقرار کردن ارتباط با او خودداری کنید.

من، شاهین زند در مقالات اختصاصی خود بارها تاکید کرده ام که ایجاد احساس کنجکاوی قوی ترین تکنیک برای وابسته کردن یا به اصطلاح تسخیر ذهن دیگران است.

برای مشغول کردن فکر دیگران باید به شکلی این سیگنال های ترکیبی ارسال شود که باعث شود در ذهن طرف مقابل تبدیل به یک معما شوید. یعنی این پرسش ها در ذهن وی ایجاد شود:

آیا آن شخص به من علاقه دارد؟

اگر واقعا علاقه دارد پس چرا گاهی از من دوری می کند؟

چنین سوالاتی فکر شخص مورد نظر شما را بیشتر مشغول می کند و حتی ممکن است در مورد شما با دوستانش سخن بگوید تا بتواند توضیحی برای رفتارتان پیدا کند.

سیگنال های ترکیبی برای مشغول کردن فکر دیگران

بیشتر پسرها ودخترها وقتی عاشق می شوند، سیگنال های ترکیبی ارسال می کنند. آن ها هر روز سعی می کنند به شخص مورد نظرشان نزدیک شوند و زمانی که پاسخ خوبی دریافت نکردند دیگر سیگنال های قدرتمندی ارسال نمی کنند.

ارسال چنین سیگنال هایی باعث جذب نمی شود. مشکل این رویکرد این است که چنین روشی وقتی می خواهید کاری کنید شخصی به شما فکر کند دقیقا جواب عکس می دهد.

روش صحیح این است که باید هر فرصتی را برای نزدیک شدن به شخص مورد نظرتان غنیمت بشمارید و تا وقتی به شما کاملا علاقه مند نشده است ناامید نشوید زیرا در غیر این صورت، احساسی نسبت به شما پیدا نمی کند و حتی از یاد خواهید رفت.

تا کنون توجه کرده اید که چگونه شرکت های بزرگ همیشه در حال بمباران تبلیغاتی هستند؟ هدف آنان این است که ذهن شما را همیشه درگیر خود نگاه دارند.

اکنون به محض اینکه شخص مورد نظرتان به شما عادت کرد یا جذب شد یا احساسی خوبی در او نمایان شد، ناپدید شوید یا ارسال سیگنال های جذب را (که نشان دهنده ی عشق شما است) متوقف کنید. این کار باعث می شود به این موضوع بیندیشد که چرا اینگونه رفتار می کنید.

سخن آخر

درپایان به یاد داشته باشید از دسترس خارج شدن، قبل از جلب توجه شخص موردنظرتان، قطعا باعث می شود که فراموش شوید اما در دسترس نبودن بعد از اینکه ذهنش را به خود مشغول کردید می تواند باعث شود که بیشتر و بیشتر نسبت به شما وسواس فکری پیدا کند.

بر اساس علم برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن خواهد شد. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما نیز خواهد شد.

البته داستان برای افرادی که قصد جذب کردن یا عاشق کردن مجدد فردی را دارند متفاوت است؛ به خصوص اگر بعد از جدایی، طلاق یا سرد شدن بخواهند مجدد عشق را به رابطه بازگردانند.

دور شدن و قطع موقت رابطه برای این افراد مفید است و به دلیل اینکه قبلا احساس دوست داشتن در طرف مقابل وجود داشته است فراموش نمی شوند اما اگر اقدامات درست را انجام ندهند احساسات مرتبط با آن ها کاهش پیدا خواهد کرد (نگاه کنید به ۴ مرحله برای برگرداندن عشق از دست رفته).

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به رابطه و عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد بر اساس روانشناسی جذب

دلایل عاشق شدن انسان ها (بر اساس روانشناسی عشق)

نقش نیاز های روانی در ایجاد احساس عشق

آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند

شناخت شخصیت از طریق ویژگی های چهره (چهره خوانی)

قانون جذب عشق از راه دور

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

بازگشت به رابطه با ارسال سگنال عشق از راه دور

جنون وابستگی چیست

ترمیم روابط عاشقانه