کتاب بازگشت به عشق و ازدواج

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند

 تاثیر کتاب بازگشت به عشق و ازدواج

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج همراه با پشتیبانی ارائه می شود و کاملا به زبان ساده نوشته شده است. این کتاب برای افرادی می باشد که می خواهند همسر خود را برگردانند؛ همسری که طلاق گرفته است یا قصد طلاق گرفتن دارد. همچنین برای افرادی که می خواهند شخص مورد علاقه خود را بازگردانند تا با وی ازدواج کنند نیز مناسب است.

فرق نمی کند همچنان با وی در ارتباط باشید یا خیر، بلاک باشید یا در شبکات اجتماعی یکدیگر را دنبال کنید، به هر حال در هر موقعیتی که قرار داشته باشید تکنیک هایی مخصوص همان شرایط به شما ارائه می شود.

به عبارت دیگر حتی اگر با طرف مقابل در ارتباط نیستید یا قصد دارید او را بدون ارسال پیام برگردانید برای شما تکنیک هایی وجود دارد (  نگاه کنید به استراتژی ۳ لایه جذب عشق از راه دور).

این کتاب  توسط شاهین زند بر اساس بیش از ۴۰۰۰ مورد طی ۴ سال ارتباط تیم  نوین بینش با مراجعه ها و خوانندگان نوین بینش نوشته شده است ( نگاه کنید به شرح حالی از سوابق علمی شاهین زند). برای مدل سازی این تکنیک ها بارها آزمون و خطا صورت گرفته است و پس از اطمینان از نتیجه قطعی، تکنیک یا مدل مورد نظر به مراحل بازگرداندن عشق از دست رفته افزوده شده است

بازگشت به عشق و ازدواج با دیگر کتاب ها چه تفاوتی دارد

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج با هر کتاب دیگری که تا کنون خوانده اید متفاوت است!!!

زیرا مطالعه این کتاب قوانینی خاص دارد که بر اساس آموزش مطالعه محور است و باعث نتیجه قطعی می شود.

در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج تمرین هایی وجود دارد که مثل تکالیفی برای بازگرداندن عشقمان است. این تمرین ها را لازم است برای رسیدن به هدف خود انجام دهیم زیرا یادگیری فقط منحصر به آگاهی و دانش نیست بلکه شامل مهارت نیز می شود. دقیقا مثل فردی که در ابتدا هنگام رانندگی نیاز دارد به همه جزئیات با دقت بسیار فکر کند تا بتواند خودرو را هدایت کند. اما پس از تمرین دیگر بدون نیاز به فکر کردن به جزئیات به صورت ناخودآگاه خودرو را هدایت می کند. در روانشناسی به مرحله یادگیری خودآگاه توانمندی خودآگاه و به مرحله اجرای ناخودآگاه، توانمندی ناخودآگاه می گونید.

هدف از این تمرین ها این است که شما نه فقط دانش و توانمندی خودآگاه را بیاموزید بلکه توانمندی ناخودآگاه را نیز بیاموزید و در نتیجه به راحتی بدون اینکه به جزئیات فکر کنید همیشه مهارت ها و ایده های ارتباطی به ذهن شما وارد شود و خود به خود آن ها را در زندگی خود اجرا کنید ( نگاه کنید به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه). در نتیجه نه فقط در بازگشت به عشق و ازدواج و پایان جدایی بلکه در همه مراحل زندگی می تواند تضمینی بر افزایش موفقیت های شما باشد. غیر از پاسخ به تمرین های کتاب، خود نیز می توانید نیازها و خواسته های خود را با پشتیبان در میان بگذارید تا مرتبط با آن ها محتوای و تمرین های بیشتری در اختیار شما قرار داده شود.

( نگاه کنید به چرا می توانیم به تیم نوین بینش اطمینان کنیم).

این کتاب همچنین از طریق آموزش مهارت هایی بر اساس روانشناسی به شما می آموزد چگونه از راه دور و بدون برقراری ارتباط مستقیم روی دیگران تاثیر مثبت بگذارید که باعث می شود طرف مقابل خود آغاز کننده شروع مجدد ارتباط با شما شود بدون اینکه خود متوجه شود اقدامی از سوی شما صورت گرفته است. این روش با تصویر سازی و یا خوش خیالی یا رویا بافی متفاوت است و بر اساس تکنیک های ارتباط غیر کلامی است که کاملا علمی بوده و با منابع اکادمیک و پژوهش های علمی اثبات شده است.

منابع

منابع این کتاب شامل:

روانشناسی عشق، دانش عصب شناسی،  نفوذ به ضمیر ناخودآگاه، روانشناسی شناختی، متقاعد سازی بر اساس روانشناسی اجتماعی، روانشناسی غیر کلامی – زبان بدن، هیپنوتیزم، فیزیولوژی، روانشناسی وابستگی ،علوم روانشناسی رفتار، آناتومی بدن، روانشناسی ارتباط، تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق ( تکنیک های برنامه ریزی عصبی کلامی) و تحقیقات علمی می باشد.

کافی است به سایت های دیگر نگاهی بیندازید تا خود متوجه شوید مطالب گفته شده در این کتاب منحصر به فرد بوده و در جای دیگری پیدا نمی شود.

برای اطمینان بیشتر از کیفیت و تاثیر کتاب می توانید به صورت رایگان مقالات نوین بینش را مطالعه کنید. اگر این مقالات توجه شما را جلب کرد پس کتاب ها شما را شگفت زده خواهد کرد.

استفاده صحیح از بازگشت به عشق و ازدواج

این کتاب برای افرادی که هدفی غیر از بازگرداندن همسر به ازدواج یا بازگرداندن شخص مورد علاقه با هدف ازدواج دارند نوشته نشده است.

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج فقط مناسب افرادی است که به دنبال یک رابطه پایدار و همیشگی هستند. اگر قصد شما بازی با احساسات دیگران است از خواندن این کتاب منصرف شوید.

البته شکی نیست که خوانندگان ما هدفشان یک عشق واقعی با احساسی خالص است و نه فریب، تفریح و خوشگذرانی.

دلیل اینکه برای فروش این کتاب کمی حساسیت نشان داده شده است این است که این کتاب می تواند با اهداف منفی مورد استفاده قرار بگیرد.

تضمین 

همه کتاب های نوین بینش دات کام با تضمین بازگشت وجه ارائه می شود.

تضمین بازگشت وجه به این صورت است که اگر فردی از مطالعه کتاب های نوین بینش راضی نبود طبق قوانین و مقرارت نوین بینش می تواند درخواست بازگشت وجه بدهد.

اما آیا تضمین رضایت فردی به معنای تضمین رویداد های آینده است؟

خیر چنین تضمینی صادقانه نیست و اگر کسی پیدا شود و در مورد رویداد های آینده به شما تضمین بدهد خود نشانه ای است از تبلیغات فریب کارانه.

رویداد های آینده مثل سیل، زلزله، تصادف، بیماری و غیره می تواند از جمله عواملی باشد که پیشگویی آینده در مورد بازگشت عشق را غیر ممکن می کند.

اما اگر احتمالات نادر را در نظر نگیریم مطالعه این کتاب همراه با پشتیبانی می تواند یک نتیجه مطلوب را برای شما به همراه داشته باشد.

همچنین در کنار تضمین فوق، تضمین می کنیم محتویات این کتاب زندگی شما را تغییر می دهد و قطعا دانش شما را در مورد عشق ده برابر بیشتر خواهد کرد.

همچنین تضمین می کنیم تیم نوین بینش همه تلاش خود را می کنند که مطمئن شود شما نکات کتاب را به درستی فراگرفته اید که موفق به بازگرداندن همسر خود شوید یا شخص مورد نظرتان را با هدف ازدواج برگردانید.

( نگاه کنید به بازگرداندن عشق از دست رفته به صورت تضمینی)

اطمینان از خرید کتاب

نوین بینش دارای نماد اعتماد الکترونیک است پس با خیال راحت می­توانید پرداخت خود را انجام دهید.

برای اطمینان از نماد اعتماد الکترونیک می توانید به انتهای سایت نوین بینش مراجعه کنید.

فرمت این کتاب به صورت پی دی اف است که می توانید آن را در موبایل و همچنین در کامپیوتر مطالعه کنید.

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج همراه با پشتیبانی فقط در صورتی در اختیار شما قرار می گیرد که مطمئن شویم این کتاب برای شما موثر خواهد بود.

به همین دلیل می توانید قبل از تهیه کتاب نیازهای خود را با ما در میان بگذارید تا این کتاب یا در صورت نیاز کتاب های دیگری که برای شرایط شما بهتر است را در اختیارتان قرار دهیم.

ارتباط آنلاین با تیم نوین بینش کاملا رایگان است و به شما و ما کمک می کند مطمئن شویم کتاب و تاثیر گذار خواهد بود.

همچنین می توانید درخواست کنید نسخه رایگان کتاب برای تان ارسال شود.

در صورتی که تیم ما مطمئن شود کتاب بازگشت به عشق و ازدواج مناسب شما است می توانید آن را تهیه کنید.

هر پرسش دیگر در مورد کتاب، را نیز می توانید با شماره زیر در میان بگذارید.

ارسال پیام از طریق واتس آپ: ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ 

نسخه جعلی کتاب بازگشت به عشق

کتاب بازگشت به عشق یا بازگشت به عشق و ازدواج هر دو عنوانی است که توسط شاهین زند در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و نامه ثبت آن نیز در پایان قابل رویت است.

در صورتی که شخصی یا اشخاصی ادعای نوشتن این کتاب یا کتابی با این عنوان “بازگشت به عشق” یا ” بازگشت به عشق و ازدواج” را دارند که به صورت نسخه اینترنتی ارائه می شود حتما باید نامه ثبت از وزارت فرهنگ و ارشاد داشته باشند که نشانه اعتبار و صحبت علمی کتاب است.

هرچند نامه بازگشت به دقیقا با نام کتاب بازگشت به عشق و ازدواج کم فرق دارد ولی به دلیل تشابه اسمی، ایجاد شبهه و ایجاد سوتفاهم به اسم هایی که دقیقا  شباهت زیادی داشته باشند نیز نامه ثبت ارائه نمی شود.

دقت کنید نامه ثبت با ایی نماد یا نماد ساماندهی تفاوت دارد و اختصاصی برای همان محصول صادر می شود و نام محصول در آن قید می شود.

از آنجایی که قراردادن محتویات این کتاب در وبسایت دیگری باعث فیلتر شدن بلافاصله آن وبسایت می شود پس قطعا محتویات این کتاب را دریافت نمی کنید. در صورتی که نسخه ای از این کتاب با این محتویات پیدا کردید از طرف نوین بینش پاداش به شما تعلق می گیرد.

اکنون این پرسش ایجاد می شود افرادی که نامه ثبت ندارند چه محصولی به شما ارائه می دهند؟

در عوض این افراد که نامه ثبت ندارند یا اصلا فایلی در اختیار شما قرار نمی دهند پس از دریافت وجه و یا فایلی در اختیار شما قرار می دهند که کپی مطالب چند وبسایت یا نوشته هایی بی ارزش است که  اعتبار به ثبت رساندن  نداشته است.

به هر حال کافی است برای اطمینان نامه ثبت آن ها را درخواست کنید ( همه محصولات دانلودی اعم از فایل ها، کتاب ها و نرم افزار ها نامه ثبت را دارند).

به یاد داشته باشید نامه ثبت با مجوز نماد ساماندهی و ایی نماد متفاوت است. نامه ثبت باید دقیقا نام نویسنده یا سازنده آن همراه با نام محصول را قید کرده باشد و به صورت اختصاصی برای هر محصول صادر می شود. در صورتی که ایی نماد و ساماندهی فقط یک بار است و برای وبسایت صادر می شود.

هر چند این افراد معمولا همان مجوز های ساماندهی و ایی نماد را نیز از طریق افراد دیگر اخذ می کنند ولی در نهایت چیزی که هرگز به دلیل جعلی بودن ندارند نامه ثبت کتاب است که در پایین مشاهده می کنید.

در ضمن اگر به نسخه رایگانی از این کتاب برخورد کردید مراقب باشید زیرا نسخه های جعلی از این کتاب در اینترنت وجود دارد که اصلا محتوای این کتاب را ندارند و در واقع به اسم این کتاب و حتی به اسم شاهین زند محتوای جعلی در اختیار شما خواهند گذاشت که می تواند رابطه شما را بدتر کند زیرا کپی این کتاب باعث می شود گوگل سایت این افراد را جریمه کند زیرا قوانین کپی و رایت گوگل بسیار سخت گیر است و در صورتی که برنامه های کدگذاری شده گوگل به اسم خزه ها متوجه چنین تخلفی شوند به صورت کلی آن سایت را پنالتی یا جریمه می کنند که باعث می شود به صورت کاملا از نتایج گوگل حتی در صفحات دیگر حذف شوند ( یعنی کلا وبسایت از ایندکس گوگل خارج خواهد شد) به همین دلیل این افراد به منظور دریافت کلیک و افزایش آمار دانلود سایت شان با استفاده از نام این کتاب قصد فریب شما را دارند. در نتیجه محتوای تحریف شده در اختیار شما می گذارند که به هیچ وجه قابل اطمینان نیست و باعث وخیم تر شدن اوضاع شما خواهند شد. البته نوین بینش به محض مشاهده چنین مواردی سریع برای حذف آن اقدام خواهد کرد زیرا حتی استفاده از نام کتاب دیگران غیر قانونی است اما ممکن است طی مدت زمان کمی افرادی قربانی محتوای چنین کتاب هایی شوند.

نامه ثبت کتاب بازگشت به عشق و ازدواج

تهیه کتاب

 

دوستانی که قصد خرید کتاب را دارند و شرایط شان اورژانسی است وقتی در واتساپ پیام می دهند لطفا در همون پیام اول ذکر کنند  قصد خرید کتاب را دارند و شرایط شان اورژانسی است. چون تعداد پیام های دریافتی بسیار زیاد است و بسیاری افراد نیز به دلایل دیگری پیام می دهند یا شرایط اورژانسی ندارند. به همین دلیل تشخیص خریداران کتاب که شرایط اورژانسی دارند با دیگر کاربران سخت می شود بخصوص که زمان برای این دسته از افراد بسیار مهم است زیرا هر چه زودتر اقدام کنند احتمال و سرعت نتیجه گرفتن بیشتر می شود. به همین دلیل اگر شما از این دسته از افراد هستید نیاز است در  در پیام اول اعلام کنید ” شرایطم اورژانسی است و نیاز دارم زودتر کتاب رو خریداری کنم“. در این صورت در اولویت قرار خواهید گرفت و به سرعت مورد شما بررسی می شود. سپس در صورتی که شرایط تهیه کتاب را داشته باشید و کتاب برای شما مناسب باشد شرایط دریافت نسخه اصلی خدمت شما ارسال می شود.

ارسال پیام در واتساپ: ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ 

21 پاسخ
    • شاهین زند
      شاهین زند گفته:

      سلام. به شماره هایی که در سایت درج شده از طریق تلگرام پیام بدید. چون تعداد پیام ها زیاد است ممکن در پاسخگویی تاخیر ایجاد بشه. بابت این موضوع عذر خواهی می کنیم

      پاسخ
  1. ساغر
    ساغر گفته:

    سلام خدمت استاد شاهین زند.
    یادم نیست اسم وبسایت چی بود ولی یادم وقتی بهش گفتم شما برای محصول تون مجوز دارید ای نمادش رو نشون داد
    بعد که مطلب شما رو خوندم بهش گفتم نامه ثبت اثرت هم نشونم بده. بعد دیگه جوابم رو نداد

    پاسخ
  2. کامران
    کامران گفته:

    سلام.
    ایی نماد فقط نماد اطمینان در پرداخت است نه اطمینان در صلاحیت مشاوره.
    من نزدیک بود فریب یکی از این سایت هایی که از شما کپی کردن و جعلی هستن رو بخورم چون ایی نماد داشت ولی بعد فهمیدم
    اون سایت نه تیم روانشناسی داره و نه نامه ثبت که خودتونم اشاره کردید.
    اول بهش گفتم نامه ثبتت کو بم جواب داد چیزی به نام نامه ثبت وجود نداره بعد که نامه ثبت شما رو نشونش دادم به من و سایت شما توهیم کرد و بعد بلاکم کرد.
    اگه شرکت کرده بودم معلوم نبود چقدر وضعیت رابطم بدتر شده بود.

    پاسخ
    • بهار
      بهار گفته:

      سلام. میشه کمکم کنین آقا کامران. منم رابطمو از دست دادم.. میخوام برشگردونم.. شما از کدوم نتیجه بهتری گرفتین؟؟

      پاسخ
      • کامران
        کامران گفته:

        کتاب بازگشت به عشق و‌ازدواج نوشته شاهین زند چون بقیه نسخه ها فقط عنوانش جذابه و بی اعتبار هستن کتاب شاهین زند غیر ازداینکه کتاب خوبی است پشتیبانیم داره، نوین بینش در کنار کتاب یه تیم پشتیبانی عالی داره که خیلی روی موردا وقت میذارن و مطمئن می شن کتاب و تکنیک ها یاد گرفته شده ولی یه بدی که دارن اینه که ۳ روز من ر. منتظر گذاشتن که پشتیبانی شروع بشه و می گفتن ظرفیت پذیرش مورد جدید فعلا نداریم ( البته اگه کارشناسا بفهمن وضعیت تون خیلی بده متونید راضی شون کنید پشتیبانی زودتر شروع بشه مگه نه دو هفته تو نوبت نگهتون می دارن). به هر حال وقتی شروع شد خیلی خوب بود من حتی می خوام یه کتاب دیگه بگیرم با پشتیبانی مطالعه محورشون

        پاسخ
          • شاهین زند
            شاهین زند گفته:

            دوستانی که قصد خرید کتاب رو دارند وقتی در واتساپ پیام می دن لطفا در همون پیام اول ذکر کنن که قصد خرید کتاب رو دارن چون تعداد پیام های دریافتی بسیار زیاد است و به دلایل دیگری پیام می دن که به همین دلیل تشخیص خریداران کتاب از دیگر کاربران سخت می شه. اما اگه در همون پیام اول اعلام کنید که قصددتون خرید کتاب است سریع تر پاسختون ارسال می شه و موردتون بررسی می شه. سپس در صورتی که شرایط تهیه کتاب رو داشته باشید و کتاب براتون مناسب باشه شرایط خرید رو خدمتتون ارسال می کنیم.

  3. سلامی
    سلامی گفته:

    شماره کارت به اسم یکی دیگس بعد اسم مجوزش به نام یکی دیگس.
    وقتی مجوز ایی نماد به نام یه نفر هست یعنی ما فقط به حساب همون یه نفر می تونیم هزینه پرداخت کنیم نه فرد دیگه ای.
    این نکات ریزی است که همیشه باید دقت کرد. چون خیلی سایتای کلاهبرداری مجوزشون رو می خرن.
    در ضمن خیلی هم مشتاق تهیه کتاباتون هستم.

    پاسخ
  4. نرگس
    نرگس گفته:

    من سیدنی استرالیا زندگی میکنم، وقتی که طرفم همش میگفت من دیگه نیستم و من خیلی خودمو باخته بودم و فک نمیکردم دیگه برگرده اما اصلا باور نمیکنم که با همین پکیج بازگشت به عشق و ازدواج بیشتر عاشقم شد. از پشتیبانی شون هم واقعا راضی ام.

    پاسخ
  5. کوثر
    کوثر گفته:

    چرا فروش رو از طریق سایت امکان پذیر نمیکنید.که افراد بتونن خودشون بخرن و توی صف پاسخگویی واتس اپ یا تلگرامم نمونن؟!
    هر سایت قسمت فروشگاه داره و عجیبه ک برای تهیه کتاب از شما باید اینقد صبر کرد که تازه کارشناس شما بگه سلام.

    پاسخ
    • شاهین زند
      شاهین زند گفته:

      هدف اصلی نوین بینش فروش و کسب درآمد نیست چون اگر بود دقیقا همین کارو می کردیم. کتاب های نوین بینش فقط طبق شرایط خاصی به بعضی از کاربران فروخته می شه. بابت تاخیر در پاسخ گویی عذر خواهی می کنم ولی کاربرانی که به اینستاگرام شاهین زند به ادرس shahinzand18 پیام بدن و درخواست پاسخ سریع داشته باشن، ادمین اینستاگرام سفارش شون رو می کنه و در اولویت پاسخ قرار می گیرن.

      پاسخ
    • شاهین زند
      شاهین زند گفته:

      دوره در ۶ جلسه طی ۱۲ روز برگذار می شه. باید به شماره کارشناسان نوین بینش در واتساپ پیام بدید:

      ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

      پاسخ
  6. یاسی
    یاسی گفته:

    سلام جناب اقای زند محترم
    من به شخصی علاقه دارم که از علاقه ایشون به خودم مطمئنم اما سنش از من کمتره و احساس میکنم از خواستگاری کردن ترس داره. و تابحال به من ابراز نکرده. چون در دو استان دور از هم هستیم و دیگه هیچ وقت همو نمیبینیم. بنظر شما فایده داره شرکت در این دوره؟

    پاسخ
    • شاهین زند
      شاهین زند گفته:

      مهارت ها و تکنیک های ارتباط موثر در هر شرایطی می تونه به کمک شما بیاد و احتمال رسیدن به خواستتون رو افزایش بده هرچند دسترسی بیشتر به گزینه مورد نظر می تونه فرصت استفاده بیشتری از تکنیک ها رو به شما بده. اما تکنیک های تاثیرگذاری از راه دور هم وجود داره که بدون برقراری مستقیم ارتباط می تونه در تاثیرگذاری مثبت روی شخص مورد نظر موثر باشه.

      پاسخ
  7. موسی
    موسی گفته:

    سلام وقت بخیر
    من جهت مطالعه و افزایش دانش، یکی از کتابها رو سفارش دادم . ازم پرسید که مشکل شما چیه؟ خب من خودم مشکلی ندارم ولی شاید اگر این مطالب رو اگر واقعا همین جور که گفته میشه مفید باشه، بخونم از مشکلات آینده پیشگیری بشه. باید صبر کنم حتما مشکل پیدا بشه بعد کتاب رو بخونم؟ از مقالات این سایت خیلی استفاده کردم بعضی اشتباهات داشتم برطرف شد نگران شدم شاید الان هم در ارتباط با همسرم مشکل دارم که نمی دونم. گفتم کتاب رو بخونم ارتباطم رو درست کنم
    ممنون از مطالب خوبتون

    پاسخ
  8. مهران
    مهران گفته:

    سلام
    ما دوساله که طلاق گرفتیم
    با دوتا بچه
    خانم سابقم چندبار ازدواج موقت کرد و دوماه پیش ازدواج دایم و دوباره طلاق گرفت
    آیا صلاح هست که برگرده؟

    درحال حاضر چکنم؟

    پاسخ
  9. shokat
    shokat گفته:

    سلام. من کتاب بازگشت ب عشق وازدواج را خریداری کردم و طی یک ماه عشقم برگشت خیلی عالین ممنون از مطالب خوبتون💚

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *