گونه های برآمده در چهره خوانی

تصویر جیسون استاتهام

face reading 3-6

آیا تاکنون توجه کرده اید که چگونه گونه ی صورت برد پیت، میل گیبسون یا جیسون استاتهام برآمده است ؟ همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید افرادی که استخوان گونه ی آنان برآمده باشد معمولا این احساس را انتقال می کنند که ماجراجو و شجاع هستند.

همانطور که تا کنون ممکن است حدس زده باشد، استخوان های برآمده در گونه، در چهره خوانی، نشان دهنده ی شجاعت و ماجراجویی است.

فردی که چنین ویژگی در صورت خود دارد هرگز از مبارزه فرار نمی کند؛ همیشه سرشار از شهامت بوده و هیچ مشکلی با خطر کردن یا امتحان چیزی جدید ندارد. محصور به یک آسودگی ساده یا عادتی خاص نمی شود بلکه غریضه ی خود را دنبال می کند و هر چالشی را با آغوش باز می پذیرد. چنین فردی عاشق سفر و سیاحت نیز می باشد.

نکاتی مهم در چهره خوانی

به انتخاب بازیگر هایی که در فیلم های جنگی بازی می کنند توجه کنید تا متوجه شوید در بیشتر موارد، فردی به عنوان قهرمان انتخاب می شود که استخوان های گونه ی برآمده ای داشته باشد.

البته این موضوع به این معنی نیست که اگر شخصی چنین صورتی نداشت نمی تواند شجاع باشد. همانطور که قبلا هم گفته ام، وجود یک ویژگی خاص چهره می تواند بیان کننده ی یک ویژگی شخصیتی باشد اما نبود آن ویژگی در چهره به معنی عدم وجود ویژگی شخصیتی مرتبط با آن نیست.

بعضی افراد استخوان های برآمده ای که در صورتشان دارند به دلیل چربی های صورت شان ایجاد شده است. هر زمان می خواهید در مورد ویژگی شخصیتی فردی بر اساس این ویژگی چهره قضاوت کنید این مورد را در نظر داشته باشید.

چهره خوانی و شناخت شخصصیت

من شخصا باور دارم که هر کس می تواند شخصیت خود را تغییر دهد و تبدیل به یک فرد بهتر شود. فکر نکنید که ویژگی های چهره ی شما باعث محدودیت شما می شود ( مثلا فکر نکنید که نداشتن استخوان های برآمده در گونه باعث می شود هرگز شجاع نباشید).

همانطور که چهره خوانی میتواند در مورد ویژگی های دیگران با دقت بالا اطلاعات دهد، همچنان می تواند با این حقیقت که شما می توانید تغییر کنید و تبدیل به یک شخص بهتر شوید تناقض داشته باشد.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست که وقت شما را تلف کند بلکه مرجعی است که بر اساس تحقیقات و علوم روانشناسی بوده و به زبانی ساده بیان شده است تا بتوانید به راحتی متوجه شوید و از آنها استفاده کنید. مطالب سایت نوین بینش این امکان را فراهم می کند که دید جدیدی به زندگی بدست آورید و با دنیایی علمی و نوین آشنا شوید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم(نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری) پس از ترجمه از زبان انگلیسی در سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب بدون شکل شانس شما را برای عاشق کردن دیگران افزایش می دهد.برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهید بیشتر بدانید؟

بازگشت به صفحه اصلی: دیگر ویژگی های صورت در چهره خوانی

شناخت شخصیت از طریق پیشانی

چهره خوانی: شکل بینی

چهره خوانی ( شخصیت شناسی): فاصله ی چشم ها تا ابرو

چگونه خود و دیگران را بشناسیم

چگونه با علم شخصیت شناسی دیگران را عاشق خود کنیم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق خود کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy