چرا تغییر کرد؟ فکر می کردم دوستم دارد

چرا عوض شد؟ فکر می کردم دوستم دارد!!

اولین باری که ملاقاتش کردم احساس کردم مجذوب من شده است. پس از چند روز بیشتر و بیشتر رفتار و کار هایی انجام می داد که نشان می داد عاشقم است تا وقتی کاملا از این موضوع مطمئن شدم به هر حال هرگز به وی نگفتم که من نیز چنین احساسی دارم ( نگاه کنید به چگونه تشخیص دهیم شخصی عاشق ما است).

ناگهان عوض شد و شروع به دور شدن از من کرد. واقعا احساس بدی دارم و می خواهم بدانم چرا ترکم کرده است. می خواهم بدانم آیا او واقعا من را دوست داشته است یا این تصور فقط در تخیلات من بوده.

و اگر عاشقم است پس چرا من را از خود دور می کند؟

آیا واقعا عاشقش بود؟ شخصا فکر می کنم جواب مثبت است

توضیحات گفته شده اتفاقی است که به طور مداوم در زندگی خود تجربه می کنیم. پسری به یک دختر نزدیک می شود و علائمی ارسال می کند که نشان می دهد عاشق آن دختر است ولی ناگهان دست از اینکار می کشد. آیا به این معنی است که پسر شروع به تنفر از دختر کرده است؟ البته که نه. پس چه اتفاقی افتاده است؟ در ادامه به دلایلی اشاره می کنیم که چنین اقداماتی را بهتر توضیح می دهد:

عدم دریافت پاسخ: وقتی شخصی علائمی نشان دهد که به معنی عاشق شدنش است و در عین حال چنین علائمی را از طرف مقابلش دریافت نکند احساس بدی پیدا می کند. در نتیجه دست از این کار می کشد. اگر می خواهید بدانید دلیلش دقیقا همین مورد است یا خیر باید شهامت جلو رفتن را داشته باشید و منتظر پاسخش باشید. معمولا این جلو رفتن باعث می شود آن شخص تحریک شده و ارسال نشانه های دوست داشتن را ادامه دهد.

احساس کند قابل پیش بینی است: اگر این شخص احساس کند قابل پیش بینی است یا اگر احساس کند کار های احمقانه ای کرده است که هیچ پاسخی نیز از آنها دریافت نکرده به احتمال زیاد عقب نشینی می کند. در چنین شرایطی این شخص نه تنها کنار می کشد بلکه ممکن است علائم یا رفتار های منفی از خود نشان دهد به امید اینکه تاثیر رفتار قبلی اش را از بین ببرد.

احساس پیروزی کردن: بعضی پسر های و دختر های عادت دارند وقتی شخصی عاشقشان شد کنار بکشند. معمولا پسر ها بیشتر از دختر ها این عادت را دارند. آنها علاقه مند به بازی شکار هستند و وقتی متوجه شوند شخص مورد نظرش عاشقشان شده است احساس هیجان می کنند.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش بزرگرین منبع فارسی زبان در ارتباط با روانشناسی عشق است. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به دسته ی روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم شانس شما را برای عاشق کردن دیگران به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. فروش این کتاب به صورت تضمینی در اختیار شما قرار می گیرد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران

6 اصل در مطیع سازی دیگران

چرا عاشق می شویم ( بر اساس روانشناسی عشق)

روانشناسی عشق

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy