چگونه ثروتمند شویم

چه  کسی می تواند چنین مقاله ای بنویسد؟

اگرچه من هنوز میلیاردر نیستم اما توانستم در کمتر از ۳ سال در آمد ماهانه ام را چندین برابر افزایش دهم.

با کمی محاسبات ساده متوجه شدم اگر بتوانم این رشد درآمد را به همین شکل حفط کنم تا قبل از ۴۰ سالگی فردی میلیاردر خواهم بود. من در این مقاله قصد ندارم به شما بگویم یک بلیط بخت آزمایی بخرید و یا با یک فرد ثروتمند ازدواج کنید تا رویاهایتان برآورده شود، من به شما نشان می دهم چگونه در کمترین زمان ممکن درآمد خود را چند برابر افزایش دهید.

چگونه در ایران پولدار شویم

اگر می خواهید پولدار شوید باید اشتیاق سوزانی برای ثروتمند شدن داشته باشید. برای اینکه بدانید چنین اشتیاقی در شما وجود دارد یا نه سوالات زیر را از خود بپرسید:

آیا تصویر ذهنی روشنی از ماشین و خانه ی رویایی ام در آینده دارم؟

آیا من همه کاری برای افزایش درآمدم انجام می دهم؟ آیا من بیشترین و بهترین تلاش خود را می کنم؟، آیا برای چیزی که می خواهم میجنگم؟، کمتر می خوابم؟، هر روز چیزهای جدیدی را امتحان کنم، یا نسبت به همه چیز بی تفاوت هستم؟

بسیاری از مردم رویای ثروتمند شدن دارند اما نمی خواهند ثروتمند شوند. کلمه ی “خواستن” اشاره به میل سوزانی است که به فرد برای حرکت به سمت اهدافش انگیزه می دهد.

اگر واقعا “می خواهید” ثروتمند شوید، باید کمتر بخوابید، بیشتر کار کنید، با ترس هایتان مواجهه شوید، ریسک کنید، قربانی کنید و خودتان را با هرچیزی که سر راهتان قرار می گیرد به چالش بکشید. تنها در این صورت ثروتمند خواهید شد.

فرض کنید سه روز غذا نخورده اید. بعد از ۳ روز نیاز شما به غذا چگونه است؟ اگر مجبور باشید برای خوردن غذا با یک حیوان مبارزه کنید، آیا این کار را را انجام می دهید؟ البته که انجام می دهید! این دقیقا روحیه ای است که برای ثروتمند شدن نیاز دارید.

همه کسانی که ثروتمند می شوند، به همین شیوه فکر می کنند. جمله ی زیر شیوه ی تفکر آن ها را به طور خلاصه بیان می کند:

“من تا زمانی که ثروتمند نشوم آرام نخواهم بود و استراحت نمی کنم، در غیر این صورت، تلاشم را برای همیشه ادامه خواهم داد”

دانش و ثروتمند شدن

من ثروت خودم را از راه های مختلفی مانند سرمایه گذاری در بازار سهام، آموزش کسب و کار و کسب درآمد از طریق این وبسایت به دست آورده ام. هنگام بررسی این منابع درآمد، متوجه خواهید شد که آنها یا به انتقال دانش (مانند آموزش کسب و کار) و یا به استفاده از دانش برای کسب درآمد از افرادی که دانشی ندارند (سود حاصل از تجار بی تجربه از طریق بازار سهام) بستگی داشته اند.

من اگر چیزی در مورد کسب و کار، اقتصاد و حساب و کتاب نمی دانستم، پول خود را در بازار سهام از دست می دادم. اگر ۱۰ سال از زندگی ام را به تحصیل در رشته روانشناسی سپری نمی کردم نمی توانستم از طریق آموزش کسب و کار و یا این وبسایت درآمدی کسب کنم. دانش فقط قدرت نیست، دانش برای شما پول ساز خواهد بود.

برای کار کردن روی توانایی های خود زمان بگذارید. چیزهای جدید یاد بگیرید، در دوره ها و جلسات آموزشی مختلف شرکت کرده و هر زمانی که می توانید مطالعه کنید.

و یک قانون ساده را به یاد داشته باشید؛ از دانش می توانید به طور مستقیم یا غیر مستقیم درآمد کسب کنید. حتی یک دزد می تواند برای پول آوردن از دانش استفاده کند. او می داند که چگونه باید قفل ها را باز کند، او می داند چگونه بدون اینکه کسی متوجه شود دزدکی حرکت کند و همچنین او می داند برای اینکه دستگیر نشود از چه مسیرهایی باید عبور کند. من از شما نمی خواهم که دزد شوید 🙂 فقط می خواهم بدانید هرکسی برای پول درآوردن از هر راهی نیاز به دانش و مهارت های خاصی دارد.

کمتر پول هدر دهید، ثروتمند شوید

پول برای صرف کردن است اما نه برای هدر دادن! بعضی مردم پول خود را به درستی خرج می کنند اما بعضی دیگر تنها پول خود را برای مسائل بیهوده هدر می دهند. اگر وقتی گرسنه هستید با پول خود غذا بخرید پولتان را به درستی خرج کرده اید، اما اگر پول خود را برای سیگار خریدن صرف کنید باید در کنار آن پول بیشتری برای مراقبت از سلامتی خود خرج کرده و در نتیجه پول خود را هدر داده اید.

