فکر می کنید او به شما علاقه دارد؟

ابراز علاقه غیر مستقیم در حرکات مرد عاشق

بسیاری از خانم ها باور دارند که هیچ مردی عاشق آن ها نمی شود در نتیجه اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. این یک باور کاملا محدود کننده و نادرست است زیرا نشانه های پنهانی در حرکات مرد عاشق وجود دارد که ممکن است از آن بی خبر باشند.

به عبارت دیگر نشانه های دوست داشتن پنهانی می تواند به شما کمک کند که متوجه شوید آیا فرد مورد نظر دوست تان دارد یا خیر. این نشانه ها در واقع ابراز علاقه غیر مستقیم در حرکات مرد عاشق است که در این مقاله می خواهم در مورد آن صحبت کنم.

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

یکی از بهترین راه ها برای اینکه این باور غلط را از خود دور کنید آگاه شدن از ابراز علاقه غیر مستقیم در حرکات مرد عاشق یا نشانه های دوست داشتن پنهانی است که حتی خود فرد مورد نظر نیز ممکن است از آن آگاه نباشد.

فشارهای اجتماعی، غرور، خجالتی بودن و دلایل بسیار دیگری ممکن است باعث شوند که مردی حرکات عاشقانه خود را از شما پنهان کند (این اتفاق برای زنان نیز ممکن است رخ بدهد).

حتی ممکن است یک مرد کاملا غریبه نسبت به شما علاقه مند شود ولی به دلیل نداشتن فرصت مناسب نتواند آن را بروز دهد.

خبر خوب این است که در همه ی این موارد فرد بدون اینکه خودش متوجه باشد احساساتش را از طریق نشانه هایی بروز می دهد که نام آن را نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق گذاشته ایم. در نتیجه می توانید از طریق نشانه های دوست داشتن پنهانی که به صورت غیر مستقیم و پنهانی نشان داده می شود از حرکات مرد عاشق آگاه شوید و عشق را در وی تشخیص دهید.

ضمیر ناخودآگاه هر مردی سیگنال ها یا نشانه های پنهانی را از طریق حرکاتی ارسال می کند که خبر از عشق می دهند حتی اگر خود او تلاش کند که بر عکس این مسئله را نشان دهد.

با دنبال کردن این سیگنال ها که در ادامه به آن ها اشاره می شود، می توانید از احساس دیگران نسبت به خودتان آگاه شوید.

حرکات مرد عاشق را چگونه تشخیص دهیم

نشانه های زیر به صورت آشکار و گاهی پنهانی می تواند خبر از حرکات مرد عاشق بدهد:

  • شما تنها کسی هستید که این را می داند:

یکی از موثرترین نشانه ها و حرکات مرد عاشق این است که با عباراتی مانند “شما تنها کسی هستید که این موضوع را می دانید” یا “فقط مادرم و شما این موضوع را می دانید” رو به رو شوید. اگر مردی رازش را به شما بگوید این تنها یک معنی واضح می تواند داشته باشد؛ یعنی او سخت تلاش می کند تا به شما نشان دهد که چقدر در زندگی او خاص و مهم هستید. پس بار دیگری که مردی این جملات را به شما گفت می توانید تا حدودی متوجه شوید که با یکی از حرکاتی رو به رو شده اید که در مردان عاشق وجود دارد.

  • خودنمایی:

مردم معمولا به افراد خودنما علاقه ای ندارند و معتقدند چنین افرادی خود پسند و خود بزرگ بین هستند. اما حقیقت این است که افراد خودنما تنها در مقابل کسانی خودنمایی می کنند که نقش مهمی در زندگی آن ها داشته باشند. به عبارت دیگر اگر مردی به شما علاقه داشته باشد سعی می کند موفقیت ها و خوبی هایش را در مقابل شما به نمایش بگذارد. پس خودنمایی نیز یکی دیگر از حرکات پنهان یا آشکار مرد عاشق است.

  • هرگز خسته نمی شوند:

یکی دیگر از نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق این است که هیچگاه از بودن در کنار شما خسته و بی حوصله نخواهد شد. او همیشه بهانه ای برای وقت گذراندن با شما پیدا می کند این در حالی است که اگر فردی علاقه ای به شما نداشته باشد همیشه به دنبال بهانه ای برای دور شدن از شما خواهد بود و پس از مدتی از بودن با شما خسته و بی حوصله خواهد شد. بنابراین اگر فردی از درکنار شما بودن لذت می برد می توانید مطمئن باشید با یکی دیگر از حرکات مرد عاشق رو به رو شده اید حتی اگر این موضوع را نمی خواهد به شما بگوید و یا پنهان می کند.

  • معمولا نام شما را صدا می زند:

اگر مردی عاشق شما باشد نام شما را بیشتر از یک دوست به زبان می آورد. کسی که به شما علاقه داشته باشد احساسات سرکوب شده ی خیلی زیادی را درون خود تجربه می کند و تنها چیزی که می تواند تا حدودی به ابراز احساساتش کمک کند بر زبان آوردن نام شماست.(نگاه کنید به آزاد کردن احساسات سرکوب شده)

  • علاقه مندی به سرگرمی های شما:

یکی دیگر از نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق علاقه مندی به سرگرمی های شما و درخواست برای پیوستن به شما در انجام آن هاست. مثلا اگر به او بگویید که به فیلم های رمانتیک علاقه مندید ممکن است از شما بخواهد که با یکدیگر برای تماشای فیلم به سینما بروید.

  • انجام دادن کارهای دشوار و سخت گیر برای شما:

اگر مردی عاشق شما باشد حتی در شرایط وقت گیر و دشوار نیز شما را یاری خواهد کرد. چنین مردی هیچ گاه منتظر درخواست شما نمی ماند؛ هنگامی که احساس کند به کمک نیاز دارید خیلی زود و بدون درنگ برای انجام آن اقدام می کند.

  • دوستانش درباره ی شما می دانند:

یکی دیگر از نشانه های پنهان مرد عاشق این است که در موردتان برای دوستانش خواهد گفت. در اولین ملاقات با دوستان او به راحتی می توانید متوجه شوید که این افراد از قبل در مورد شما آگاهی دارند یا نه؟ به این صورت که اگر آن ها در مورد شما آگاهی داشته باشند سوالات زیادی از شما نخواهند پرسید.(همچنین نگاه کنید به نشانه های عاشق شدن در زبان بدن)

در این مطلب نوین بینش سعی کردیم چند مورد از رایج ترین نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق ارائه دهیم تا اگر با آن ها مواجه شوید به علاقه فرد مورد نظر پی ببرید. در نظر داشته باشید که افراد مختلف ممکن است به صورت متفاوت عمل کنند و این احتمال وجود دارد که همه این نشانه ها در یک فرد به صورت همزمان نباشد.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب می توانید شخص مورد نظر را به خود جذب کنید و عاشق کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

عشق واقعی مردان چگونه است

زنان جذاب از نگاه مردان – زنان جذاب از نظر مردان

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد

روش های صحیح ابراز علاقه را یاد بگیرید

آیا دوستم دارد؟

روانشناسی زبان بدن عاشق