مشاوره آنلاین با روانشناس در تلگرام

چگونه یک مشاوره آنلاین پیدا کنم؟

چطور می توانم به روانشناسان آنلاین اطمینان کنم؟

یک مشاور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از هر چیز باید به این موضوع اشاره کنم که نوین بینش یک مرکز روانشناسی نیست و تیم آن به هیچ وجه در حوزه مشاوره، درمان و روانپزشکی هیچ خدماتی را ارائه نمی دهد. افرادی که دچار اختلالات روانی هستند نیاز به مشاوره حضوری و درمان دارند که در حوزه فعالیت سایت نوین بینش قرار ندارد. این افراد باید حتما زیر نظر روانپزشک متخصص قرار بگیرند و به صورت حضوری به مراکز معتبری مراجعه کنند که مورد تایید است.

همچنین نوین بینش به صورتی که در مراکز بهداشت و درمان یا روانشناسی، مشاوره ارائه می شود، مشاوره نمی دهد و معتقد است که هر فردی خود می تواند بهترین مسیر را برای خود انتخاب کند اگر مهارت لازم را فراگرفته باشد. همچنین معتقد هستیم که بهترین روش آموزشی مطالعه و تمرین از طریق محتوا و منابع علمی و معتبر است.

اما نوین بینش در کنار کتاب های خود خدمات پشتیبانی ارائه می دهد که شامل تمرین ها و مهارت های آن کتاب است تا مطمئن شود شما مهارت ها را فراگرفته اید و پرسش بی پاسخی در مورد کتاب باقی نمانده است.

پشتیبانی آنلاین تیم نوین بینش از کتاب های خود، نصحیت های تکراری نیست. یا به شما نمی گوییم چه کاری درست است یا چه کاری غلط. همچنین شما را نصیحت نمی کنیم و یا به شما نمی گوییم چه کنید یا چه نکنید.

نوین بینش معتقد است که هر فردی مرتبط با نیازهای خود، می تواند مهارت هایی را بیاموزد که باعث تغییر و تحول اساسی در زندگی وی می شود، حتی اگر مهارت هایی مرتبط با روابط عاطفی، عشق و یا مهارت های متقاعد سازی نیاز داشته باشد.

تیم نوین بینش آماده ارائه خدمات آنلاین و  ۲۴ ساعت به صورت چت است. در این ارتباطات ما به شما منابع، کتاب ها و مقالاتی را معرفی خواهیم کرد که با یادگیری تکنیک های روانشناسی بتوانید مشکل خود را حل کنید. به عبارت دیگر تیم نوین بینش یک مسیر ارتباطی رایگان در اختیار شما می گذارد تا بتوانید راهکاری برای حل مشکل خود پیدا کنید.

افرادی که کتاب ها و مقالات نوین بینش را تهیه کنند از پشتیبانی آنلاین اعضای متخصص تیم نوین بینش بهره مند می شوند (نگاه کنید به آموزش مطالعه محور). در این کتاب ها و مقالات، تمرین ها و پرسش هایی وجود دارد که برای نوین بینش ارسال می کنید تا بر پیشرفت و یادگیری نکات کتاب نظارت کند.

همچنین پرسش های خود را نیز می توانید در ارتباط با کتاب و یادگیری مهارت ها ارسال کنید. به این صورت که در کنار مطالعه کتاب ها، مقالات و تکنیک های مورد نظر به پرسش های شما نیز پاسخ داده می شود. در نتیجه هر تکنیکی را که متوجه نشدید یا احساس کردید نمی توانید از آن استفاده کنید به شما در مورد آن توضیح خواهیم داد و با مثال های بیشتر آموزش می دهیم.

این خدمات هر روز هفته حتی جمعه نیز در اختیار مراجع های گرامی قرار می گیرد. در ادامه در مورد ارتباط آنلاین رایگان صحبت خواهیم کرد.

ارتباط ۲۴ ساعت در تلگرام

یکی از اصلی ترین اهداف کتاب های نوین بینش و پشتیبانی چت آنلاین در تمام ساعات شبانه روز کمک به مراجع هایی است که قصد ازدواج دارند و می خواهند فرد مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنند (نگاه کنید به چگونه انتخاب درستی در ازدواج داشته باشیم ).

همچنین با مهارت های پیش از ازدواج آشنا خواهید شد و با کتاب ها به همراه پشتیبانی نوین بینش یاد خواهید گرفت چگونه می توانید با برطرف کردن نیازهای ضمیر ناخودآگاه و ایجاد صمیمیت در رابطه به یک رابطه پایدار و عاشقانه دست پیدا کنید. این آموزش همراه با کتاب ها است. در واقع شما می توانید با خواندن کتاب ها و مقالات کاربردی به سادگی مهارت مورد نیاز را یاد بگیرید و در کنار آن با یک روانشناس نیز در ارتباط باشید و پرسش های مرتبط با کتاب خود را ارسال کنید.

چه افرادی از کتاب های نوین بینش استفاده می کنند

در کتاب های آموزشی که مرتبط با خانواده نیز ارائه می شود همراه با پشتیبانی به صورت چت و ۲۴ ساعت نکات و تکنیک های معرفی می شود که به خواننده کمک می کند با یادگیری مهارت های حل مسئله مشکلات خود در ازدواج را حل کنند (نگاه کنید به دلایلی طلاق: ارتباط ضعیف). همچنین کتاب ها و منابعی در اختیار خوانندگانی قرار می گیرد که می خواهد رابطه ناسالم خود را تمام کنند یا رابطه خود را به ازدواج ختم کنند. ( نگاه کنید به چگونه تشخیص دهیم یک رابطه جدی است).

بعضی دیگر ممکن است ازدواج کرده باشند ولی به دلیل اختلافاتی که با همسر خود یا خانواده وی دارند یا به دلیل سوء تفاهم ها زندگی خود را در معرض نابودی ببینید (نگاهی کنید به تاثیر دخالت خانواده در طلاق). بعضی دیگر ممکن است در شرف جدایی باشند ولی بخواهند از آن جلوگیری کنند (نگاهی کنید به چرا تغییر کرد؟ فکر می کردم دوستم دارد).

فرق نمی کند که مشکل تان خانوادگی باشد یا مربوط به ازدواج یا عدم مهارت ارتباطی، در هر صورت می توانید از طریق کتاب ها و پشتیبانی نوین بینش  در تمام ساعات شبانه روز مشکل خود را در رابطه با مسائل خود مطرح کنید و کتابی دریافت کنید که قطعا می تواند مشکل شما را حل کند؛ بخصوص که همراه با پشتیبانی ارائه می شود. ممکن است تصور کنید قبلا همه تلاش خود را انجام داده اید و می دانید کتاب به شما کمکی نخواهد کرد.

در پاسخ به این تصور یک مثال می زنم. آیا فردی که تخصصی در حوزه برق نداشته باشد می تواند برق کشی یک ساختمان را انجام دهد؟ قطعا مهم نیست چقدر تلاش کند در آخر نه تنها نتیجه نمی گیرد بلکه ممکن است با خطر مرگ مواجه شود. در صورتی که یک متخصص برق ساختمان با مطالعه کتاب، تمرین و افزایش دانش مرتبط می توانست به سادگی آن کار را انجام دهد.

کتاب های نوین بینش و پشتیبانی انحصاری مرتبط با آن چگونه به شما کمک می کند

موضوعاتی که خدمات نوین بینش را در بر می گیرد شامل:

  • بازگرداندن عشق از دست رفته (نگاه کنید به ۴ مرحله برای بازگشت عشق)
  •  مهارت های ازدواج
  • آشنایی با روش های جذب
  • مقابل به شکست عشقی
  • چگونه روابط خود را به ازدواج تبدیل کنیم
  • افزایش اعتماد به نفس و کاهش ترس ها
  • راهنمایی انگیزشی و موفقیت
  • مقابله با طلاق و جدایی
  • از بین بردن احساس خجالت و عقده حقارت
  • تقویت خود شناسی و شناخت بهتر دیگران
  • تقویت ایمان و خداشناسی

به یاد داشته باشید کتاب های آموزشی و پشتیبانی در هر زمینه کاربرد ندارد. افرادی که دچار اختلالاتی از جمله اختلال خلق مثل دو قطبی یا اختلالات حادتر مثل سایکوز و غیره هستند مناسب چنین خدماتی یا حتی ارتباط آنلاین نمی باشند. در این صورت شما حتما نیاز به مراجعه حضوری دارید تا به صورت دقیق و حرفه ای معاینه شوید. معاینه پزشکی از طریق فضای مجازی و به صورت آنلاین امکان پذیر نیست.

این نوع از ارتباط آنلاین تنها زمانی کاربرد دارد که مراجع با کمی مهارت در یادگیری بعضی تکنیک ها بتواند مشکل خود را حل کند و به دوا و درمان نیاز نداشته باشد. به همین دلیل در بالا توضیح دادم که ارتباط رایگان با تیم نوین بینش در چه زمینه ای صورت می گیرد. مشاوره آنلاین به هیچ وجه مناسب درمان نیست و سایت نوین بینش فقط خدمات خود را در زمینه تقویت تکنیک های ارتباطی ارائه می دهد که منحصر به کتاب های خود است.

چت روم مشاوره 

این نکته را باید اضافه کنم که چت روم های مشاوره مکان های مناسبی برای ارتباط آنلاین با روانشناس نیست زیرا در این چت روم ها افراد دیگری نیز وجود دارند و باعث می شوند فضای شخصی مراجع حفظ نشود. البته نوین بینش تعهد حفظ حریم شخصی دارد و هیچ اطلاعاتی را در گروه ها و کانال های مختلف منتشر نخواهد کرد.

آیا ارتباط با نوین بینش رایگان است

ارسال پرسش از طریق واتس آپ به تیم نوین بینش کاملا رایگان است و هیچ محدودیت زمانی ندارد. یعنی شما بدون نیاز به پرداخت پول می توانید به صورت ۲۴ ساعت و هر روز به این تیم پیام ارسال کنید و قطعا پاسخ خود را دریافت خواهید کرد و به شما توضیح خواهیم داد برای حل مشکل خود به چه مهارت ها یا منابعی نیاز دارید و آیا منابع ما به شما کمک خواهد کرد یا خیر و اگر کمک نمی کند چطور و از طریق چه مراکزی می توانید مشکل خود را حل کنید. پس قطعا بی جواب نخواهید بود و دست خالی ارتباط با ما را تمام نخواهید کرد.

خدمات اصلی نوین بینش شامل ۱) آشنایی با نیاز مراجع ۲) معرفی کتاب آموزشی مرتبط (به صورتی که مطمئن شویم مرتبط با نیاز مراجع است) ۳) ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین زیر نظر اعضای متخصص تیم نوین بینش که تحصیلات عالی در زمینه روانشناسی دارند اما مشاوره ی درمانی صورت نمی گیرد.

چگونه کتاب های روانشناسی اعتماد کنیم

این پرسش بسیار مهم است. متاسفانه صفحات و سایت های بسیاری در اینترنت وجود دارند که در زمینه مشاوره آنلاین تبلیغات غیر واقعی انجام می دهند و مراجع ها را تشویق به پرداخت پول به خود می کنند.

هر فردی قبل از مطالعه یک کتاب روانشناسی باید به صورت دقیق در مورد آن فرد یا تیم آن فرد اطلاعات دقیق کسب کند و سپس از سوابق وی مطمئن شود. برای مثال شما می توانید همه مقالات و مطالب شاهین زند – مدیر و سرپرست تیم نوین بینش را در سایت نوین بینش مطالعه کنید. برای خواندن این مطالب کافی است بر روی لینک های این صفحه کلیک کنید. در نتیجه متوجه خواهید شد آیا مقالات و کتاب های اختصاصی شاهین زند محتوای مفید و آموزنده ای برای شما دارد یا خیر.

البته همانطور که قبلا گفتیم تیم نوین بینش یک تیم مشاوره یا روانشناسی نیست و سبک کار ما کاملا با مراکز بهداشت، درمان یا مشاوره متفاوت است. در واقع فعالیت ما منحصر به نشر کتاب و پشتیبانی مرتبط با کتاب ها است.

با خواندن این مطالب متوجه خواهید شد که آیا این تیم به مدیریت شاهین زند واقعا این صلاحیت را دارد که با وی در ارتباط باشید یا خیر (نگاهی کنید به آشنایی با تیم  نوین بینش). همیشه برای مطمئن شدن از مشاور خود سوابق او را بررسی کنید (چرا می توان به تیم نوین بینش اعتماد کرد).

ارتباط با نوین بینش در تلگرام یا واتس آپ

در هر کجای دنیا که هستید به صورت تلفنی با پشتیبانی ما در ارتباط بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت کنید. کارشناسان با تجربه‌ی ما آماده‌ی ارائه‌ی خدمات غیرحضوری رایگان هستند. برای ارتباط آنلاین می‌توانید از طریق واتس آپ به صورت ۲۴ ساعت به شماره زیر پیام ارسال کنید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

روابط عمومی تیم نوین بینش

نوشته ی شاهین زند – سرپرست تیم نوین بینش

سایت نوین بینش یک سایت پزشکی و درمانی نیست بلکه مرجعی است که به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهم بیشتر با مطالب سایت نوین بینش آشنا شوم:

نیاز دارم با یک نفر در مورد مشکلم صحبت کنم

شناخت شخصیت از طزیق چهره

چرا عشق در افراد باهوش متفاوت است

چرا نیمه ی گمشده وجود ندارد