کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ترجمه شاهین زند

نسخه ۲۰۱۹ کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

نسخه جدید کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم (بر اساس روانشناسی عشق) با ترجمه شاهین زند منتشر شد. این کتاب بر اساس تحقیق ها و پژوهش هایی بوده که در زمینه روانشناسی عشق و nlp صورت گرفته است.

نتیجه این تحقیقات در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم منتشر شده است. این کتاب بر اساس فرهنگ ایران نوشته شده است و هرکجا نیاز بوده مترجم توضیحاتی را به کتاب اضافه کرده است. این کتاب از زبان انگلیسی به زبان فارسی ترجمه شده است و نویسنده اصلی ان فاروق رضوان نیز یک متخصص در رزمینه روابط عاطفی و عشق است.

نظر خوانندگان کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

یکی از مراجعه های نوین بینش پس از خواندن فایل pdf کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم گفت فقط با تکنیک القای وابستگی و برانگیختگی تهدیدی توانستم فرد مورد نظرم را عاشق خود کنم.

در جایی دیگر یکی دیگر از مراجعه های نوین بینش به ما پیام داد و گفت فردی که اکنون عاشقانه او را دوست دارم از تکنیک های کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم استفاده کرده است و من را این چنین علاقه مند کرده است. خیلی خوشحالم که این کتاب باعث شد چنین احساسی در من شکل بگیرد.

این کتاب فقط برای افرادی نوشته شده است که با هدف ایجاد رابطه پایدار و ازدواج قصد علاقه مند کردن یا عاشق کردن دختر یا پسر مورد علاقه خود را دارند. این کتاب همچنین به شما کمک کند رفتار یا تفکرات شخص مورد نظر خود را تغییر دهید. تنها چیزی که در مورد این کتاب من را نگران می کند این است که ممکن است افرادی از این کتاب استفاده های نادرست کنند.

این کتاب با دیگر کتاب های مربوطه چه تفاوتی دارد

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ترجمه شاهین زند در مورد خرید هدیه صحبت نمی کند. به شما نمی گوید بروید و به عشق خود ابراز علاقه کنید و یا همیشه در کنارش باشید و با محبت کردن او را به خود علاقه مند کنید. چگونه می شود فردی که به ما علاقه مند نیست را با محبت عاشق خود کنیم؟

ابراز علاقه، خرید هدیه و صحبت های عاشقانه اگر به صورت صحیح صورت نگیرد باعث افزایش احساس منفی و در نهایت تنفر در شخص مورد نظر می شود. در این کتاب مفاهیم پیچیده روانشناسی به زبانی بسیار ساده و روان ترجمه شده است. بعضی تکنیک های این کتاب شامل موارد زیر است:

در این کتاب سعی شده مفاهیم پیچیده ی روانشناختی به زبانی ساده و روان ترجمه شود تا هر فردی با هر پیشینه ی تحصیلی متوجه ی تکنیک ها آن بشود. تکنیک های ذکر شده در این کتاب بر اساس موارد زیر است:

مدل ۲ مرحله ای روانشناسی عشق، سیگنال دسترسی عشق، سیگنال همگامی، سیگنال واژگان همسان، مدل اقتصادی عشق، سیگنال حرکتی عشق، سیگنال القای وابستگی، برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، مدل تعیین جایگان مرتبط، مدل موضوع شناسی مکالمات، تعارضات حل نشده دوران کودکی، مدل پیوند سازی مقاوم، سیگنال های واژگان منفی، مدل سازگار پذیری فعال و بسیاری موارد دیگرد.

کافی است به سایت های دیگر نگاهی بیندازید تا خود متوجه شوید مطالب گفته شده در این کتاب منحصر به فرد بوده و در جای دیگری پیدا نمی شود.

روش مطالعه کتاب

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم با هر کتاب دیگری که تا کنون خوانده اید متفاوت است!!!

نه فقط به دلیل اینکه محتوای متفاوتی دارد بلکه به خاطر اینکه قوانین مطالعه این کتاب نیز متفاوت است.

مطالعه این کتاب همراه با آموزش مطالعه محور است که شاهین زند ( مترجم کتاب) برای اولین بار این سبک را ابداع کرده اند.

زیرا مطالعه این کتاب قوانینی خاص دارد که بر اساس آموزش مطالعه محور است و باعث نتیجه قطعی می شود.

در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم تمرین هایی وجود دارد که لازم است برای رسیدن به هدف خود انجام دهیم. سپس پاسخ یا نتیجه این تمرین ها را برای دکتر مشاور ارسال می کنید؛ همچنین می توانید هر پرسش دیگری را نیز با دکتر مشاور در میان بگذارید.

در نتیجه دکتر مشاور می تواند شما را در اجرای تکنیک های عاشق کردن دیگران یا شخص مورد نظر به صورت عملی، تضمینی و واقعی کمک کند.

به همین دلیل است که این کتاب همراه با ۶ جلسه ارتباط همزمان آنلاین و نظارت بر پیشرفت زیر نظر دکتر روانشناس ارائه می شود.

مطالعه کتاب  و پشتیبانی همراه با آن به شما کمک می کند تکنیک هایی را در ضمیر ناخوداگاه خود برنامه ریزی کنید که نه تنها می تواند شخص مورد نظر را عاشق خودکنید بلکه در همه مراحل زندگی و برای ایجاد یک رابطه پایدار نیز شما را یاری می کند.

پشتیبانی ۳ ماهه به صورت پرسش و پاسخ و مرتبط با کتاب ارائه می شود و فقط برای افرادی است که حداقل یک بار کتاب های نوین بینش را تهیه کرده باشند.

به درستی استفاده کنید

هدف از ترجمه کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم، برگذاری پشتیبانی مرتبط با کتاب و تمرین های آن تشویق به ازدواج و ایجاد فرصت برای پیشرفت در رابطه عاشقانه و حفظ احساس عشق است این کتاب همچنین می تواند به افرادی که از قبل در یک رابطه بوده اند نیز کمک کند تا عشق طرف مقابل را نسبت به خود افزایش داده و رابطه ی موفق تری ایجاد کنند.

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم با ترجمه شاهین زند برای افرادی که می خواهند با احساسات دیگران بازی کنند یا فقط دوست پسر یا دختر پیدا کنند نوشته نشده است.

اگر هدف شما چنین مواردی است پس به شدت توصیه می کنم این کتاب را مطالعه نکنید.

درست است که هدف سایت نوین بینش فروش این کتاب به شما می باشد اما هرگز نمی خواهیم باعث شکستن دل کسی شویم. در صورتی که از هدف خود کاملا مطمئن نیستید به هیچ وجه این کتاب را تهیه نکنید.

البته شکی نیست که خوانندگان نوین بینش هدفی ندارند به جز عشق واقعی و ازدواج. دلیل اینکه برای فروش این کتاب کمی حساسیت نشان داده شده است این است که این کتاب می تواند با اهداف منفی مورد استفاده قرار بگیرد.

در مورد مترجم

پس از سال ها تحقیق و بررسی موضوعات این کتاب و مشکلات خوانندگان به این نتیجه رسیدم که کمبود هایی در نسخه اصلی این کتاب وجود دارد که باید برای کامل تر شدن کتاب برطرف شوند. در نسخه جدید این کتاب توضیحات و تمرین هایی را اضافه کردم که به شما کمک می کند استقاده بهتری از این کتاب داشته باشید.

مترجم این کتاب شاهین زند روانشناس، محقق و بنیانگذار آموزش مطالعه محور می باشد. ترجمه ی این کتاب در بسیاری از سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی با نام ایشان به فروش می رسد. نسخه ی چاپی این کتاب موجود نیست و فقط به صورت الکترونیکی و در قالب فایل پی دی اف ارائه شده است.

این کتاب ترجمه ی آخرین نسخه ی نوشته شده توسط فاروق رضوان می باشد و هیچ توضیح اضافه و پیوستی تاکنون به کتاب افزوده نشده است.

هنگام خرید دقت کنید نام شاهین زند به عنوان مترجم قید شده باشد در غیر اینصورت آن نسخه تقلبی است و ضمانت بازگشت وجه ندارد.

توضیحات پایانی

برای اطلاع از قیمت نسخه ی فارسی کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم همراه با ۶ جلسه پرسش و پاسخ و پشتیبانی رایگان با شماره زیر پیام ارسال کنید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

 این کتاب چاپ نشده است و فقط به صورت پی دی اف موجود می باشد که می توانید پس از پرداخت بلافاصله دانلود کرده و در موبایل، آیپد یا لپتاپ مطالعه کنید.

این کتاب شامل۱۹۷ صفحه است.

بعضی افراد به سایت شاهین زند با نام نوین بینش پیام ارسال می کنند و توضیح می دهند مبلغی را جهت خرید این کتاب پرداخت کرده اند ولی کتابی در اختیار آن ها قرار نگرفته است. متاسفانه بعضی افراد سودجو از نام این کتاب و نام شاهین زند استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری می کنند.

شاهین زند – نویسنده، پژوهشگر و مدیر سایت نوین بینش اقدام به ترجمه ی این کتاب کرده و مطالبی مرتبط با این کتاب را نیز در سایت نوین بینش درج کرده است. وبرای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی در سایت نوین بینش مراجعه کنید. هنگام خرید کتاب های فاروق رضوان حتما دقت کنید نام شاهین زند به عنوان مترجم قید شده باشد و شماره تماس پشتیبانی: ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ نیز وجود داشته باشد  در غیر اینصورت آن کتاب نسخه ی جعلی بوده و ضمانت کیفیت و بازگشت وجه ندارد.

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم صد در صد تضمینی می باشد و طبق قوانین و مقررات نوین بینش در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی  کاملا به شما بازگردانده می شود. همیشه هنگام خرید کتاب های الکترونیکی دقت کنید که شماره ی تماس فروشنده درج شده باشد در غیر اینصورت خرید آن محصول قابل اطمینان نیست.

فرمت این کتاب به صورت پی دی اف است که می توانید آن را در موبایل و همچنین در کامپیوتر مطالعه کنید.

در صورت عدم رضایت با شماره زیر تماس گرفته تا هزینه ی خرید کتاب به شما بازگردد. قبل از خرید می توانید پرسش های خود را با ما در میان بگذارید و از خرید خود مطمئن شوید

تماس از طریق تلگرام یا واتس آپ (یا اس ام اس): ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ 

کارشناس روابط عمومی تیم نوین بینش با مدیریت شاهین زند

این شماره تنها شماره رسمی پشتیبانی از طرف شاهین زند است

عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

4 پاسخ
  1. کتایون
    کتایون گفته:

    چرا پس نمیتونم این کتاب رو بخرم هیچ فایلی مبنی بر خرید کتاب ندیدم الان ۳ روزه که میخوام بخرم در ضمن با این اسم کتابهای زیادی هست اما با نامهای غی شاهین زند که حتی دانلود رایگان دارن اما من نتونستم کتاب اصلی رو فایلش رو پیدا کنم ، فقط توضیحات در مورد کتاب آقای زند و خواننده های کتاب هست چرا اینقدر سختش کردید و گیج کننده

    پاسخ
    • شاهین زند
      شاهین زند گفته:

      سلام. کتاب ها فقط به صورت انلاین از طریق واتساپ ارسال می شود. شماره ارتباط در وبسایت است. فقط کافیه یک پیام در واتساپ ارسال بشه.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *