چگونه دیگران را هیپنوتیزم کنیم

اگر به دنبال یک پاسخ سریع هستید و می خواهید بدانید آیا می توانید هر شخصی را هیپنوتیزم کنید یا خیر، جواب شما مثبت است.

اما این بار قرار نیست که از طرف مقابل خود درخواست کنید در وضعیت آرام قرار بگیرند زیرا قرار نیست بدانند که می خواهید آنان را هیپنوتیزم کنید.

به هر حال باید از مانع خودآگاه عبور کنید اما چطور اینکار امکان پذیر است؟ پاسخ ساده است با پرت کردن حواس یا منحرف کردن توجه شخص مورد نظر می توانید مسیر رسیدن به ضمیر ناخودآگاه را باز کنید و در نتیجه تلقینان خود را القاء کنید.

آیا فکر می کنید کار دشواری است؟ در حقیقت هر روز توسط پیام های بازرگانی در تلویزیون هیپنوتیزم می شوید! این مقاله رو مطالعه کنید تا متوجه شوید چگونه می توان دیگران را هیپنوتیزم کرد.

چگونه هر روز هیپنوتیزم می شویم

در اینجا به یک نمونه از هیپنوتیزم اشاره می کنم که هنگام مشاهده کردن تلویزیون رخ می دهد. جان در حال نگاه کردن به سریال تلویزیونی مورد علاقه اش می باشد و به شدت جذب ماجرای فیلم شده است زیرا داستان در اوج خود قرار دارد و قهرمان فیلم توسط دشمنانش تهدید شده است اما ناگهان تصویر تبلیغات یک نوشیدنی ظاهر می شود.

ذهن جان به شدت مشغول داستان است و با خود می اندیشد که “چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا می تواند فرار کند؟”.

اتفاقی که برای جان افتاده است به این شکل می باشد: ضمیر خودآگاه وی کاملا مشغول فکر کردن به تلاش های قهرمان برای پیدا کردن راه فرار است. در نتیجه تمام دستورات، پیشنهادات و تبلیغات که حکم همان تلقینات را دارند به ضمیر ناخودآگاه جان القا می شوند بدون اینکه ضمیر خودآگاه آن را فیلتر کند یا ممانعت به عمل آورد. هیچ بررسی عمیقی به روی آن پیام تبلیغاتی انجام نمی دهد و در نتیجه نمی تواند به درستی آن را تحلیل کند زیرا ذهنش مشغول فکر کردن به چیز دیگری است.

روز بعد، جان خود بخود به فروشگاه می رود و متوجه ی نوشیدنی می شود که روز قبل در تبلیغ بازرگانی دیده بود و بلافاصله آن را می خرد.

اگر می خواهید اینکار را با یکی از دوستانتان انجام دهید پس چیزی پیدا کنید که توجهش را جلب کند سپس ضمیر ناخودآگاهش را مشغول نگه دارید و تلقینات خود را به وی منتقل کنید.

چگونه دوست خود را هیپنوتیزم کنید

اکنون می خواهم به مثال دیگری برای هیپنوتیزم اشاره می کنم. شاید بارها توجه کرده باشید که یکی از دوستانتان به شدت در فکر فرو رفته است و حتی وقتی صدایش می کنید متوجه ی شما نمی شود. این لحظه بهترین فرصت است که تلقینان و دستورات خود را به وی انتقال دهید زیرا مسیر ورود به ضمیر ناخودآگاه وی کاملا برای شما باز است.

البته اگر پیام های خود را به صورت مستقیم به وی ارائه کنید، ضمیر خودآگاه متوجه می شود و در نتیجه آنها را فیلتر می کند. وقتی پیامی را ارسال می کنید سعی کنید غیر مستقیم بیان شود. مثلا نگویید ” من رئیس تو هستم، هر کاری که من می گویم باید انجام دهید”.

روش دیگری که می توانید از فیلترینگ خودآگاه عبور کنید این است که تبدیل به یک منبع قابل اطمینان برای طرق مقابل خود شوید. در این صورت اگر کاملا هوشیار و آگاه هم باشد همچنان ضمیر ناخودآگاهش برای برنامه ریزی شدن در اختیار شما قرار داد اما فقط اگر کاملا به شما اطمینان داشته باشد.

برای اینکه شخصی به شما اطمینان داشته باشد و به منبع قابل اعتماد وی تبدیل شوید باید نشان دهید که به موضوعی خاصی مسلط هستید و دانش بسیاری دارید. سپس در این زمینه فیلتر های خودآگاه وی خاموش خواهند شد و شخص مورد نظر در حالی به شما گوش خواهد داد که بیشتر کلماتی که استفاده می کنید مستقیم وارد ضمیر ناخودآگاهش می شود.

به بعضی کمپانی ها اعتراض می کنند که چرا پیام های تبلیغاتی آنان خیلی سریع نشان داده می شود. دلیلاین  است که فقط ضمیرناخودآگاه می تواند متوجه ی این پیام ها شود و در نتیجه برای خرید آن محصول برنامه ریزی می شود.

فقط وقتی این پیام ها روی سرعت کند پخش شود، می توانید متوجه ی این پیام ها شوید. به این تکنیک پیام های پنهان می گویند.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت  نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهید بیشتر بدانید؟

اصول یادگیری هیپنوتیزم

چگونه دیگران را متقاعد کنیم هر چیزی را باور کنند

چگونه می توان ضمیر ناخودآگاه خود یا دیگران را برنامه ریزی کرد

کمبود های روانی چیست و چه ارتباطی با عاشق کردن دارد

دلایل عاشق شدن و معیار های ناخودآگاه

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy