زبان بدن در حالت دست دادن

زبان بدن، همه چیز در مورد دست دادن

دست دادن و زبان بدن

آیا می دانید چند لحظه زمان می برد تا فردی از شخصیت شما برداشتی ایجاد کند؟

معمولا بین 5 تا 10 دقیقه طول می کشد تا فردی از شما برداشتی پیدا کند. مطمئن هستم اکنون به این موضوع فکر می کنید که چگونه در این مدت زمان کوتاه می توانید یک برداشت مثبت از خود ایجاد کنید.

درحقیقت، رفتارهای بسیاری در این زمان انجام می شود که می تواند تحت کنترل ما قرار بگیرد و همانطور که تا حالا احتمالا حدس زده اید یکی از این رفتارها دست دادن است. حال می خواهیم بدانیم نحوه دست دادن در زبان بدن از چه جایگاهی برخوردار است.

من از تو قوی تر هستم

فکر می کنید چرا وقتی یک فیلم وحشتناک نگاه می کنید احساس ترس و وحشت پیدا می کنید با وجود اینکه می دانید در خانه هستید و جای تان امن است؟ دلیل آن ساده است، زیرا عملکرد ضمیر ناخودآگاه در چنین شرایطی بر اساس قوانین ابتدایی و بدوی است. در نتیجه ممکن است به غلط تفسیر کند که یک محرک خارجی به عنوان تهدید وجود دارد حتی اگر در حقیقت هیچ خطری وجود نداشته باشد.

اکنون اجازه دهید بازگردیم به زبان بدن در دست دادن، وقتی دست فرد دیگری را محکم می فشارید در طی این زمان ضمیر ناخودآگاه وی تصور می کند از وی قوی تر و با اعتماد به نفس تر هستید!!

پس با اطمینان از این موضوع که محکم دست می دهید، بدون اینکه زحمت زیادی به خود بدهید، توانسته اید یک برداشت خوب به عنوان فردی با اعتماد به نفس از خود به جا بگذارید. فراموش نکنید دست دادن شل نشانه ای از بی میلی یا عدم اعتماد به نفس فرد می باشد.

از دستورات من پیروی کن

آیا تاکنون به نحوه دست دادن در زبان بدن توجه کرده اید که چگونه بعضی افراد هنگام دست دادن با دوستان شان کف دست خود را افقی نگه می دارند به جای اینکه عمودی بگیرید.

در این شرایط دو حالت وجود دارد

  1. حالت اول وقتی است که کف دست رو به زمین باشد
  2. حالت دوم وقتی است که کف دست رو به آسمان باشد

طبق تحلیل زبان بدن حالت اول نشان می دهد طرف مقابل، تمایل دارد به اوضاع تسلط داشته باشد و حالت دوم نشان دهنده ی این است که طرف مقابل در وضعیت تسلیم قرار دارد. فردی که هنگام دست دادن، کف دستش رو به زمین باشد معمولا همیشه همین رفتار را انجام می دهد زیرا تمایل ضمیر ناخودآگاه وی این است که طرف مقابل را در حالت تسلیم و فرمانبرداری نگه دارد. از سوی دیگر قرار دادن کف دست رو به آسمان نشان می دهد این فرد در وضعیت تسلیم و فرمانبرداری قرار دارد.

اگر شخصی قصد تسلط بر من را داشت چه عکس العملی نشان دهم؟

چه می شود اگر فردی که با شما دست داده است تلاش کند کف دست خود را رو به زمین قرار بدهد؟

خیلی راحت دست وی را محکم گرفته و مجدد به حالت عمودی بازگردانید. با این کار به صورت غیر مسقتیم یک پیام برای ضمیر ناخودآگاه وی ارسال می کنید که می گوید: ” متاسفم، من جزء افرادی نیستم که بتوانید او را کنترل کنید”

در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توضیح داده ام چگونه حرکت ساده ای مثل محکم دست دادن می تواند باعث شود به نظر جذاب تر باشید و شانس اینکه دیگران به شما علاقه مند شوند را افزایش دهید. مطمئن شوید دیگر حرکات زبان بدن علاوه بر نحوه دست دادن را نیز یاد گرفته اید تا موفق شوید بهترین برداشت ممکن را از خود به جا بگذارید.

یادگرفتن زبان بدن می تواند باعث رشد بیشتر مهارت های ارتباطی شما شود. سایت نوین بینش تنها وبسایت در بین وبسایت های فارسی زبان است که مجموعه ی کامل حرکات زبان بدن را با جزئیات لازم توضیح داده است. مطمئن شوید بخش زبان بدن را حتما مطالعه می کنید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت  نوین بینش به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوی بینش بزرگترین منبع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی برای کتاب را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

صفحه ی اول توضیح کامل همه ی حرکات در زبان بدن

بله، چگونه با تحریک تخیلات ذهنی دیگران یک برداشت مثبت از خود ایجاد کنیم

چگونه خود را آنطور که می خواهم نشان دهم

شناخت شخصیت از طریق اندازه ی کف دست

چگونه با اعتماد به نفس قدم برداریم

چگونه با علم شخصیت شناسی دیگران را عاشق خود کنیم

اصول متقاعد سازی دیگران چیست

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy