http://novinbinesh.com/?p=3471&preview=true

تکنیک های تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – شاهین زند

با عشق یک طرفه چه کار کنیم؟

آیا راهی برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه وجود دارد؟

بله پاسخ مثبت است. اگر بدانید تکنیک های لازم برای جذب را بدانید به راحتی می توانید عشق یک طرفه را به عشق دو طرفه تبدیل کنید.

نام من شاهین زند است. در مقاله قبلی خود به نام تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه با هدف ازدواج توضیح دادم نباید از تکنیک های جذب فقط برای تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه استفاده کنید؛ بلکه باید برای افزایش مهارت های ارتباطی با دیگران نیز تمرین آنها را کنید.

تکنیک های جذب عشق

منظورم از تکنیک های جذب عشق همان تکنیک های تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه است.

در مطلب قبلی به سه مورد از تکنیک های جذب عشق اشاره کردیم که شامل “پرسش سوالات مناسب”، “ارتباط چشمی صحیح” و “در نظر داشتن موقعیت های آسیب پذیر” بود.

در این مطلب به صورت خلاصه و کوتاه نگاهی خواهیم داشت به ادامه تکنیک های جذب عشق وقتی در یک رابطه یک طرفه هستیم.

بازتاب ارتباطی دیگران شوید

در ان ال پی به بازتاب ارتباطی تکنیک همگامی می گویند. همگامی یکی از تکنیک های جالبه عشق است.

همگامی به ما کمک می کند با افزایش جذابیت خود عشق یک طرفه را به دو طرفه تبدیل کنیم و جذابیت ظاهری خود را نیز افزایش دهیم.

همگامی به معنای بازتاب حرکات، نگرش ها، علایق، تخصص ها، و گفتار شخص مقابل می باشد و اغلب در مورد کسانی که به آن ها علاقه داریم اتفاق می افتد.

تصور کنید در کشور غریبی هستید که هیچ کس نه زبان و نه فرهنگ شما را نمی شناسد سپس با فردی آشنا می شوید که دقیقا با زبان شما و با لهجه ی شما سخن بگوید.

چه احساسی پیدا خواهید کرد؟ قطعا به او جذب می شوید.

شما می توانید با اجرای این تکنیک ساده هنگام صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن به خصوص برای بار اول خود را آماده کنید که عشق یک طرفه خود را به عشق دو طرفه تبدیل کنید.

حس تنهایی دیگران را درمان کنید

اگر می خواهید مهارت های جذب خود را افزایش دهید تا عشق دو طرفه پایداری داشته باشید باید یاد بگیرید چطور تنهایی دیگران را درمان کنید.

اگر بتوانید تنهایی فرد مورد نظر را درمان کنید این احتمال وجود دارد شما را به عنوان شخصی ببیند که می خواهد در اطرافش باشید.

به عنوان مثال، زمان هایی که بیشتر احساس تنهایی می کنند در دسترس باشید؛ زمان هایی مانند تعطیلات، تولدها و یا روزهایی که یادآور خاطرات تلخ هستند.

علاوه بر این، اگر او به دلیل تنهایی با شما تماس برقرار کرد، لحظات شادی برای او ایجاد کنید. تنهایی او را با برنامه های هیجان انگیز و سرگرم کننده پر کنید.

حتما لازم است قبل از اقدام به درمان تنهایی عشق تان، آن را تمرین کنید. در ابتدا سعی کنید این مهارت ها را با دوستان همجنس خود تمرین کنید.

او را بخندانید

یکی از راه های توصیه شده برای خلاصی از عشق یک طرفه و تبدیل آن به دو طرفه این است که کاری کنید فرد موردنظرتان بخندد.

خنده بر مواد شیمیایی خاصی که در بدن انسان باعث شادی یا ناراحتی می شوند تاثیر می گذارد؛ اندورفین ها را (احساس خوب) آزاد کرده و  کورتیزول را (حس بد) کاهش می دهد.

به عبارت دیگر، برای هر شخصی جدا از وضعیتی که در آن قرار دارد یا مشکلی که در آن است خنده باعث می شود احساس خیلی خوبی داشته باشد.

اگر قدرت سرحال کردن و شاداب ساختن دیگران را داشته باشید بنابراین عاشق کردن دیگران برای شما بسیار ساده خواهد شد.

روی ظاهرتان کار کنید

اکثر مردم قبول دارند اگر کسی طبق استانداردهای چهره باشد جذاب است اما این کافی نیست.

شما باید آن دسته از عوامل متغیر محیطی را که ربطی به چهره ندارد در نظر داشته باشید.

