اهمیت تناسب ظاهری در ازدواج

اهمیت تناسب ظاهری در ازدواج

آیا تناسب ظاهر در ازدواج اهمیت دارد؟

نقش زیبایی زن و مرد در ازدواج چیست؟

آیا فردی با ظاهر معمولی می تواند فردی جذاب را به خود علاقه مند کند؟

آیا برای زن و مردی که ظاهر جذابی ندارند شانسی برای ازدواج با فردی جذاب وجود دارد؟

اهمیت تناسب ظاهری در ازدواج و نقش زیبایی زن و مرد برای یکدیگر تبدیل به یکی از مسائل مهم قبل از ازدواج شده است. بسیاری از مردم از من سوال می پرسند که آیا ممکن است با فردی جذاب تر از خودشان رابطه داشته باشند؟(نگاه کنید به چگونه یک فرد زشت می تواند یک فرد زیبا را عاشق خود کند)

ظاهر زن و مرد در رابطه بسیار مهم است اما اگر بتوانید در علاقه مند کردن فردی خاص نسبت به خود درست عمل کنید ممکن است ظاهر مانند قبل دیگر اهمیتی نداشته باشد.

همه ی ما عاشق افرادی می شویم که با بیشترین موارد موجود در الگوی عشقمان مطابقت داشته باشند. اگر بتوانید به فرد مورد نظرتان نشان دهید که با موارد موجود در الگوی عشقش مطابق هستید خواهید دید که او مواردی مانند ظاهر، پول و هرچیز دیگری را که نسبت به آن نگران هستید نادیده می گیرد.(نگاه کنید به الگوی عشق چیست)

تنها لازم است اطلاعات کافی در باره ی معیار های ضمیر ناخودآگاه شخص مورد نظرتان به دست آورده و خود را با آن معیارها  سازگار کنید.(نگاه کنید به چرا عاشق می شویم ( بر اساس روانشناسی عشق))

ظاهربینی در ازدواج

از آنجا که این موضوع امروزه مسئله س مهمی به شمار می رود اجازه دهید برای درک بیشتر آن را با یک مثال برای شما توضیح دهم: علی پسری است که ظاهر معمولی دارد. قد او کوتاه است و ثروتمند نیست. او عاشق دختری به نام رویا شده است. رویا دختری بسیار زیبا و جذاب است. او بازیگر تئاتر بوده و مشهور و ثروتمند است.

با اینکه بسیاری از بازیگران مشهور همکار رویا درخواست ازدواج با او را داشتند اما در کمال تعجب رویا علی را برای ازدواج انتخاب کرد. درواقع این مثال نشان می دهد که علی توانست موارد موجود در الگوی عشق رویا را استخراج کرده و خود را با آن ها تطبیق دهد و باعث شد رویا ظاهر، قد و وضعیت مالی علی را نادیده بگیرد.

شما هم می توانید مانند علی با برداشتن قدم های درست قلب هر شخصی را برای خود داشته باشید بدون اینکه به قیافه و ظاهر شما اهمیت بدهد و در رابطه تان تاثیر بگذارد.

آیا شانسی برای ازدواج با فردی جذاب تر از خود دارید؟

پاسخ مثیت است. اصلا مهم نیست که شما چه کسی هستید و ظاهر شما چگونه است کافی است طرف مقابل خود را به طور کامل بشناسید و بتوانید ضمیر ناخودآگاه او را با درک معیارهای موجود در آن برنامه ریزی کنید.(نگاه کنید به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه)

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

نقش زیبایی چهره در عاشق شدن

روانشناسی جذابیت ظاهر

اهمیت جذابیت ظاهر در ازدواج

نقش زیبایی در ازدواج

چگونه جذاب و زیبا باشیم