عشق واقعی پسر به دختر

عشق واقعی پسر به دختر

عشق واقعی پسر به دختر

یکی از اصلی ترین دلایلی که وبسایت نوین بینش را در بین کاربران دوست داشتنی و مورد پسند قرار داده است مقاله های مربوط به نشانه های عاشق بودن دیگران است؛ علائم خودآگاه و ناخودآگاهی که به شما نشان می دهند پسر یا دختری شما  را دوست دارد یا نه!

در این مقاله درمورد نشانه های به خصوصی صحبت خواهم کرد که کمتر کسی آن ها را می شناسد. این نشانه ها به شما کمک می کنند متوجه علاقه و کشش دیگران نسبت به خود شوید.

نشانه های عاشق شدن

همانطور که قبلا اشاره کردم مغز شما همواره تلاش می کند واقعیات موجود در دنیا را با باورهای خود تطبیق دهد.

به همین دلیل است که هنگام خواندن کلمات حتی با وجود غلط املایی مشکلی نخواهید داشت یا ممکن است یک تکه چوب را در نگاه اول یک مار ببینید.

به همین ترتیب اگر شخصی به طور مداوم به شما فکر کند همه ی اطرافیانش را شبیه شما می بیند. در نتیجه اگر فردی اقرار کند کسی را شبیه به شما دیده یا شما را با فرد دیگری اشتباه بگیرد به این معنی است که بخش مهمی از ذهن و فکر او را به خود اختصاص داده اید.

حال اگر این رفتار از جانب این شخص به طور مداوم تکرار شود به علاقه ی او نسبت به خود شکی نداشته باشید.

ممکن است فردی تمام روز درمورد رئیس خود تفکرات ناخوشایند و ترسناکی داشته باشد و دیگران را در خیابان شبیه به او ببیند اما اگر شما هیچ رفتار بد و ناپسندی نسبت به طرف مقابل خود نداشته باشید و او بازهم دیگران را مانند شما ببیند به احتمال خیلی زیاد به شما علاقه پیدا کرده است.

در واقع می توان گفت ما انسان ها در هنگام ترس و علاقه رفتار مشابهی را از خود نشان می دهیم و در مورد شباهت اشیاء و افراد اطرافمان دچار سردرگمی می شویم(مثال مار و تکه چوب را به یاد بیاورید)

البته به یاد داشته باشید که این مورد به تنهایی از عشق طرف مقابل نسبت به شما خبر نمی دهد اما نشانه است از اینکه او مدت زیادی از روز را به فکر کردن به شما اختصاص می دهد.

بهترین راه برای اینکه متوجه شوید پسری عاشق شما شده است یا نه  توجه به نشانه های مختلف در کنار هم می باشد زیرا یک نشانه ی به خصوص نتیجه ی درستی به شما نخواهد داد.

از رابطه ی جنسی قبل از ازدواج دوری کنید

ذهن همه ی مردها طوری به گونه ای طراحی شده است که حتی اگر به طرف مقابل خود علاقه نداشته باشند به سکس و رابطه ی جنسی با او فکر می کنند . به عبارت دیگر می توان گفت دلیل اصلی اشتیاق مردان به صحبت کردن یا قرار گذاشتن با زن ها چیزی جز برقراری رابطه ی جنسی نیست.

با پرهیز از رابطه ی جنسی قبل از ازدواج می توانید به قصد و نیت طرف مقابلتان پی ببرید. اگر این فرد واقعا به شما علاقه داشته باشد بدون وجود سکس نیز برای پیشرفت رابطه تان تلاش خواهد کرد.

اما اگر تنها با هدف سکس به شما نزدیک شده باشد دوری کردن شما از او در این رابطه باعث می شود نسبت به شما سرد شده و رابطه تان را به راحتی پایان دهد.

آیا او یک رابطه ی رمانتیک و عاشقانه می خواهد؟

بعضی افراد به صورت ناخودآگاه و ذاتی شخصیت رمانتیک ندارند؛ البته نه به این معنا که از ابراز علاقه خودداری می کنند  بلکه شیوه ی ابراز احساسات آن ها کمی با افراد رمانتیک متفاوت است. اگر طرف مقابل شما رفتار عاشقانه ای از خود نشان نمی دهد برای فهمیدن دلیل آن کافی است متوجه شوید که آیا او شخصیت رمانتیکی دارد یا نه.

به عنوان مثال اگر طرف مقابل شما به تماشای غروب خورشید علاقه داشته باشد به این معنی است که با شخصیت رمانتیکی رو به رو هستید و او از شما رابطه ای عاشقانه می خواهد. البته توجه داشته باشید که اگر فردی چنین رفتارهایی را به صورت ظاهری و تنها برای رسیدن به اهداف دیگری مانند سکس از خود نشان دهد دیر یا زود از این تلاش خود خسته شده و هدف واقعی خود را آشکار خواهد کرد.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

تشخیص عشق از هوس

عشق واقعی مردان چگونه است

عشق واقعی زنان چگونه است

سبک های عشق ورزی

عشق واقعی چیست

آیا دوستم دارد

فکر می کنید او به شما علاقه دارد