http://novinbinesh.com/?p=3472&preview=true

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

چگونه پسر مورد علاقه خود را برای ازدواج جذب کنیم؟

اگر شما نیز به دنبال ازدواج با شخص مورد علاقه خود هستید و نمی خواهید یک رابطه ی کوتاه مدت بی سرانجام را تجربه کنید پس با این مقاله از نوین بینش همراه باشید.

ترفندی برای جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

راه های مختلفی برای جذب پسران به خود و ازدواج با آن ها وجود دارد. بیشتر این راه ها در دو دسته ی عمده قرار می گیرند.

دسته ی اول تلاش برای جذب فردی است که از علاقه شما به خودش آگاه نیست و دسته ی دوم تلاش برای جذب فردی است که نسبت به علاقه ی شما به خودش آگاهی دارد.

زیرکانه ترین راه جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج، در واقع راه های دسته ی دوم هستند. همانطور که در مقاله ی قبلی خود با نام تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – آشنایی و ازدواج  گفتم بهتر است قبل از اینکه با مرد مورد علاقه تان در مورد احساس خود و ازدواج سخن بگویید ابتدا او را جذب کنید. هرچقدر غیر قابل پیش بینی تر باشید بیشتر می توانید فکر طرف مقابل را درگیر خود کرده و در نتیجه برای ازدواج به خود جذب کنید. (نگاه کنید به چگونه فکر دیگران را درگیر خود کنیم).

در بعضی موارد ممکن است به دلایلی مجبور به ابراز علاقه خود شده باشید که باعث می شود هدف شما کمی دشوارتر شود اما نگران نباشید در این مقاله به شما توضیح می دهم که در این شرایط چه کاری باید انجام دهید.

جذب کردن مردی که از علاقه ی شما آگاه است

وقتی فردی متوجه شود که شما به او علاقه مند هستید یا با شما وارد رابطه می شود و مشکلی پیش نمی آید یا خود را کنار کشیده و از شما دور می شود. فرض می کنیم که این شخص وقتی از علاقه شما با خبر شد راه دوم را انتخاب می کند، یعنی خود را کنار می کشد و از شما دور می شود.

در این صورت بهتر است به صورت غیر مستقیم پسر مورد علاقه تان را به خود جذب کنید. اولین کاری که جهت جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج باید انجام دهید این است که به این فرد نزدیک شوید و اشاره کنید رابطه ی شما معمولی است و در حد همکار یا همکلاسی هستید. وقتی که پیشنهاد شما را پذیرفت هیچ وقت نباید دوباره موضوع رابطه ی عاطفی را مطرح کنید. در واقع هدف این است که او سپر دفاعی خود را پایین بیاورد؛ پس باید جوری رفتار کنید که متوجه علاقه شما نشود.

در طول این زمان همه ی توجه لازم را (در حد یک ارتباط معمولی) به او بدهید، بدون بروز احساسات خود، در کنار او بایستید و هر روز با بهانه های موجه درسی یا کاری سعی کنید با او تماس برقرار کنید.

بعد از مدتی او به توجه شما عادت می کند و دقیقا اینجاست که شما باید کنار کشیده و کمی از او دور شوید (با بهانه های موجه). دقت داشته باشید که پسر یا مرد مورد علاقه شما نباید متوجه شود از قصد این کار را انجام می دهید.

اگر متوجه شدید که او به دنبال شما می آید و سراغ شما را می گیرد تا حدودی موفق به جذب او شده اید و تنها کاری که باید انجام دهید افزایش شدت این تمایل است.

راه های جذب مردان برای ازدواج – افزایش کشش و تمایل

همانطور که قبلا توضیح دادم بهترین راه برای جذب دیگران به خصوص جذب مردان و پسران مغرور این است که وقتی بیشترین احساس نیاز را به شما دارد از او دور شده و زمانی که تصمیم می گیرد از شما دست بکشد به او بازگردید.

در همان زمان باید از دوستان مشترک بخواهید که در غیاب شما درباره ی خوبی های تان با طرف مقابل صحبت کرده و به این صورت ضمیر ناخودآگاه او را برنامه ریزی کنند. هرچقدر بیشتر از ویژگی های خوب شما صحبت شود طرف مقابلتان بیشتر حس می کند که فرد بسیار با ارزشی را از دست داده است. همیشه هم لازم نیست با دیگران هماهنگ کنید، همین که واقعا خودتان را عالی و در بهترین حالت نشان دهید باعث می شود سر زبان ها بیفتید. مثلا وقتی بهترین نمره ها را در کلاس کسب می کنید یا به دلیل شوخ طبعی و خوش برخورد بودن همه به ارتباط با شما علاقه دارند. در این شرایط بدون اینکه نیازی به هماهنگ کردن باشد دیگران در مورد نکات مثبت شما صحبت خواهند کرد.

چگونه پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم؟

به یاد داشته باشید اگر طرف مقابل تان بداند شما را بدست آورده است و به سادگی می تواند به شما دسترسی پیدا کند تاثیر چندانی نخواهد داشت حتی اگر از ارزش های شما تعریف شود و باعث افزایش امتیازتان شود.

وقتی بدست آوردن شما ساده باشد پسر مورد علاقه تان نیز به شما فکر نخواهد کرد و ذهنش درگیر نمی شود. به عبارت دیگر اگر بدست آوردن شما ساده باشد ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل به شکل صحیح برنامه ریزی نمی شود. با این حال، اگر دوستانتان هنگامی که حضور ندارید از خوبی های شما بگویند و از شما تعریف کنند ذهن پسر مورد علاقه بیشتر درگیر شما شده و به دنبال تان می آید.

تکنیک قدم های هماهنگ برای جذب پسر به ازدواج

تکنیکی که اکنون آن را فرا گرفتید تکنیک قدم های هماهنگ نام دارد. اگر تلاش شما در راستای جذب مرد مورد علاقه برای ازدواج به نتیجه نرسید بار دیگر همین روش را امتحان کنید. به او نزدیک تر شوید و اجازه دهید از حضورتان استفاده کند سپس هنگامی که حس کردید مجذوب شما شده است ناگهان از او دور شده و ناپدید شوید. همانطور که در مقاله ی چگونه مردان را به ازدواج متقاعد کنیم توضیح داده ام، میزان صمیمیت و نزدیک شدن شما، ارتباط مستقیم دارد با احتمال پایداری در رابطه. به عبارت دیگر هرچقدر میزان صمیمیت و نزدیک شدن تان را کنترل شده و آرام آرام پیش ببرید احتمال پایداری رابطه یعنی ازدواج نیز بیشتر خواهد شد.

اجازه دهید با یک مثال تکنیک قدم های هماهنگ را بیشتر به شما توضیح دهم. تصور کنید در ده قدمی شما مردی قرار دارد و با ۵ قدم می توانید به وی برسید و با وی ازدواج کنید. شما یک قدم کوچک به سمت وی بر می دارید و اگر مرد مقابل شما هم یک قدم کوچک برداشت با کمی مکث پس از مدتی قدم کوچک بعدی را بر می دارید تا طرف مقابل نیز مثل شما عمل کند و به یکدیگر برسید و به همه چیز به خوبی پایان بگیرد.

اما همیشه همه چیز به این سادگی هم نیست گاهی اوقات ممکن است شما یک قدم به سمت نزدیک شدن به شخص مورد نظر بردارید اما مرد مورد نظر شما هیچ عکس العملی نشان ندهد و سر جای خود باقی بماند؛ بنابراین مهم است که بدانیم در اینجا اگر شما یک قدم برداشتید ولی طرف مقابل تان سر جای خود ایستاد و جلوتر نیامد باید شما نیز یک قدم به عقب برگردید نه اینکه سر جای خود باقی بمانید و بعد از مدتی مجدد همان قدم را بردارید.

اگر باز هم با عدم حرکت از طرف مقابل رو به رو شدید لازمه که مجدد به عقب برگردید. این فرایند آنقدر به روش های مختلف و با بهانه های مختلف تکرار می شود تا وقتی او نیز یک قدم به سمت شما بردارد (البته اگر شما همیشه در حال افزایش اعتماد به نفس و مهارت های ارتباطی باشید چون فقط در این شرایط است که هر بار تلاش مجدد شما می تواند احتمال موفقیت شما را افزایش دهد).

به عبارت دیگر اگر می خواهید یک پسر را برای ازدواج جذب کنید باید بدانید وقتی وی دیگر به سمت شما نیامد وقت آن است که شما هم عقب نشینی کنید، یک مدت صبر کنید و سپس یک قدم کوچک بردارید و منتظر عکس العمل پسر مورد علاقه خود باشید.

این تکنیک این شانس را به شما می دهد مردی که قبلا شما را رد کرده بود، برای ازدواج به خود جذب کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

سایت نوین بینش به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب مدار جذب و ازدواج توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را جذب خود کنید و یا هزینه ی پرداختی برای کتاب را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

برگرداندن مرد به رابطه – چه مردانی به رابطه بر می گردند

برای جذب مردان چه باید کرد

تکنیک های جذب مردان

مثال برای عاشق کردن دیگران

۲۴ روش ساده برای دیوانه کردن پسران