کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند

 

 

کتاب مدار جذب و ازدواج برای افرادی نوشته شده است که می خواهد رابطه عاشقانه خود را به ازدواج تبدیل کنند.

این کتاب همچنین مناسب افرادی است که می خواهند جذابیت خود را افزایش دهند و گزینه ایده عالی را برای ازدواج به خود جذب کنند.

چرا باید کتاب مدار جذب و ازدواج را بخوانیم

خداوند در سوره روم آیه ۲۱ می­فرماید: و از آیات خداوندی است که برای شما از جنس خودتان جفتی آفرید، که در کنار او آرامش بیابید، و میان شما عشق و محبّت و مهربانی قرار داد، که در این حقیقت نشانه­ هائی از خداست برای مردمی که در گردونه اندیشه و فکر نسبت به حقایق به سر می‌برند!

همانطور که در کتاب آسمانی قرآن کریم نیز اشاره شده است امروز در قرن ۲۱ نیز اندیشمندان و متفکران جهان به این نتیجه رسیده ­اند که ازدواج یکی از مراحل رشد و سعادت بشر است.

البته این بدین معنا نیست که اگر ازدواج نکنید زندگی غمناکی خواهید داشت بلکه به این معناست که اگر ازدواج کنید زندگی شادتری تجربه می­ کنید.

کتاب مدار جذب و ازدواج با هدف افزایش جذابیت، تبدیل عشق به ازدواج، افزایش خواستگار و بهبود موقعیت ازدواج نوشته شده است.

بسیاری روابط معمولا قبل از اینکه به ازدواج برسند از هم می­ پاشند و این چالش بزرگی است برای افرادی که به دنبال ازدواج پایدار و موفق هستند.

موانع بیرونی، سرد شدن طرف مقابل یا عدم تمایل او به ازدواج از مهم­ترین دلایلی هستند که باعث کاهش احتمال ازدواج می­ شود.

کتاب مدار جذب و ازدواج چه می گوید

در این کتاب سعی کردم همه مراحل شروع یک رابطه آشنایی تا آشنایی پیش از ازدواج و ازدواج را کامل توضیح دهم.

به عبارت دیگر در این کتاب نه تنها مهارت هایی برای افزایش جذابیت یاد خواهیدم گرفت بلکه می آموزیم چگونه گزینه های مناسب بیشتری برای ازدواج به خود جذب کنیم و چگونه انتخاب مناسبی داشته باشیم.

این کتاب فقط برای افرادی مناسب نیست که به دنبال گزینه مناسب هستند بلکه اگر از قبل فرد مورد نظر انتخاب شده است با این کتاب می توانند رابطه با آن فرد را به ازدواج تبدیل کنند.

همچنین موانع و مشکلات فرهنگی که بیشتر گریبان گیر فرهنگ ایرانی است مثل دخالت خانواده­ ها و مانع تراشی آن­ها را مورد بررسی قرار داده و توضیح داده ­ام چگونه می­ توان هر مانع و بهانه­ ای را پشت سر بگذاریم.

یکی دیگر از اهداف این کتاب متقاعد کردن افرادی است که تمایل به ازدواج ندارند و از پذیرش چنین مسئولیتی شانه خالی می­ کنند.

در این کتاب نکات تکراری مثل هدیه گرفتن یا مهربان بودن یا خوش برخورد بودن را نخواهید شنید بلکه تکنیک هایی متفاوت، کابردی و واقعی را می آموزید که زندگی شما را تغییر خواهد داد.

تفاوت این کتاب با دیگر کتاب ها

 در مورد ازدواج و فواید آن کتاب ­های بسیاری نوشته شده است اما در مورد تبدیل روابط به ازدواج چیزی گفته نشده است.

افرادی که به دنبال ازدواج هستند معمولا خود با فواید ازدواج آشنا هستند که می­ خواهند رابطه خود را به ازدواج تبدیل کنند اما مشکل اصلی این است که از روش درست آن آگاه نیستند.

به همین دلیل در این کتاب اشاره ­ای به فواید و تاثیرات ازدواج نشده است و همه تمرکز بر روش­های جذب و ازدواج است.

از جمله منابعی که در نگارش این کتاب از آن استفاده کردم شامل روانشناسی جذب، برنامه ­ریزی عصبی کلامی–ان ال پی، هیپنوتیزم کلامی، روانشناسی ازدواج، مهارت­های ارتباطی، ژنتیک، عصب شناسی و فرهنگ شناسی ایرانی است.

این کتاب نیز مثل بعضی دیگر از کتاب­ های نوین بینش همراه با پشتیبانی ارائه می­ شود.

با خواندن این کتاب فقط دانش بدست نخواهید آورد بلکه به دلیل طراحی منحصر به فرد پشتیبانی نوین بینش، مهارت نیز بدست می آورید و تکنیک ها در ضمینر ناخودآگاه شما برنامه ریزی می شود.

برنامه ریزی تکنیک های این کتاب در ضمیر ناخودآگاه شما بدین معنا است که بدون نیاز به یادآوری مهارت های کتاب، خود به خود و به صورت عادت تکنیک ها را در زندگی خود اجرا خواهید کرد.

به همین دلیل بهتر است هر دو روز یک فصل کتاب مطالعه شود و روز دیگر به حل کردن تمرین ­ها و اجرای تکنیک ها مشغول شوید. بین مطالعه کتاب فاصله نیندازید و سعی نکنید همه آن را در یک روز تمام کنید. اجازه دهید تکنیک­ها و مهارت­ها به مرور در ذهن شما نهادینه شده و مهارت­های ارتباطی را در شما برنامه ­ریزی کنند.

برای تهیه این کتاب ( یا دریافت رایگان فهرست کتاب ) به شماره زیر از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام ارسال کنید:

همچنین می توانید به شماره زیر پیام ارسال کنید و مشکل خود را توضیح دهید تا بر اساس مشکل و رابطه منحصر به فرد شما مناسب ترین کتاب نوین بینش به شما معرفی شود.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

9 پاسخ
  1. فهیم
    فهیم گفته:

    بسیار مطلب عالی و نشنیده شده و راهکارهای به نظرمکارا وحالبی تو پیجتون هست ،ای کاش زودتر میدیدم 😔

    پاسخ
  2. ماندانا
    ماندانا گفته:

    سلام.اینکه صحبت از جذب و مدار میکنید،روانشناسی زرد نیس؟!
    چون خیلی دوس دارم این کتابو بخونم اما نگرانم که زرد باشه…
    از کجا بدونم واقعا موثر و نتیجه بخشه؟

    پاسخ
    • شاهین زند
      شاهین زند گفته:

      سلام
      میتونید از طریق شماره ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ با کارشناسان در ارتباط باشید و قبل از تهیه، نسخه راهنمای کتاب را مطالعه کنید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *