قوانین و مقررات

همیشه به یاد داشته باشید اولین نکته هنگام استفاده از خدمات هر وبسایتی، بررسی قوانین و مقررات آن وبسایت است. در صورتی که قوانین و مقرراتی وجود نداشته باشید یا بسیار اندک و جزئی باشد بدون اشاره به جزئیات ارائه خدمات، یعنی به احتمال زیاد با افراد صادقی در ارتباط نیستید و استفاده از آن خدمات قانونی و قابل اطمینان نیست.

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات انتشارات نوین بینش 

هر گونه برقراری ارتباط با نوین بینش به معنای موافقت با قوانین و مقررات نوین بینش است و نوین بینش نیز متعهد می شود در اولین پیام به کاربران یادآوری کند ارتباط با نوین بینش به معنای مواقت با قوانین و مقررات وبسایت نوین بینش است و همچنین آدرس این وبسایت را نیز ارائه کند زیرا همه خدمات نوین بینش زیر نظر وبسایت نوین بینش و براساس قوانین مندرج در آن است و شامل خدمات نشر کتاب و محتوای تکمیلی مرتبط با نیاز و درخواست کاربر می شود و هیچگونه خدمات درمانی یا دارویی ارائه نمی دهد.

خواهشمند است ۳۰ دقیقه پیش از ارتباط با نوین بینش، تهیه کتاب ها یا استفاده از خدمات، قوانین و مقررات مندرج در این صفحه را با دقت مطالعه کنید. در صورتی که بدلیل عدم مطالعه قوانین و مقررات سایت با نوین بینش ارتباط برقرار کنید نوین بینش هیچ مسئولیت در قبال عدم آگاهی شما نسبت به قوانین مندرج در این صفحه نمی پذیرد.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های انتشارات نوین بینش منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

معرفی کاربر و نوین بینش

لازم به ذکر است همه تعهدات اعضای نوین بینش که شامل کارشناسان، پشتیبانان، مدیریت نوین بینش نسبت به کاربران و همچنین تعهد کاربران نسبت به نوین بینش چه قبل از پرداخت هزینه ( برقراری ارتباط اولیه) و چه پس از پرداخت هزینه به حساب مدیریت نوین بینش در این صفحه گرداوری شده است.

  • مرکز نشر دیجیتال نوین بینش:  منظور از نوین بینش در این قوانین و مقررات مرکز نشر دیجیتال نوین بینش است که از طریق دامنه novinbinesh.com مطالب و مقالات خود را منتشر می کند و کتاب های خود را نیز به صورت محصول و کالای قابل دانلود پس از دریافت وجه در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین امکان برقراری ارتباط را نیز جهت معرفی مطالب، مقالات و محتوای نوین بینش توسط اعضای تیم نوین بینش به کاربران فراهم می کند. خدمات نوین بینش برای اولین و به صورت کاملا منحصر به فردی خدمات نشر و ارائه محتوای اختصاصی را ارائه می کند.
  • موضوع نشر دیجیتال نوین بینش: تمرکز نشر دیجیتال نوین بینش بر کتاب ها، مقالات و محتوای آموزشی در حوزه بهبود رابطه عاطفی، شروع رابطه عاطفی، جذب و ازدواج، موفقیت در کسب و کار و پیشرفت مالی است که به صورت دیجیتال و برخط (آنلاین) ارائه می شود و بر اساس منابع و مقالات علمی، بین المللی و پژوهشی است. هدف از ارائه این خدمات تحکیم بنیان خانواده و تشویق به ایجاد روابط پایدار، موفقیت در ازدواج، پیشرفت اقتصادی و توسعه مالی است.
  • شماره تماس نوین بینش: 09306135008
  • شماره تماس های نوین بینش: هر گونه شماره ای که از طریق شماره فوق به کاربران ارائه شود
  • آدرس جیمیل نوین بینش: novinbinesh@gmail.com
  • پشتیبانی نوین بینش: پشتیبانی نوین بینش شامل اعضایی از تیم نوین بینش است که به کاربران ویژه خدمات پس از فروش ارائه می دهد و شامل محتوای تکمیلی اختصاصی به صورت صوتی و یا نوشتاری است که زیر نظر مدیر نوین بینش است.
  • مدیریت نوین بینش: مدیریت نوین بینش بر عهده شاهین لشنی زند می باشد که همه مجوزهای نوین بینش شامل مجوز نشر دیجیتال، ای نماد و نامه های ثبت کتاب های نوین بینش به نام وی است. شاهین لشنی زند که در وبسایت به عنوان شاهین زند معرفی می شود نویسنده، پژوهشگر و طراح های مدل های ارتباطی در کتاب ها و وبسایت نوین بینش است. وبسایت نوین بینش تنها مرجع برای معرفی و نشر کتاب های شاهین لشنی زند با نام نشر دیجیتال نوین بینش است.
  • کارشناسان نوین بینش: کارشناسان نوین بینش شامل اعضایی از تیم نوین بینش هستند که مسئول معرفی محصولات و خدمات مرتبط با کتاب ها هستند و همچنین کاربران را از تاثیرات کتاب ها با توجه به شرایط کنونی که دارند مطلع می سازند. منظور از تیم نوین بینش نیز همه اعضای نوین بینش شامل مدیریت، کارشناسان و پشتیبان ها است.
  • کاربر ویژه: کاربر ویژه نوین بینش شامل کاربرانی است که مبلغی جهت دریافت کتاب های نوین بینش به حساب شاهین لشنی زند مدیر و موسس نوین بینش پرداخت می کنند که می تواند همراه با خدمات پس از فروش باشد در حالی که رسید خود را از طریق روش های ارتباط با کارشناسان به اطلاع کارشناسان نوین بینش می رساند. معیار تشخیص کاربر ویژ که هزینه پرداخت کرده است اولین شماره تماس یا آدرس جیمیلی است که از طریق آن رسید پرداخت ارسال شده باشد.
  • کاربر معمولی: کاربر معمولی کاربری است که مطالب وبسایت نوین بینش را مطالعه می کنند و  ممکن است بدون پرداخت هیچ مبلغی به صورت رایگان با تیم نوینش در ارتباط باشند در حالی که در آینده نیز هیچ مبلغی پرداخت نکنند.
  • کتاب های نوین بینش: کتاب های نوین بینش شامل کتاب های دیجیتال به صورت پی دی اف بوده که همراه با خدمات پس از فروش ارائه می شود و قیمت آن بیشتر از 900 هزارتومان است تا یک میلیون و پانصد هزار تومان است که بستگی به کتاب دارد.
  • پشتیبانی نوین بینش ( خدمات پس از فروش): پشتیبانی یا خدمات پس از فروش به معنای تولید محتوای اختصاصی با توجه به نیاز، پیشنهاد و  درخواست کاربر ویژه صورت می گیرد با هدف معرفی مهارت ها و اطلاعاتی که به کاربر کمک می کند به هدف خود دست پیدا کند.
  • لیست کتاب های نوین بینش: کتاب های نوین بینش تا این لحظه شامل کتاب بازگشت به عشق و ازدواج – کتاب مدار جذب و ازدواج – کتاب مهارت های زندگی پس از ازدواج است که هر سه تالیف مدیریت نوین بینش بوده و کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم (بر اساس روانشناسی عشق) که ترجمه مدیریت نوین بینش است.

قوانین مربوط به کاربران ویژه و معمولی

  • کاربران متهد می شوند هدف آن ها از مطالعه مطالب نوین بینش یا محتوای دریافت شده توسط اعضای نوین بینش یا کتاب های نوین بینش، رابطه بلند مدت و ازدواج است و از منابع، تکنیک ها، مهارت ها، کتاب ها و محتوای نوین بینش برای سوء استفاده، رابطه غیر شرعی یا اهداف غیر اخلاقی استفاده نکنند.
  • دریافت خدمات، خرید کتاب، ارسال پیام به اعضای تیم نوین بینش از طریق شماره های فوق یا هرگونه ارتباط دیگر با نوین بینش به این معنا است که قبول کرده اید نوین بینش یک وبسایت یا مرکز درمانی نیست و مشاوره آنلاین یا خدمات مراکز مشاوره را ارائه نمی دهد. هرگونه مشاوره حتما باید به صورت حضوری و همراه با مصاحبه بالینی صورت بگیرد زیرا ممکن است به درمان و دارو نیاز باشد که نوین بینش چنین خدماتی ارائه نمی دهد.
  •  مشاور می تواند معانی بسیاری داشته باشد ولی یک معنا در میان آن بسیار روشن تر است و آن نسخه پیچیدن و توصیه های اکید بر اصولی است که توسط دکتر متخصص ارائه می شود در حالی که ضرورت پیروی از آن نیز  مطرح می شود. این درحالی است که خدمات و فعالیت نوین بینش به عنوان یک مرکز نشر دیجیتال کاملا برخلاف خدمات درمانی، پزشکی و مشاوره های مراکز روانشناسی است. هر پاسخی که از طرف تیم نوین بینش دریافت شود و حتی توضیحات موجود در کتاب ها و محتوای وبسایت نوین بینش، بر اساس  محتوای مطالعه محور است و نوین بینش تعیین تکلیف برای دیگران نمی کند و مسئولیت درمان یا مشاوره برای کاربر را ندارد.
  • کاربرد متعهد می شود هیچ درخواستی به منظور دریافت مشاوره یا اقدام درمانی از سوی نوین بینش نداشته باشد و اگر هم پرسشی مطرح کرد با هدف نظر خواهی، کاربر می پذیرد که پاسخ به آن پرسش خارج از وظایف تعریف شده نوین بینش است و نوین بینش مسئولیتی برای پاسخ به آن یا نسبت به محتوای آن پاسخ ندارد و مسئولیت پذیرش یا عدم پذیرش آن با خود کاربر است. همچنین کاربر متعهد می شود اگر پاسخی یا نظری دریافت شود آن پاسخ یا نظر را به عنوان یک پیشنهاد یا نظر سنجی شخصی در نظر بگیرد و نه یک توصیه تخصصی از مراکز درمانی و نظر متخصص های دیگر را نیز از طریق روانشناس های مجرب در مراکز درمانی جویا شود.
  • پاسخ های تیم نوین بینش به کاربران معمولی و ویژه بر اساس محتوای منتشر شده در نوین بینش، کتاب های نوین بینش و منابع علمی است. ارتباط اولیه با تیم نوین بینش یعنی دریافت بخشی، خلاصه ای یا قسمتی از محتوای نوین بینش که ممکن است مطابق نیاز و خواسته کنونی کاربر باشد و در نتیجه این امکان را می دهد که بهتر در مورد صرف هزینه و زمان خود روی کتاب ها یا مطالب نوین بینش تصمیم گیری کند. به همین دلیل نوین بینش قبل از ارائه خدمات و فروش کتاب ها امکان ارتباط با تیم نوین بینش و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کتاب را فراهم کرده است تا کاربران بهتر بتوانند در مورد کاربرد کتاب ها در شرایط کنونی تصمیم گیری کنند. نوین بینش تا کنون بیش از 1000 مقاله منتشر کرده است که به صورت رایگان در اختیار کاربران معمولی نوین بینش قرار می گیرد در حالی که امکان دریافت کتاب های نوین بینش و دریافت خدمات پس از فروش که شامل نشر محتوای اختصاصی است نیز وجود دارد.
  • اعضای نوین بینش مسئول انتخاب ها اهداف، تصمیم گیری ها و ارزیابی علایق کاربران در مسیر زندگی شان نیستند، در این زمینه ها دخالت نمی کنند و مسئولیت آن ها را نمی پذیرند در حالی که نظر خود را نیز به کاربران تحمیل نمی کنند و مدعی ارائه یک نظر تخصصی و پزشکی نیز نیستند. لازم به ذکر است مخالفت نکردن با تصمیمات و انتخاب های کاربران به معنای مورد تایید بودن آن ها نیست و در صورت تایید نکردن نیز به معنای مورد تایید نبودن آن توضیحات نیست بلکه به معنای عدم دخالت در تصمیم ها و انتخاب های کاربران است مگر مواردی که از بدیهیات اخلاقی و شرعی باشد.
  • هدف اصلی نوین بینش این است که تلاش کند با ترجمه، تالیف، گرداوری، پژوهش و تحقیق در مورد منابع و مهارت های بروز و کاربردی، تکنیک ها و مهارت هایی را در کتاب ها، محتوای وبسایت و محتوای اختصاصی به منظور افزایش احتمال رسیدن به نتایج مطلوب در مسیر انتخاب های شرعی و اخلاقی کاربران منتشر کند به صورتی که باعث افزایش رضایت کاربران در  مسائل  عاطفی و حتی کاری و مالی شود. نتایج مطلوبی مثل بهبود یک رابطه عاطفی در شرف جدایی و طلاق یا ارتباطی که با قصد ازدواج آغاز بود ولی در حال جدایی و نابودی است. و یا همچنین در مورد موفقیت در رابطه های پس از ازدواج، موفقیت در راه اندازی کسب و کار و موفقیت در امور مالی.
  • اعضای نوین بینش بر اساس علاقه، نیاز و خواسته کاربران مطالب، محتوا، آگاهی، طرز فکر ها و نظریات تاثیرگذاری را بر اساس منابع نوین بینش ( کتاب ها و مطالب نوین بینش) معرفی می کنند که نه تنها باعث افزایش دانش و آگاهی کاربران می شود بلکه باعث می شود مطالعه کردن و یادگیری برای آن ها جذاب، لذت بخش و شیرین تر باشد. در صورتی که کاربر نسبت به میزان محتوای دریافتی اعتراضی داشته باشد می تواند آن را به ادرس جیمیل نوین بینش ارسال کند و محتوای تکمیلی بیشتری دریافت کند. کاربر متعهد می شود زمان کافی بین 3 روز الی 2 هفته برای آماده شدن محتوای تکمیلی در نظر بگیرد و نوین بینش نیز متعهد به آماده کردن این محتوا بر اساس نیاز کاربر است.
  • این مطالب، منابع و مهارت ها که در یک یا چند کتاب جمع آوری شده اند به کاربران معمولی معرفی می شود و به تاثیرات و اهمیت های آن ها اشاره می شود اما این کتاب ها منابع برای کاربران ویژه ارسال می شود در حالی که در صورت لزوم محتوای اختصاصی نیز برای آن ها مهیا می شود. محتوای اختصاصی در کنار کتاب های نوین بینش ارائه می شود و باعث می شود این امکان فراهم می شود که کاربران به محتوایی دسترسی داشته باشند که مرتبط با هدف آن ها به صورت اختصاصی هم اکنون یا قبلا نوشته شده است و  باعث می شود به توانمندی های لازم برای رسیدن به اهداف خود دست پیدا کنند که نه فقط مرتبط با شرایط کنونی بلکه در مسیر رسیدن به اهداف آینده آن ها نیز موثر باشد. در نتیجه به جای اینکه ماهی داده شود، ماهی گیری هرچند دشوار معرفی می شود در حالی که همزمان اجازه نخواهند داشت انگیزه خود را برای تغییر، تحول، یادگیری و مطالعه از بین ببرند.
  • کاربران متعهد می شوند پرسش های خود را در مورد مهارت ها و تکنیک هایی ارسال کنند که به آن ها برای رسیدن به اهداف خود نیاز دارند یا مرتبط با مهارت هایی باشد که ذر کتاب ها، مقالات و محتوای وبسایت نوین بینش وجود دارد یا اگر نیاز خود را نمی دانند از تیم نوین بینش درخواست کنند مهارت و منابع مرتبط مورد نیاز شان مرتبط با هدف کنونی ( پس از معرفی هدف به تیم نوین بینش ) معرفی شود. نشر دیجیتال نوین بینش مسئولیت پاسخ به پرسش هایی که خارج از حوزه فعالیت نوین بینش ارسال می شود را نمی پذیرد و صحت و درستی آن ها را تایید نمی کند.
  • مدیریت نوین بینش در تلاش است بر اساس آخرین تجربیات، پژوهش ها و مطالعات علمی و معتبر، محتوای کتاب ها و مقالات علمی خود را مدام بروزرسانی نماید و همچنین محتوای جدید و کاربردی بیشتری به رشته تحریر درآورده، ترجمه  و یا تالیف کند که بخشی از آن به صورت رایگان در وبسایت نوین بینش در اختیار کاربران معمولی قرار میگیرد تا شاید نقشی هرچند کوچک در آگاه سازی، توسعه و پیشرفت در حیطه مهارت های ارتباطی، رابطه پایدار و ازدواج و حتی موفقیت مالی و کسب و کار داشته باشد و در نهایت دنیایی زیباتر برای عشق ورزیدن، پیشرفت کردن و عاشق شدن ایجاد کند.
  • برقراری ارتباط با نوین بینش در صورتی که موافق قوانین و مقررات نوین بینش نیستند تخلف محسوب می شود و در صورت مشخص شدن این موضوع نوین بینش

شیوه های ارسال کتاب و خدمات پشتیبانی مخصوص کاربران ویژه

  • هرگونه پرداخت وجه به شاهین لشنی زند – مدیریت نوین بینش – به معنای موافقت کاربر با موارد قوانین و مقررات این صفحه یعنی قوانین و مقررات نوین بینش دات کام  است که شامل توضیحات بندهای قبل بخصوص قوانین مربوط به کاربران ویژه و معمولی است. خدمات اختصاصی نوین بینش که شامل محصلات خدماتی و غیر خدماتی می باشد فقط برای کاربر ویژه ای است که هزینه خود را به شماره کارت شاهین لشنی زند ارسال کرده باشد.
  • محصولات نوین بینش شامل دو نوع محصول خدماتی (پشتیبانی همراه با خدمات پس از فروش) و غیر خدماتی (بدون خدمات پس از فروش) می شود. محصولاتی که قیمت آن کمتر از 900 تا 1/500/000 هزارتومان باشد غیر خدماتی محسوب شده و محصولاتی که قیمت آن بالاتر از مبلغ فوق باشد باشد محصولات خدماتی در نظر گرفته می شود زیرا همراه با خدمات پس از فروش است.
  • محصولات غیر خدماتی شامل یک الی چهار کتاب است که در آن پشتیبانی پس از فروش وجود ندارد و به همین دلیل همراه با تخفیف ارئه می شود که در شرایط خاص صورت میگیرد. این کتاب ها هر یک شامل یک فایل پی دی اف است که قابلیت دانلود دارد. در صورت دریافت محصولات غیر خدماتی هیچ ارتباط یا محتوای تکمیلی در صورت نیاز کاربران ارائه نمی شود. در واقع محصولات غیر خدماتی بدون ارائه خدمات پس از فروش است که شامل نشر محتوای اختصاصی تکمیلی می شود.
  • محصولات خدماتی شامل یک الی چهار کتاب که به صورت فایل پی دی اف است که می توان آن را دانلود کرد و همچنین شامل پشتیبانی کتاب های دانلودی به صورت برخط است که به منظور دریافت محتوای تکمیلی اختصاصی در صورت نیاز کاربر صورت می گیرد.  در صورتی که کاربر نیاز به خدمات پس از فروش ِ پیشتیبانی نداشته باشد به این معنا است که اطلاعات دریافتی کتاب به تنهایی پاسخگوی نیاز کاربر بوذه است و نیازی به خدمات پیشتیبانی و دریافت محتوای تکمیلی پیدا نکرده است هرچند امکان آن برای وی فراهم بوده است.
  • محتوای تکمیلی شامل ارائه پاسخ های آماده کتاب، نشر مطالب و توضیحات بیشتر در قالب پاسخ های تکمیلی کتاب، ارسال محتوای صوتی و متنی تکمیلی، معرفی منابع بیشتر مرتبط با مهارت ها و تکنیک های ازدواج  و ارسال مقالات عملی بیشتر  است که به صورت برخط ( آنلاین) بر اساس درخواست و نیاز کاربران به صورت اختصاصیی و سفارشی  از سوی نشر دیجیتال نوین بینش صورت می گیرد.
  • پشتیبانی برای محصولات خدماتی به عنوان خدمات پس از فروش در نظر گرفته می شود و محدود به ارائه محتوای تکمیلی است. ارتباط آنلاین کاربر با پشتیبان به منظور ارائه اطلاعات در مورد نیازها، خواسته ها و علایق خود است که امکان محتوای تکمیلی اختصاصی مرتبط با آن وجود داشته باشد. محتوای تکمیلی اختصاصی ممکن است بدون ذکر نام، اطلاعات و مشخصات کاربران در اختیار کاربر دیگر قرار می گیرد و امکان نشر آن محتواهای تکمیلی در وبسایت نوین بینش نیز وجود دارد. همچنین ممکن است محتوای تکمیلی مرتبط با نیاز کاربر قبلا برای کاربر دیگری آماده شده باشد. در پایگاه داده های نوین بینش بیش از هزار مطلب و محتوا آماده شده است ک به صورت اختصاصی برای کاربران نوین بینش آماده شده است.
  •  همه خدمات پس از فروش به منظور درک و فهم بهتر از کتاب های نوین بینش صورت می گیرد که ثبت شده اند و مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند. به همین دلیل خدمات پشتیبانی پس از فروش فقط در صورت خریداری کتاب های نوین بینش و پرداخت کامل وجه بدون تخفیف ارائه می شود. نوین بینش متعهد می شود هیچ پیام و درخواستی از کاربران را بی پاسخ نگذارد و در صورتی که امکان پاسخ به یک درخواست یا پیام کاربر نبود دلیل آن را ذکر کند.
  • برای دریافت کتاب های نوین بینش و استفاده از خدمات پس از فروش، پس از پرداخت هزینه باید رسید پرداخت به شماره تماس نوین بینش ( 09306135008)   و یا به ادرس جیمیل نوین بینش ( novinbinesh@gmail.com ) ارسال شود. سپس حداکثر دو روز کاری کتاب دریافت خواهد شد ( معمولا کمتر از 1 ساعت). در صورتی که طی حداقل 2 روز کاری کتاب دیجیتال دریافت نشود، کاربرد باید عدم دریافت کتاب را به آدرس جیمیل نوین بینش ارسال کند ( اگر از ابتدا رسید برای جیمیل ارسال شده باشد پس از 2 روز کاری نیاز به ارسال مجدد جیمیل است زیرا این احتمال وجود دارد که به ادرس جیمیل نرسد) و نوین بینش نیز مجدد 2 روز کاری فرصت دارد که کتاب را ارسال کند در غیر اینصورت متعهد می شود در صورت درخواست کاربر هزینه پرداختی بازگردانده شود مگر زمانی که  قطعی سراسری اینترنت است و دسترسی به اینترنت امکان پذیر نیست که در اینصورت تا زمانی که اینترنت متصل شود کاربر منتظر خواهد بود. اگر پس از 2 روز کاری هیچ پیامی به معنای عدم دریافت کتاب به ادرس جیمل نوین بینش ارسال نشود به این معنا است که کتاب دریافت شده است.
  • در صورت پرداخت کامل هزینه کتاب که همراه با خدمات پس از فروش است به مدت یک هفته پس از پرداخت وجه فرصت شروع خدمات پس از فروش را دارید و چون همزمان با دریافت کتاب اطلاعات ارتباط با پشتیبان نیز برای کاربر ارسال می شود پیام اول باید همراه با پرسش ها و توضیحات برای پشتیبان ارسال شود.
  •  پس از دریافت شماره تماس پشتیبان و ارسال پیام به وی، خدمات پس از فروش آغاز می شود. در صورتی که ارتباط از جانب کاربر آغاز نگردد و یا تاخیر یا اعتراض احتمالی به آدرس جیمیل نوین بینش اطلاع رسانی نشود، پس از گذشت یک هفته برای کاربر غیبت رد می شود و پس از 14 روز دیگر امکان پشتیبانی خدماتی پس از فروش نخواهد بود مگر با پذیرش و تایید پشتیبان های نوین بینش. در صورتی که هیچ پیامی به ادرس جیمیل فوق ارسال نشود.
  • خدمات پس از فروش به معنای حداقل 6 روز ارتباط پشتیبان با کاربر است و طی هر روز حداقل 1 بار پشتیان، آنلاین می شود و پرسش های کاربر را بررسی کرده و در صورت امکان همان زمان محتوای تکمیلی را آماده می کند یا اگر از قبل آماده وجود داشته باشد آن را در اختیار کاربر قرار می دهد یا محتوای روز های قبل را که اکنون آماده شده است ارسال می کند یا محتوای تکمیلی این روز در روزهای بعدی پشتیبانی ارائه می شود. هر روز از 6 روز خدمات پس از فروش همراه با پاسخ های کتاب که بخشی از محتوای تکمیلی است ارسال می شود در حالی که مرتبط با پاسخ کاربر ( کاربر می تواند در صورت تمایل خود پاسخ های خود را برای پشتیبان ارسال کند که در یادگیری کتاب تاثیر دارد) نیز ممکن است محتوای تکمیلی بیشتری ارسال شود. محتوای تکمیلی مرتبط با کتاب و نیاز کاربر به مهارت ها و تکنیک هایی آماده و منتشر می شود که به صورت آنلاین یا برخط از طریق روش های به توافق رسیده از جمله شبکات اجتماعی، پیام رسان ها یا جیمیل ارسال می شود و نوین بینش حق نشر مجدد آن را برای خود محفوظ می داند. این در صورتی است که محصول خدماتی باشد نه زمانی که کتاب به تنهایی خریداری شود و دریافت وجه همراه با تخفیف صورت بگیرد.
  • طی خدمات پس از فروش کاربر می تواند فقط در خواست مهارت های مورد نظر را داشته باشد یا در صورت تمایل هر توضیح یا پرسشی که دارد ارسال کند تا مهارت پیشنهادی معرفی شود اما هیچ الزام و اجبرای به ارائه مشخصات، معرفی کامل خود و یا توضیحات در مورد زندگی فردی نیست و کاربر در صورت تمایل خود می توانید این توضیحات را ارائه دهد. از آنجایی که نوشتن و ارسال پیام می تواند تمرینی باشد برای افزایش خلاقیت و بدست اوردن آرامش درونی، کتاب های نوین بینش از طریق پرسش های انتهای کتاب کاربران را ترغیب به نوشتن و فکر کردن به تکنیک های کتاب می کند که هم بهتر آن ها را بیاموزد، هم به اجرای آن ها فکر کند، هم تمرینی باشد در ارتباط نگارشی ( ارتباط انلاین) و هم تمرینی باشد برای نوشتن و خلاقیت و باعث ارامش درونی شود. سپس در هر روز پشتیبانی، پاسخ صحیح آن پرسش ها ارسال می شود که کاربر بتواند با پاسخ خود مقایسه کند. همچنین در صورتی که پاسخ کاربر نشان دهد کتاب به درستی درک نشده است و یا به محتوای تکمیلی بیشتری نیاز است، پشتیبان آن را آماده می کند و در همان روز یا روزهای آینده از 6 روز ارائه خواهد کرد.
  • ارسال پاسخ ها ممکن است در همان روز یا در روزی که برای ارتباط بعدی مشخص شده است صورت بگیرد و یا حتی روزهای بیشتری به تعویق بیفتد زیرا ممکن است آماده کردن محتوای اختصاصی به زمان بیشتری نیاز داشته باشد که البته در صورت به تعویق افتادن، پشتیبان موظف است آن را اطلاع دهد. در صورتی که کاربر نیز بخواهد می تواند از قبل، روز ارتباط را لغو کرده و به تعویق بیندازد: کاربر حداقل 2 بار می تواند روز پشتیبانی خود را کنسل کند که به جای آن جبرانی برگزار می شود اما باید حداقل 24 ساعت قبل اطلاع دهد.
  • کاربر می تواند به هر میزان پرسش یا توضیحی که دارد ارسال کند اما محتوای اختصاصی که توسط پشتیبان پس از تعیین یا آماده شدن ارسال می شود می تواند مرتبط با چندین پرسش باشد و لزوما برای هر پرسش یک محتوا آماده نمی شود مگر اینکه پاسخ پرسش در محتواهای قبلی یا بعدی وجود نداشته باشد که تشخیص آن نیز با پشتیبانی نوین بینش است اما باید مشخص شود پاسخ ان پرسش در کدام محتوای  ارسال شده است.
  • در صورتی که 4 روز کاری از ارسال پیام  اول یا روز تعیین شده در ارتباط با پشتیبان بگذرد و پاسخ ها دریافت نشود در حالی که 6 روز خدمات پس از فروش به پایان نرسیده، قطعی سراسری اینترنت وجود ندارد و پشتیبان یا کاربر نیز از قبل ارتباط را لغو نکرده است، کاربر باید اعتراض خود را به جیمیل نوین بینش اعلام کند. همچنین در صورتی که اعتراضی نسبت به دریافت پاسخ ها یا محتوای تکمیلی داشته باشد که با قوانین مندرج در این صفحه سازگار نیست می تواند آن را به آدرس جیمیل نوین بینش اطلاع دهد. نوین بینش نیز متعهد است حداکثر طی 2 روز کاری پاسخ کاربر را ارسال کند و پرسش های بی پاسخ را پاسخ دهد و یا مدت زمانی که برای آماده شدن پاسخ ها نیاز است را اعلام کند و اگر قبلا پاسخ داده شده است به محتوای مرتبط اشاره کند.
  • در صورتی که پیامی در محدود های زمانی فوق به آدرس جیمیل نوین بینش ارسال نشود و اعتراضی به دریافت محتوای تکمیلی و خدمات پس از فروش وجود نداشته باشد یعنی کاربر این خدمات را دریافت کرده است و نسبت به خدمات خود رضایت کامل دارد.
  • جیمیلی به عنوان جیمیل صاحب پرداخت مورد قبول و قابل پیگیری است که اولین بار رسید و شماره تماس خود را به آدرس novinbinesh@gmail.com ارسال کند پس کاربر موظف است در حقظ و نگهداری آن دقت کنید و آن را در اختیار دیگران قرار ندهد.
  • کاربر می تواند درخواست کند همه خدمات از طریق جیمیل ارائه شود و اگر چنین درخواستی ارائه نشود بدین معناست که برای دریافت خدمات نوین بینش از طریق روش های دیگری به توافق رسیده است که می تواند شامل شبکه اجتماعی باشد. در نتیجه اگر پس از دریافت خدمات پیام ها یا اکانت کاربر حذف شد نمی تواند به معنای عدم دریافت خدمات باشد. زیرا در صورتی که کاربر خدماتی دریافت نکرده باشد می تواند در محدوده های زمانی مشخص شده که در این قوانین و مقررات به آن اشاره شده، درخواست خود را به آدرس جیمیل ارسال کند و خدمات را دریافت کند زیرا پیام های جیمیل دیگر قابل حذف نیست. البته نوین بینش تصور نمی کند هیچگاه با چنین کاربرانی برخورد کند و این قوانین را فقط برای این نوشته است که کاربر مطمئن شود تحت هر شرایطی خدمات نوین بینش به او ارائه خواهد شد و او نیز حقوقی دارد که می تواند بر اساس آن حقوق، حق خود را مطالبه کند.
  • کاربران ویژه متعهد می شوند اجازه ارائه خدمات بیشتر از چیزی که در این قوانین و مقررات گفته شده را به کارشناسان و پشتیبان های نوین بینش بدهند که می تواند شامل معرفی کتاب، ارسال کتاب و پشتیبانی باشد. زیرا کارشناسان نوین بینش به صورت 24 ساعت و به صورت آنلاین در تلاش است بهترین منابع مطالعاتی و آموزشی را در اختیار کاربران قرار دهد و با کمک به آن ها جهت برطرف کردن نیازهای خود که مرتبط با اهداف کتاب ها است، بتواند گامی موثر در افزایش علم و دانش ارتباطی و عاطفی افراد بردارد. به همین دلیل کارشناسان و پشتیبانی نوین بینش ممکن است خدمات انتشاراتی و پشتیبانی بسیار بیشتر از مواردی که در قوانین و مقررات نوشته شده است ارائه دهند. البته در صورتی که کاربر پیامی ارسال کند و تاکید کند تمایل به دریافت محتوای تکمیلی بیشتر نیست نوین بینش این فرایند را متوقف خواهد کرد.
  • کتاب های نوین بینش – نوشته  و بعضی ترجمه شاهین لشنی زند- می توانند احتمال موفقیت شما را برای رسیدن به اهداف مرتبط با کتاب ها تا ده برابر افزایش دهند و یادگیری تکنیک ها و مهارت هایی را از طریق محتوای موثر و کاربردی به شما وعده بدهند که نه فقط برای اهدافی خاص مرتبط با موضوع کتاب بلکه همیشه می توانند در ارتباطات بین فردی و زندگی، کاربرد داشته باشند اما هرگز نمی توانند رویدادهای آینده را پیشبینی و تضمین قطعی کنند.
  • قوانین و مقررات نوین بینش شرایطی برای بازگشت وجه را فقط برای محصولات خدماتی تعیین کرده است که اگر کاربر به مدت چهل و هشت ساعت پس از پرداخت وجه عدم رضایت از کتاب دریافتی را اعلام کند و قصد استفاده از خدمات پس از فروش را نداشته باشد می تواند به آدرس جیملی نوین بینش پیام ارسال کند درخواست بازگشت وجه خود را همراه با رسید اعلام کند. همراه با رسید نیاز است به صورت کتبی درخواست بازگشت وجه همراه با ذکر مشخصات و امضا صورت بگیرد. پس از مدت ذکر شده کاربر آزاد است هر زمان تمایل داشت به مدت 3 ماه از خدمات پشتیبانی و محتوای مکمل استفاده کند و یا از آن انصراف دهد.
  • از آنجایی که شبکات اجتماعی قابل هک شدن هستند و قابلیت پیگیری ندارند، هرگونه درخواست انصراف، اعلام اعتراض در مورد عدم شروع پشتیبانی یا عدم برگزاری خدمات پس از فروش و دریافت پاسخ یا عدم دریافت کتاب یا فاکتور فقط از طریق آدرس جیمیل نوین بینش  novinbinesh@gmail.com قابل پیگیری است. در صورتی که به مدت 21 روز از مدت زمان پرداخت وجه یا 14 روز از ارسال پیام اول به پشتیبان بگذرد و هیچ پیامی به آدرس جیمیل فوق ارسال نشود به معنای رضایت و دریافت کامل خدمات است ( در صورت اعلام جلسات جبرانی مدت اعتراض به عدم دریافت خدمات تکمیلی تا زمان پایان روزهای پشتیبانی قابل تمدید است).
  • شماره تماس های نوین بینش فقط به منظور ارائه خدمات به کاربران است که توسط اعضای نوین بینش صورت می گیرد و به دلیل حجم بالای پیام ها و امکان هک شدن، پاک شدن و سو استفاده های احتمالی به هیچ عنوان به عنوان معیار اعتراض قابل قبول نیست و مورد پذیرش نوین بینش قرار نمی گیرد. در نتیجه هر گونه اعتراض در صورتی که به جیمیل نوین بینش ارسال نشود مورد توجه قرار نمی گیرد.
  • به دلیل اینکه فروشندگان و بازاریابان بسیاری هستند که ممکن است برای نوین بینش تبلیغات انجام دهند و یا افراد بسیاری هستند که ممکن است خدمات نوین بینش را معرفی کنند در حالی که امکان نظارت بر این افراد و حتی گاهی شناخت شان وجود ندارد نوین بینش فقط متعهد به آن چیزی است که در قوانین نوین بینش نوشته شده است و یا از طریق آدرس جیمیل نوین بینش ارسال می شود. اما نوین بینش متعهد می شود هر کاربری از هر طریقی که با نوین بینش آشنا شود هنگام ارسال اولین پیام ادرس وبسایت نوین بینش را ارسال کرده و به قوانین و مقررات نوین بینش اشاره کند. همچنین قبل از پرداخت وجه هنگام ارسال شماره حساب و تعرفه نیز به قوانین و مقررات اشاره خواهد شد. در نتیجه این اطمینان کسب خواهد شد که کاربر با شناخت کامل نسبت به خدمات نوین بینش از آن استفاده کند.
  •  هیچ یک از اعضای نوین بینش که از طریق شماره تماس های نوین بینش با کاربران در ارتباط هستند ابتدا آغاز کننده ارتباط با کاربران نیستند و همیشه هنگام دریافت پیام پیش از هر چیز به قوانین و مقررات اشاره می کنند و تاکید می کنند ارتباط با این مجموعه در صورت پذیرش این قوانین است. به همین دلیل اولین پاسخ نوین بینش به کاربران اشاره به وبسایت نوین بینش و مطالعه قوانین در این وبسایت دارد. سپس در صورت موافقت با قوانین نوین بینش کاربران اجازه برقراری ارتباط با نوین بینش را دارند. پس در صورتی که با قوانین مندرج در این صفحه موافق نیستید لطفا از ادامه ارتباط با اعضای نوین بینش پرهیز کنید. و در صورتی که کاملا با این قوانین موافق هستید می توانید ارتباط خود را آغاز کنید.
  • هرگونه نشر کتاب های شاهین زند از سوی کاربران و یا مطالب وبسایت نوین بینش پیگرد قانونی دارد و مستلزم خسارت است. کاربران متعهد می شوند در صورت تصمیم به نشر کتاب برای نزدیکان خود ابتدا از نوین بینش اجازه بگیرند.
  • معرفی محصولات نوین بینش و شاهین لشنی زند – مدیر و موسس نوین بینش – تنها از طریق آدرس جیمیل novinbinesh@gmail.com و وبسایت novinbinesh.com صورت می گیرد. هرگونه سرقت ادبی محصولات دانلودی و کتاب های نوین بینش پیگرد قانونی دارد.
  • خدمات نوین بینش فقط به کاربرانی ارائه می شود که هزینه خود را به نام شاهین لشنی زند پرداخت کرده باشند و رسیدن خود را با یک شماره تماس از طریق یکی از شبکات اجتماعی ارسال کرده باشند.
  • در صورتی که مشخص شود کاربر قوانین را مطالعه نکرده است نوین بینش مسئولیت آن را نمی پذیرد.
  • نوین بینش متعهد به حفظ حریم شخصی کاربران است و تحت هیچ شرایطی اطلاعات کاربران را در اختیار دیگران قرار نمی دهد.
  • هرگونه کپی برداری و استفاده از قوانین و مقررات نوین بینش با اهداف تجاری غیر قانونی بوده است و پیگرد قانونی دارد.

شیوه های پرداخت:

  • جهت پرداخت مبلغ سفارش می توانید هزینه را به صورت کارت به کارت به شماره کارت شاهین لشنی زند ارسال کنید وسپس رسید خود را همراه با یک پیام صوتی حاوی شماره رسید، نام کتاب و پشتیبانی مرتبط با آن به شماره کارشناسان نوین بینش ارسال کنید.
  • شماره نوین بینش مسئول هماهنگی جهت دریافت محصولات و استفاده از خدمات نوین بینش است:
  •  شماره کارشناسان نوین بینش – 09306135008
  • آدرس جیمیل نوین بینش مسئول رسیدگی به اعتراض ها و هرگونه شکایت نسبت به عدم برگذاری خدمات پشتیبانی یا انتقاد از پپشتیبانی است:
  • آدرس جیمیل: novinbinesh@gmail.com