چهره خوانی ( شخصیت شناسی): فاصله ی چشم ها تا ابرو

فاصله ی چشم تا ابرو

همانطور که از عنوان این مطلب مشخص است یکی دیگر از راه های تشخیص شخصیت دیگران از طریق چهره خوانی توجه به فاصله ی بین چشم ها تا ابرو می باشد.

منظور از فاصله ی چشم ها تا ابرو فاصله ی عمودی بین پلک تا ابرو است. این فاصله در بعضی از چهره ها فاصله ی کمی می باشد به طوری که ابروها افتاده به نظر می رسند. اما در بعضی  از چهره ها بین پشت پلک و ابروها فاصله ی قابل توجهی وجود دارد.

 

فاصله ی زیاد بین چشم تا ابرو

به طور کلی فاصله ی زیاد  بین چشم ها تا ابرو نشانه ی صبوری و مشکل پسندی در افراد می باشد. این افراد در انتخاب های خود دقت زیادی به کار می برند. آن ها هیچ گاه برای انتخاب چیزی عجله نمی کنند و صبر و حوصله ی زیادی برای ارزیابی آن خرج می کنند. چنین افرادی در زندگی قواعد و معیارهای مشخصی دارند و در روابط خود به خصوص با غریبه ها بسیار محتاطانه عمل می کنند. افرادی با فاصله ی زیادی بین چشم و ابرو هایشان سخت به دیگران اعتماد می کنند و حد و مرز و حریم شخصی شان کاملا مشخص است. از خصوصیات خیلی خوب  این افراد پایداری در روابط و رازداری آن هاست.

فاصله ی کم بین چشم تا ابرو

فاصله ی کم بین چشم ها و ابرو برعکس فاصله ی زیاد نشانه ی تصمیم گیری سریع  و بی فکر و عجولانه عمل کردن در کارهاست. آن ها بسیار کم تحمل هستند و برای انجام هیچ کاری صبر و حوصله ی کافی را به کار نمی گیرند.  همچنین قواعد مشخصی در زندگی این افراد وجود ندارد و خیلی زود به دیگران اعتماد می کنند. این افراد بسیار اجتماعی و خونگرم با دیگران برخورد می کنند. از دیگر ویژگی های شخصیتی این افراد زودجوشی و از دست دادن کنترل خود در شرایط بحرانی می باشد.

 

لازم به یادآوری است که این ویژگی ها به تنهایی نمی تواند دیدگاه خوبی نسبت به شخصیت دیگران به شما بدهد و لازم است بقیه ی اجزای صورت را نیز در نظر بگیرید.

 

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست که وقت شما را تلف کند بلکه مکانی است که می توانید مطالب کاربردی و موثری را پیدا کنید که بر اساس تحقیقات و علوم روانشناسی نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم(نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری) پس از ترجمه از زبان انگلیسی در سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب بدون شکل شانس شما را برای عاشق کردن دیگران افزایش می دهد. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهید بیشتر بدانید؟

صحفه ی اول: اموزش همه ی ویژگی های چهره

شناخت شخصیت دیگران از طریق زبان بدن

نظریه های شخصیت و انواع مختلف آن

چگونه خود و دیگران را بشناسیم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق خود کنم

چگونه با علم شخصیت شناسی دیگران را عاشق خود کنیم

معرفی کتاب

1555 - Copy