معادله ساده است: ورودی – خروجی = افزایش یا کاهش ثروت

پول خود را برای چیزهایی که مورد نیازتان نیست هدر ندهید. سعی کنید درآمدتان را ذخیره کرده و جای دیگری سرمایه گذاری کنید. اگر چنین کاری انجام دهید هر سال درآمدتان افزایش پیدا خواهد زیرا شما در حال سرمایه گذاری هستید.

چگونه بدون سرمایه پولدار شویم

اگر هیچ سرمایه ای ندارید بازهم می توانید پولدار شوید. زیرا شما آنقدر خوش شانس هستید که در زمان وجود اینترنت و بازار داغ تجارت الکترونیک به دنیا آمده اید. کسب و کار اینترنتی می تواند با هزینه ای نزدیک به صفر راه اندازی شده و برای شما درآمد قابل توجهی به همراه داشته باشد. بهتر است بدانید youtube.com توسط سه نفر توسعه یافت و سپس به قیمت ۱٫۶۵ میلیارد دلار به گوگل فروخته شد.

من توانستم در مدت زمان کوتاه و بدون هیچ سرمایه اولیه از طریق وبسایت نوین بینش درآمد خود را چندین برابر افزایش دهم. پس لازم نیست برای شروع ثروتمند باشید، می توانید بدون هیچ سرمایه ای شروع به کار کنید و پول زیادی به دست آورید.

باورهای نادرست و ثروتمند شدن

اگر باور داشته باشید می توانید کاری را انجام دهید پس حتما آن را انجام خواهید داد و اگر باور داشته باشید نمی توانید کاری را انجام دهید هیچ وقت قادر به انجام آن نخواهید بود. نکته ی تلاش برای ثروتمند شدن با استفاده از ضمیر خودآگاه در حالی که ضمیر ناخودآگاه بر علیه شما عمل می کند چیست؟ (نگاه کنید به با نابودی باورهای غلط استعدادهای پنهان خود را آزاد کنید)

برخی از مردم اعتقادات غلطی در مورد پول دارند. آنها فکر می کنند هیچ وقت نمی توانند ثروتمند شوند بدون اینکه متوجه شوند این اعتقادات به معنی ضعیف بودنشان است. آن ها تصور می کنند با شرایط فعلی شان ( کاری که انجام می دهند یا وضعیت مالی نامناسب) هیچ وقت پول زیادی به دست نمی آورند.  تا زمانی که باورهای نادرست خود را به چالش نکشید ضمیر ناخودآگاه بر علیه تان خواهد بود و هیچ وقت ثروتمند نمی شوید.

آیا پول شادی می آورد؟

البته که پول شادی می آورد.  شادی برای افراد مختلف، تعاریف متفاوتی دارد. اگر تنها مشکل زندگی شما این است که قادر به پرداخت صورتحساب هایتان نیستید، پس حتما پول می تواند برای شما شادی به همراه داشته باشد.

برای برخی افراد پول مهم نیست، اما برای کسی که به دنبال راهکارهای پولدار شدن بوده و در حال خواندن این مقاله است، قطعا پول می تواند تاثیر قابل توجهی در سطوح شادی این فرد داشته باشد و فقدان آن حتی می تواند منجر به افسردگی در او شود.

همین الآن شروع کن

اگر پس از خواندن این مقاله به خواب رفتید یا مشغول تماشای تلویزیون شدید، در مورد ثروتمند شدن جدی نیستید و اشتیاق سوزانی ندارید. برای ایده های خود در اینترنت جستجو و تحقیق کنید، برنامه های خود را بنویسید، تصویری از ماشین رویایی تان را دانلود کرده  و در مورد راه های مختلف پولدار شدن فکر کنید.

و به یاد داشته باشید، ممکن است با مشکلات غیر منتظره ای رو به رو شوید، ممکن است موانع زیادی سر راه شما قرار بگیرد، ممکن است افسردگی سرعت شما را کاهش دهد اما در نهایت هیچ چیزی در کل جهان نمی تواند یک فرد با استقامت و مقاوم را در برابر به دست آوردن چیزی که واقعا می خواهد شکست دهد.

هنری فورد شش بار تمام پول خود را از دست داد و به نقطه ی آغاز بازگشت. اگر به او نگاه کنید جای هیچ بهانه ای برای شما باقی نمی ماند.

“من تا زمانی که ثروتمند نشوم آرام نخواهم بود و استراحت نمی کنم، در غیر این صورت، تلاشم را برای همیشه ادامه خواهم داد”

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

ثروتمندترین های دنیا

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

چگونه به سرعت پولدار شویم

لیست کارآفرینان موفق

راز های پولدار شدن

چگونه در خود شجاعت و اعتماد به نفس ایجاد کنیم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه ثروتمند شویم برایان تریسی. چگونه در خانه پولدار شویم. چگونه در نوجوانی پولدار شویم. چگونه بدون سرمایه پولدار شویم. چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم. کتاب چگونه ثروتمند شویم. چگونه پولدار شویم در ایران. چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم