عشق در شبکات مجازی

عاشق شدن در دنیای مجازی

چگونه بفهمیم پسری در فضای مجازی دوستمان دارد؟

آیا راهی برای فهمیدن عشق دیگران در فضای مجازی وجود دارد؟

آیا می شود نشانه های عاشق شدن پسرها در شبکات اجتماعی را کشف کرد؟

آیا می شود فهمید پسری قصد ازدواج دارد یا خیر؟

من در مدت زمان کوتاهی توانستم تکنیک های درست روانشناسی عشق را بشناسم در نتیجه افراد زیادی را به خود جذب کردم. البته معنی حرفم این نیست که یک فرد خاص و متفاوت هستم اما این تکنیک ها بسیار موثر بوده و تضمین می کنند که در هر زمانی می توان افراد بسیاری را به خود جذب کرد.

یکی از مهارت های من مشاهده و تجزیه و تحلیل رفتار دیگران است که می توانم آن را به خوبی انجام دهم. به همین دلیل رفتار افرادی که به من علاقه داشتند را در مدت زمان مشخصی تجزیه و تحلیل کردم. سپس این تجزیه و تحلیل را به رفتار همه ی افرادی که به یکدیگر علاقه دارند گسترش دادم. در نتیجه ی مشاهداتم توانستم به یک الگوی خاص برسم؛ الگویی که به شما نشان می دهد فردی در شبکه های اجتماعی و مجازی از شما خوشش می آید یا خیر.

ابتدا اجازه دهید قبل از معرفی این نشانه ها، هشدارهای لازم را به شما بدهم. با این اطلاعات باعث پریشانی دیگران نشوید! از این اطلاعات برای جذب افرادی که به آن ها علاقه ای ندارید استفاده نکنید. تنها زمانی مجاز به استفاده از این اطلاعات هستید که هدف شما ایجاد یک عشق واقعی، رابطه ای طولانی مدت و ازدواج باشد.

نشانه های عاشق شدن در فضای مجازی

اگر به دنبال این باشیم که بفهمیم پسری یا دختری در فضای مجازی دوستمان دارد یا خیر باید به موارد زیر توجه کنیم:

پیام های خصوصی با عذر و بهانه:

از نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی و یا کسی که به شما علاقه داشته باشد این است که همیشه به دنبال بهترین بهانه برای صحبت کردن با شما خواهد بود. حتی اگر بهانه ی خوبی هم پیدا نکند ممکن است با بهانه های ناموجه به سراغ شما بیاید تنها با این هدف که بتواند مکالمه ای را آغاز کند.

افزایش زمان لایک کردن نسبت به دیگران:

افراد معمولی یا کسانی که پست های شما را بپسندند معمولا پست هایتان را لایک می کنند اما فردی که به شما علاقه داشته باشد ممکن است برای لایک کردن پست های شما بیشتر تامل کند. نکته اینجاست که معمولا بعضی از افرادی که به شما علاقه داشته باشند سعی دارند تا با برخوردی مخالف با علاقه شان هدف و قصد و منظور خود را پنهان کنند. چنین افرادی معمولا غرور بیشتری نسبت به بقیه دارند و همه ی حرکات خود را ازجمله لایک کردن پست شما در زمان مناسب حساب شده و دقیق انجام می دهند.

دلتنگ شدن:

از دیگر نشانه های فرد عاشق در فضای مجازی این است که او احتمالا زود به زود به شما پیام می دهد و طاقت دوری شما را ندارد زیرا کاری کردید که دلتنگ شما شود. (نگاه کنید به چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم)

اغلب نظر شما را می پرسند:

یکی از رایج ترین نشانه ها در جریان تجزیه و تحلیل رفتار افرادی که به من جذب شده بودند به چشم می خورد نظرخواهی آن ها از من در مورد بیشتر مسائل زندگیشان بود حتی اگر تخصصی در باره ی آن موضوع نداشتم.

تحسین بیش از حد:

وقتی فردی به شما علاقه نشان دهد قادر به کنترل احساساتش نخواهد بود. احساسات سرکوب شده اغلب از راه های مختلفی خودشان را نشان می دهند. یکی از این راه ها تحسین و تعریف کردن بیش از حد از شماست که می تواند از نشانه های پسر/دختر عاشق در فضای مجازی باشد.

واکنش به پست های شما:

کسی که به شما علاقه داشته باشد احساسات سرکوب شده ی زیادی درون خود دارد. یکی از راه هایی که به او کمک می کند تا حدودی احساساتش را بروز دهد واکنش به پست های شماست. (نگاه کنید به آزاد کردن احساسات سرکوب شده).دیگران (افرادی که حسی به شما ندارند) ممکن است فقط پست شما را لایک کنند اما فردی که عاشق شما شده باشد با گذاشتن کامنت یا نشانه هایی مانند قلب یا خنده به پست شما واکنش نشان می دهد.

لایک کردن پست های دیگر:

البته منظور من از پست های دیگر، پست هایی نیست که مثلا دو سال پیش منتشر کرده اید. منظور از پست های دیگر، پست های شما در طول یک هفته یا ۱۰ روز آینده است. واقعیت این است که اگر فردی به شما علاقه داشته باشد از پروفایل شما دیدن کرده و پست های چند روز گذشته ی شما را لایک می کند.

نشانه های پنجره ی چت:

اساسا شما می توانید هیجان زیاد و  نشانه فرد عاشق در فضای مجازی را در تکرار پاسخ های فرد و استفاده ی او از صفحه کلید به طور مداوم تشخیص دهید.

مکالمات طولانی مدت:

وقتی فردی شما را دوست داشته باشد سعی می کند مدت زمان مکالمه اش با شما را افزایش داده و برای آن بهانه های مختلفی پیدا خواهد کرد. این بهانه ها می توانند پرسیدن سوالات بیشتر یا مطرح کردن موضوعات متفاوتی باشند.

اظهار نظر در پیام خصوصی:

فردی که به شما علاقه داشته باشد سعی می کند نظراتش را درباره ی پست شما در پیام خصوصی ابراز کند به این امید که بتواند این مکالمه ی خصوصی را ادامه دهد.

واکنش اغراق آمیز:

یکی از نشانه های علاقه ی شخصی به شما واکنش های اغراق آمیز او نسبت به مسائل کوچک و بی اهمیت است تا بتواند با شما در تماس باشد.

مواردی که در بالا به آن ها پرداخته شد همه می توانند از نشانه های فرد عاشق در فضای مجازی باشند که در طیف شدت مختلف از افراد متفاوت سر می زند.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب می توانید در مسیر جذب فرد مورد علاقه برای ازدواج اقدام کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – آشنایی و ازدواج

تبدیل دوستی به عشق

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

فکر می کنید او به شما علاقه دارد