http://novinbinesh.com/?p=4254&preview=true

چگونه بفهمیم دختر یا پسری عاشق ما شده است

به راحتی می توانید متوجه عشق دیگران نسبت به خود شوید

چگونه متوجه عشق دیگران شویم؟

چگونه عشق را در دختران ببینیم؟

چگونه بفهمیم پسری عاشق ما شده است؟

احتمالا بارها پیش آمده که این سوال و سوالاتی مشابه آن ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد.

برای من کمتر از ۳۰ دقیقه زمان می برد تا در اولین دیدار متوجه شوم فردی به شخص خاصیی علاقه دارد یا خیر.

پس از خواندن این مقاله تنها با دنبال کردن چندین نشانه می توانید علاقه و دوست داشتن دیگران را نسبت به خودتان تشخیص دهید. پس با من همراه شوید.

به یاد داشته باشید اکتفا کردن به یک یا دو مورد کافی نیست. در واقع هر چقدر نشانه های بیشتری ببینید پس عشق بیشتری در رابطه ی شما وجود دارد و هر چقدر این نشانه ها کمتر باشد پس عشق کمتری در رابطه ی شما وجود دارد.

نشانه های علاقه ی دختر یا پسری به شما:

همسان سازی هویت با طرف مقابل: جملاتی مانند: “میدانی شخصیت تو به شخصیت من بسیار نزدیک است؟” یا حتی همین جمله ی کوچک “منم همینطور”!! یا “منو سارا هر دو از درس فیزیک متنفر هستیم” بهترین مثال هایی هستند که نشان می دهند یک فرد در تلاش است هویت خود را نزدیک به پسر یا دختر مورد علاقه اش نشان دهد. معمولا وقتی دختر یا پسری عاشق شخص خاصی می شود سعی می کند هویت خودش را همسان با طرف مقابلش نشان دهد و این مسئله با توجه به جملاتی که استفاده می کند قابل تشخیص است.(نگاه کنید به آیا شباهت ها همدیگر را جذب می کنند)

این نشانه از راه دیگری نیز می تواند به کار گرفته شود. وقتی همسان سازی هویت شکل می گیرد ضمیر ناخودآگاه او شروع به فکر کردن در مورد شما می کند و ممکن است شما را به عنوان یک شریک زندگی ببیند و عاشق شما شود. قبلا اشاره کردم که بیشتر مردم عاشق کسانی می شوند که به طور مداوم نزدیک و در دسترس آن ها باشند. بنابراین اگر به سمت کسی رفته و سعی کنید هویت خودتان را شبیه به او نشان دهید، ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل او را متقاعد می کند که شما برای بودن در کنار او به عنوان شریک زندگی مناسب هستید و در نتیجه عاشق شما می شود.

به ابروها توجه کنید: در زبان بدن لمس کردن ابروها نشانه ی این است که شما از چیزی خوشتان آمده است. اگر فردی هربار که با شخص خاصی رو به رو می شود این حرکت را انجام دهد مطمئن باشید که به او علاقه مند است. این حرکت در پسر ها شایع تر است. خانم ها در این شرایط بیشتر موهای خود را مرتبط می کنند

بهانه تراشی برای صحبت درباره ی یک شخص خاص: یکی از نشانه های عاشق شدن و علاقه مندی صحبت کردن مشتاقانه در مورد فرد خاصی است. در چنین مواردی وی سعی می کند به هر بهانه ای به اسم فرد مورد علاقه اش در مقابل دیگران اشاره کند. مثلا : “من فکر می کنم سارا دختر عجیبی است.” یا گفتن جملاتی از این قبیل می توانند آغازگر صحبت درباره ی آن شخص باشند. در نتیجه بیان چنین جملاتی نشان می دهند که فرد گوینده مشتاق است درباره ی شخص خاصی صحبت کند و این نشانه ی علاقه ی او به شخص مورد بحث می باشد.

مرتب کردن موها: مرتب کردن و دست کشیدن روی موها در زبان بدن در دختران نشانه ی علاقه ی آن ها نسبت به چیزی یا شخصی می باشد. هنگامی که یک دختر موهایش را با یک دست به عقب می برد تا گوش هایش نمایان شود به این معنی است که نسبت به فردی که با او صحبت می کند کنجکاو و علاقه مند است. اگر هنگام صحبت با شخص خاصی این حرکت را به طور مداوم تکرار کند به این معنی است که او به شدت از طرف مقابل خوشش آمده یا به عبارتی عاشق او شده است.

اضطراب هنگام رو به رو شدن بایک شخص خاص: بسیاری از مردم نسبت به احساسات خود به کسانی که دوستشان دارند به خصوص در ملاقات اول محافظه کار هستند. وقتی متوجه شدید فردی هنگام رو به رو شدن با شما مصطرب است پس بدانید فرد مورد نظر از شما خوشش آمده است.

نظر دادن: “من فکر می کنم لباس قرمز بسیار به شما می آید” . این جمله یک مثال عالی برای نشان دادن علاقه ی یک دختر به یک پسر است. اگر دختری به یک پسر جذب شده باشد به هیچ عنوان نمی تواند نسبت به گفتن جملاتی درباره ی بهتر شدن ظاهر او مقاومت کند حتی اگر هیچ دلیلی برای صحبت کردن در این باره وجود نداشته باشد. اگر با دختر یا پسری مواجه شدید که در مورد زیبایی شما نظر می دهد پس با یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن مواجه شده اید.

فعالیت بیش از حد: آیا تاکنون متوجه رفتارتان بعد از ملاقات با شخص مورد علاقه خود شده اید؟ اگر ملاقات شما به خوبی تمام شود فعالیت شما بیشتر از قبل و فوق العاده خواهد شد. این فعالیت بیش از حد می تواند نشانه ی بسیار خوبی باشد برای نشان دادن این موضوع که آیا فردی عاشق شده است یا خیر.  از طریق شبکات اجتماعی و یا دوستان مشترک می توانید متوجه ی این موضوع شوید که آیا فعالیت های مرد یا زن مورد علاقه ی بیشتر شده است یا خیر.

نوشته شاهین زند- محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ بلکه بزرگترین مرجع روانشنایس عشق در بین سایت های فارسی زبان است که به صورت خلاصه، مختصر و مفید مهارت های کاردبری را به شما می آموزد. کتابِ مدار جذب و ازواج نوشته ی شاهین زند توسط نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و به شما کمک می کند رابطه خود را به ازدواج تبدیل کنید در حالی که در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای مشاهده کلیپ های آموزشی  در صفجه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

.

می خواهید بیشتر بدانید؟

لیست کلمات عاشقانه و روش صحیح ابراز آن

تفاوت عشق با سوء استفاده ی عاطفی

چگونه می توانیم شخصیت دیگران را تحلیل کنیم

اهمیت ابراز عشق

آیا عشق در نگاه اول واقعیت دارد