خیلی تغییرات ظاهری وجود دارد که می توانید با انجام آن خود را جذاب کنید.

به عنوان مثال شما می توانید مدل موهای خود را تغییر داده، لباس های مختلف بپوشید یا شکل بدن خود را عوض کنید.

گرچه این ها مسائل سطحی هستند ولی هرکدام نقش مهمی در شکل گیری احساس دیگران به شما بازی می کنند. با اینکار جذابیت خود را برای تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه افزایش بدهید.

در مورد احساساتتان آگاه باشید

گاهی اوقات عشق یک طرفه شما حتی فکرش را هم نمی کند که نگاه شما به او بیشتر از یک دوست معمولی یا اجتماعی است.

اگر از رد شدن ترسیده اید، درواقع هیچ دلیلی برای جذب شدن طرف مقابل خود ایجاد نکرده اید. در نتیجه شخصی که عاشقش هستید هیچ نوع احساس عاشقانه ای نسبت به شما پیدا نمی کند.

اگر صادقانه احساس خود را بازگو کنید باعث می شوید یک دید جدید در طرف مقابل ایجاد شود.

البته بیان احساسات هم زمان مناسبی نیاز دارد.

ابراز احساسات وقتی باید صورت بگیرد که در طرف مقابل نیز نشانه هایی از جذب شدن وجود داشته باشد یا حداقل از ارتباط برقرار کردن با شما لذت ببرد.

مردی به یک خانم علاقه مند شده بود بدون اینکه آن خانم متوجه این موضوع شود.

آن ها همشه در مهمانی های مشترکی دعوت بودند و با اینکه آن مرد دیوانه وار به او علاقه مند بود اما هیچگاه علاقه اش را به او ابراز نمی کرد.

در نهایت وقتی آن مرد برای ابراز علاقه اش اقدام کرد، آن خانم متوجه شد که به شدت مجذوب او شده است و خیلی زود عاشق یکدیگر شدند.

گاهی کنار بکشید

یکی از راه هایی که فردی را گرفتار عشق شما می کند فاصله گرفتن در زمانی است که به شما احساس نیاز می کند.

کنار کشیدن به موقع می تواند بهترین تکنیک برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه باشد.

هر فردی به موقعیت و شرایطی نیاز دارد تا بتواند ویژگی های مثبت شما را ارزیابی کند؛ ویژگی های مثبتی که برای او جذاب است.

هنگامی که بیش از حد رو در روی کسی قرار بگیرید، او دیگر نمی تواند خودش را در این موقعیت قرار دهد و شما را ارزیابی کند.

کنار کشیدن به اندازه می تواند فضای کافی در اختیار طرف مقابل قرار دهد تا به جای فکر کردن به شما و نیازهای تان متوجه نیاز خود به شما شود.

این موضوع به معنای بی محلی کردن و بی توجهی نیست چرا که چنین رفتارهایی می تواند باعث دور شدن طرف مقابل شما شود.

اما اگر گاهی او را رها کنید ( البته با عذر موجه) باعث می شوید طرف مقابل دلتنگ شما شده و تمایل بیشتری به دیدار با شما پیدا کند.

این دوری ممکن است دو روز یا چندهفته به طول بینجامد. برای شروع، سعی کنید زمان کمتری را صرف صحبت کردن یا ملاقات با او کنید.

لازم نیست به طور کامل ارتباطتان را قطع کنید. در واقع قطع کامل ارتباط کمی عجیب به نطر می رسد و نباید اینگونه برخورد کنید.

فقط کمی خودتان را مشغول نشان دهید. اگر متوجه شدید که تمایل بیشتری در وی ایجاد شده است که شما را ملاقات کند بدانید موفق به ایجاد یک رابطه عشقی دو طرفه شده اید و این زمان بهترین فرصت برای خواستگاری و ازدواج است ( نگاه کنید به ارسال سیگنال ترکیبی جذب برای تسخیر ذهن دگیران).

بخشی از روال زندگی عشق شوید

همه ما به سمت چیزهایی گرایش داریم که بخشی از روال زندگیمان هستند.

در حقیقت، روال زندگی تقریبا یک ضرورت در زندگی ما به حساب می آیند و زمانی که این بخش ها را از دست بدهیم احساس بدی پیدا می کنیم.

به سادگی و بدون هیچ مقاومت و استرس هر روز درگیر مسائل روزانه خود هستیم.

این درگیری باعث تخلیه و از دست رفتن انرژی نمی شود و در عوض باعث می شود حس کامل شدن پیدا کنیم.

این مسئله برای من بهترین و کاملترین دستورالعمل عشق است!

اگر بتوانید بخشی از زندگی روزانه شخصی بشوید، در نتیجه می توانید بخش مهمی از زندگی او به حسابی بیایید.

با قرار های ساده برای صرف ناهار و شام شروع کنید. سپس یک برنامه ی ساده مثلا برای آخر هفته ها ایجاد کنید. خیلی زود طرف مقابل تان به این روال عادت کرده و دیگر آخر هفته ها را نمی تواند بدون شما سپری کند.

انرژی خود را افزایش دهید

اگر می خواهید در تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه موفق باشید باید انرژی خود را در سطح انرژی لازم برای عشق افزایش دهید. این موضوع کاملا علمی است.

هنگامی که شما شاد و خوشحال باشید انرژی بسیاری بهتر و جذب کننده تری خواهید داشت نسبت به زمانی که ناراحت، افسرده، معترض، عصبانی و یا در حالت قهر به سر می برید.

اگر چنین انرژی قدرتمندی در خود ایجاد کنید که از احساسات مثبت شما و اعتماد به نفس تان ناشی می شود خیلی زود متوجه ی جذابیت فوق العاده خود می شوید که باعث می شود شانس شما برای عاشق کردن دیگران افزایش پیدا کند.

از رابطه جنسی پرهیز کنید

این مورد به خصوص برای خانم ها اهمیت زیادی دارد زیرا در فرهنگ هایی آسیا میانه و شرقی رابطه جنسی می تواند تمایل به ازدواج را در طرف مقابل از بین ببرد.

در نتیجه حتی اگر با پذیرش رابطه جنسی بتوانید به صورت کوتاه عشق یک طرفه را به عشق دو طرفه تبدیل کنید، در نهایت به همان مرحله عشق یک طرفه بازخواهید گرفت و این بار شکست عشقی بسیار سختی را تجربه خواهید کرد.

برقرار کردن روابط جنسی تا قبل از ادواج مضرات بسیاری دارد که یکی از این موارد سرد کردن طرف مقابل می باشد.

هر چقدر بیشتر جذابیت های جنسی شما برای طرف مقابل پنهان باشد، باعث می شوید کنجکاوی بیشتری در وی ایجاد شده و در نتیجه بیشتر به سمت تان جذب شود.

همچنین باعث می شوید خود را فردی باتقوا نشان دهید که باعث افزایش ایجاد احساس مثبت در طرف مقابل می شود.

هیجان انگیز زندگی کنید

اگر روزهایتان را باکسی که شخصیت خسته کنده ای داشته باشد بگذرانید زندگیتان نیز بسیار کسل کننده خواهد شد اما اگر با فردی جسور، ماجراجو و پر جنب و جوش وقت بگذرانید هر روز برای شما ارزشمند می شود.

برای رها شدن از عشق یک طرفه بدون تجربه شکست عشقی باید زندگی هیجان انگیزی داشته باشید.

پس در مورد زندگی خود پرشور باشید و هر روز برای تان ارزش داشته باشد.

اگر شخصی هستید که علی رغم اتفاقاتی که رخ می دهد همیشه زندگی هیجان انگیری دارید و قدر تک تک  لحظات زندگی خود را می دانید پس ایجاد یک عشق دو طرفه برای شما بسیار ساده خواهد بود.

اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید

اعتماد به نفس به شما کمک خواهد کرد تا یک عشق دو طرفه پایدار با هدف ازدواج ایجاد کنید.

اعتماد به نفس به شما کمک می کند همه چیز را بهتر و در سطح بالاتری انجام دهید. اعتماد به نفس با شما کاری می کند تبدیل به همان فردی شوید که می خواهید و از خود راضی باشید.

در نتیجه هنگامی که از خودتان راضی باشید دیگران نیز از شما راضی خواهند بود.

وقتی خودتان نمی توانید خود را خوشحال و راضی نگاه دارید چگونه توقع دارید دیگران باور کنند می توانید آن ها را خوشحال و راضی کنید.

اعتماد به نفس شما را جذاب، قابل تحسین و زیبا می کند.

اعتماد به نفس باعث می شود فردی به نظر برسید که  می تواند دوران سخت را پایان داده و همه چیز را حل کند.

به طور خلاصه، پرورش اعتماد به نفس  یکی از عالی ترین راه های رهایی از عشق یک طرفه و تبدیل آن به عشق دو طرفه است (مراجعه کنید به چگونه در خود شجاعت و اعتماد به نفس ایجاد کنیم)

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. عضویت در صفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

۴ مرحله عشق در قانون جذب

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

نشانه های عشق یک طرفه و عشق دو طرفه

رهایی از عشق یک طرفه

روانشناسی جذب زنان