چرا باید مردان یا زنان را به چالش بکشیم

قبل از هر چیز باید به این موضوع اشاره کنم که این مقاله فقط برای افرادی نوشته شده است که به دنبال ایجاد رابطه پایدار و ازدواج هستند و اگر قصدی به جز این دارید این مقاله را مطالعه نکنید یا پس از تغییر هدف تان آن را بخوانید.

در این مقاله توضیح خواهیم داد به چالش کشیدن مردان یا زنان به چه معنا است و چگونه می توان فردی را به چالش کشید. همچنین دلیل این موضوع را که چرا باید مردان یا زنان را به چالش بکشیم روشن خواهیم ساخت.

این مقالهه م برای مردان و هم برای زنان مناسب است اما در متن بیشتر از واژه به چالش کشیدن مردان، چگونگی به چالش کشیدن مردان، راه های به چالش کشیدن مردان و  یا عاشق کردن مردان استفاده شده است. به هر حال برای زنان به چالش کشیدن مردان ضروری تر است.

به چالش کشیدن مردان یا زنان یعنی چه

به زبان ساده راه به چالش کشیدن به این معنا است که کاری کنید برای پسر یا دختری که دوست دارید با ارزش تر به نظر برسید. تا اینجا جواب خیلی ساده است اما سوال مهمتر این است که چگونه می توان مردی را به چالش کشید تا ما برای او با ارزش تر شویم.

در اینجا می خواهم یک راه ساده را برای به چالش کشیدن مردان معرفی کنم ( همانطور که گفتیم این تکنیک روی زنان نیز موثر است).

این تکنیک به شما کمک می کند برخوردی متفاوت و جذاب تر از قبل نسبت به مرد مورد علاقه خود داشته باشید. تاثیر این تکنیک روی افراد مختلف متفاوت است. بسته به تیپ شخصیتی روی بعضی افراد بسیار قدرتمند تاثیر دارد و روی بعضی دیگر کمتر. برای مثلا روی افراد مغرور و خودشیفته تاثیر بسیار قدرتمندی دارد.

چالش تاییدی برای به چالش کشیدن مردان یا زنان

برای اینکه این تکنیک را اجرا کنید باید از تایید کردن، توجه های متمرکز و پذیرفتن بلافاصله درخواست ها پرهیز کرده و در عوض در شرایط لازم طرف مقابل خود را نادیده بگیرید.

این موضوع عجیب نیست؟

تاکنون به رفتار خودتان در این شرایط توجه کرده اید که چرا مردانی یا زنان را دنبال می کنید که بیشتر شما را نادیده می گیرند؟

چرا انسان ها به دنبال فردی می روند که آن ها را نادیده گرفته است؟

چرا مردان و زنان تمایل کمتری نسبت به فردی دارند که زودتر و هیجان زده به آن ها علاقه نشان می دهد؟

بیشتر رفتارهایی که توضیحی ندارند به شیوه ی عملکرد مغز مربوط می شوند. مغز ما انسان ها باور دارد هرچیز غیر قابل دسترس با ارزش است. می دانید چرا مغازه دارها وقتی تقاضای مشتری های زیاد شود قیمت اجناس را افزایش می دهند؟

آن ها می دانند اگر مردم متوجه شوند چیزی که می خواهند در حال تمام شدن است بیشتر برای خرید آن انگیزه خواهند داشت. در دوره بازگشت به عشق و ازدواج همیشه گفته ام افرادی که ما را دوست ندارند برایمان جذاب تر به نظر می رسند.

زیرا تصور می کنیم اگر فردی ما را رد کند پس تقاضا برای وی زیاد است. به عبارت دیگر افرادی که ما را نادیده می گیرند با ارزش تر به نظر می رسند. در روابط عاشقانه نیز می توان یکی از دلایل تغییر رفتار ناگهانی را همین مسئله عنوان کرد که اهمیت بیش از حد به فرد مقابل از ارزش ما کم کرده و منجر به این امر در وی می شود.

چگونه مردان را به چالش بکشیم

هر فردی در دنیا نسبت به مسائلی احساس ناامنی می کند. وقتی به دنبال تایید شدن توسط دیگران باشیم درواقع می خواهیم مطمئن شویم دیگران حتی با عیب هایی که نسبت به آن ها احساس ناامنی می کنیم ما را می پذیرند.

وقتی فردی ما را رد می کند اولین چیزی که به ذهنمان می رسد احساس ناامنی است. مثلا وقتی فردی یک مرد کوتاه قد را رد کند اولین چیزی که به ذهنش می رسد قد او می باشد.

ما می خواهیم تایید دیگران را نسبت به چیزهایی که در مورد خودمان دوست نداریم به دست آوریم تا خیالمان راحت شود. وقتی فردی ما را رد می کند باعث می شود به چالش کشیده شویم و ترس هایی را که در مورد خود دوست نداریم تایید شوند. (نگاه کنید به درمان ترس از رد شدن)

و چون هیچ کس نمی خواهد با عیب و نقص باشد فردی را که دوستمان ندارد دنبال می کنیم تا شانس دیگری به خود بدهیم.

یک بار دیگر به مثال مرد کوتاه قد برگردیم، البته کوتاه قد بودن چیز بدی نیست اما بسیاری از مردهای کوتاه قد این موضوع را یک مشکل بزرگ می دانند. این مرد سعی می کند تایید افرادی که او را نادیده می گیرند به دست آورد تا به خودش ثابت شود با وجود قد کوتاه هنوز هم جذاب است.

افراد بسیاری به خصوص کسانی که به دنبال چالش هستند، برای برنده شدن در این چالش کسانی را دنبال می کنند که آن ها را نادیده می گیرند. زن ها هنگام برخورد با مردان بد، مغرور و خودشیفته چنین تلاشی می کنند اما معمولا شکست می خورند.

چالش تاییدی برای رسیدن به عشق و ازدواج کافی نیست

عاشق شدن نباید فقط به دلیل چالش ها، ترس ها و احساس ناامنی باشد. چه برای عاشق کردن مردان باشد و چه شما خود پسر یا دختری باشید که تحت تاثیر چالش های تاییدی عاشق دیگران می شوید.

اگرچه چالش تاییدی در آغاز و برای ایجاد جرقه عشق می تواند کاربرد داشته اما باید بدانید عشق برای حفظ شدن و باقی ماندن به اجزای دیگری هم نیاز دارد و برطرف کردن احساس ناامنی از این طریق چه برای عاشق کردن و چه برای عاشق شدن کافی نیست.  

نوشته ی شاهین زند محقق و پژوهشگر.

نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. با شرکت در دوره های آکادمی عشق در زمینه ازدواج، جذب و عشق مهارت های علمی و روانشناختی را یاد خواهید گرفت و یا هزینه پرداختی بازگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهید بیشتر بدانید؟

برای جذب مردان چه باید کرد

آیا عشق از دست رفته را می توان بازگرداند

برگرداندن مرد به رابطه – چه مردانی به رابطه بر می گردند

عکس العمل دختر و پسر پس از جدایی در فضای مجازی

عشک یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

چگونه دیگران را متقاعد کنیم