ثروتمندترین های دنیا

خیلی زود ثروتمند شوید، آیا امکانش هست؟

هر بار که در مورد راهکارهای ثروتمند شدن در کمترین زمان نظرات و مقالات افراد موفق را مطالعه می کنم تنها به یک پاسخ مشابه می رسم؛ برای ثروتمند شدن باید سخت کار کنید و با استقامت باشید. این افراد به دلیل تجربه ی زیاد و موفقیت بزرگشان شناخته شده هستند و به همین دلیل من به آن ها باور دارم.

بسیاری ا افراد تحصیل کرده و موفق در کسب و کار به ایده ی ثروت در کمترین زمان ممکن به عنوان یک اسطوره ی محبوب رسیده اند. پس آیا چنین چیزی حقیقت دارد؟ آیا کسی می تواند در کمترین زمان پول زیادی به دست آورد؟ آیا میلیاردری با سن کمتر از 35 سال وجود دارد؟

متاسفانه به نظر می رسد افراد بسیاری معتقدند نمی توان ثروت زیاد را در زمان کمی به دست آورد. پس بیایید با حقیقت رو به رو شویم. فکر می کنید دارم در مورد چیزی صحبت می کنم که هیچ کس به آن نرسیده است؟ هیچ کس؟ فکر کنم بهتر است این باور خود را به چالش کشیده و آزمایش کنیم:

 

با ثروت مند ترین افراد جهان آشنا شوید:

مثال 1:

نام: سرگئی برین

سن: 34 سال

درآمد خالص: 18.5 میلیارد دلار

منبع درآمد: گوگل

خوب، به نظر می رسد که این مرد از قانونی که به آن باور دارید مستثنی است. همچنین هیچ کس نمیتواند موتور جستجوی دیگری مانند گوگل به وجود آورد. شاید این فقط شانس بوده است. هنوز به باور خود ایمان داریم؛ هیچ کس نمی تواند در کمترین زمان ثروتمند باشد.

مثال 2:

نام: دانیل زیف

سن: 35 سال

درآمد خالص: 3.5 میلیارد دلار

منبع درآمد: سرمایه گذاری

این فرد هم ثروت خود را در کمترین زمان به دست آورد.

این هم یک استثنای دیگر، اما هر قانوی استثنا دارد.

مثال3:

نام: کنت گریفین

سن 38 سال

درآمد خالص: 3.0 میلیارد دلار

منبع درآمد: سرمایه گذاری

دیگر کنت از طریق سرمایه گذاری میلیاردر شد، پس یک استثناء دیگر هم داریم. به نظر می رسد که قانون ما استثناهای زیادی داشته است، اما هنوز هم می توان گفت ثروتمند شدن در زمان کم ایده ی خوبی نیست. کنت پول خود را از سرمایه گذاری در بازار سهام به دست آورد.

مثال4:

نام: جان آرنولد

سن: 33 ساله

درآمد خالص: 1.5 میلیارد دلار

منبع درآمد: سرمایه گذاری

خوب، خجالت آور است اما به نظر می رسد که ما در اینجا یک استثناء دیگر هم داریم. این فرد میلیاردر دیگری است که کمتر از 35 سال دارد.

مثال 5:

نام: دیوید فیلوو

سن: 41 ساله

درآمد خالص: 2.0 میلیارد دلار

منبع درآمد: یاهو

خب، این هم یک استثناء دیگر. نظری دارید؟

ثروتمند شدن در زمان کم ممکن است

من نمی خواستم این مقاله را طولانی تر کنم اما می توانستم آن را با استثناء های بیشتری ادامه دهم. به نظر می رسد استثناهایی در این قانون وجود دارد و خبر خوب این است که همه این افراد مثل شما هستند !!

گرچه من به آناتومی و ژنتیک توجه زیادی نمی کنم، اما وقتی به این افراد نگاه می کنم می توانم متوجه شوم آن ها متعلق به گونه ی من و شما هستند! بله آنها مثل ما هستند، آنها انسان هستند!

آن ها یک ارگان خاکستری به نام ذهن دارند، اعضای بدنشان مانند ما است، مانند ما وقتی گرسنه شوند غذا می خورند و وقتی تشنه شوند آب می نوشند.

اجازه ندهید دیگران شما را فریب دهند. شما می توانید ثروتمند شده و حتی می توانید قبل از سن چهل سالگی میلیاردر شوید، زیرا دیگران هم این کار را انجام داده اند. صدها نفر موفق به انجام چنین کاری شده اند، شما چرا موفق نشوید؟

این کار آسان نیست و یک شبه هم اتفاق نمی افتد، اما با استقامت، سخت کوشی، نوآوری و نظم و انضباط می توانید در کمترین زمان ممکن ثروت قابل توجهی به دست آورده و از ادامه ی زندگی تان لذت ببرید.

این افراد بهتر از شما نیستند، آنها فقط معتقد بودند که می توانند این کار را انجام دهند و به همین دلیل موفق شدند.

من هیچ پولی برای شروع ندارم

شما می توانید یک وبسایت را تنها با 100 هزار تومان پول راه اندازی کرده و درآمد خیلی زیادی از آن کسب کنید. کاری که من با وبسایت نوین بینش انجام دادم!

من توانستم از طریق وبسایت نوین بینش در کسب و کار اینترنتی بسیار موفق شوم و در کمترین زمان درآمد خود را چندین برابر افزایش دهم.

لازم نیست برای شروع ثروتمند باشید، لازم نیست پول زیادی داشته باشید، می توانید تنها با 100 هزار تومان شروع کنید و ثروتمند شوید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه ثروتمند شویم

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

ثروتمندترین افراد جهان 2017. ثروتمندترین افراد جهان 2016. ثروتمندترین افراد جهان 2018. ثروتمندترین فوتبالیست جهان. ثروتمندترین زن جهان. ثروتمندترین مرد جهان 2018. ثروتمندترین افراد ترکیه. ثروتمندترین مرد جهان در حال حاضر